Age of Mythologie was ook nog wel leuk, maar I en II waren beter imo.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
PreciesIII vond ik ook nog wel kunnen, maar daarna ging het snel bergafwaarts met de AoX serie.
Foei! Was namelijk wel een toffe seriequote:Op vrijdag 2 september 2011 03:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Settlers heb ik zelfs nooit echt gespeeld.
Wat is dit dan...? TR verstuurt naar Vereniging Martijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/116111/9351594b/leipe_mocro.html_!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Foei! Was namelijk wel een toffe serie
[..]
Wat is dit dan...? TR verstuurt naar Vereniging Martijn
Ja, precies. Maar waarschijnlijk bereiken ze hier een groter publiek mee.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaad! Klachtenswaardig die handel, tegenwoordig moet het allemaal gruwelijk mooi zijn, maar qua gameplay is het vaak stront in een trechter (uitzonderingen daargelaten). Totaal zonde, vooral van Fallout vind ik het erg jammer, ik had echt heel graag een top-down versie gezien met dezelfde "feel" qua gameplay. Het was wel een vermakelijke game, daar niet van.
idem, echt geweldig en zo ondergewaardeerd! Jammer dat ik de beta niet heb kunnen spelen. (actie via Tweakers)
inderdaad, mijn vrouw is er helemaal gek van, totdat ze er niet meer uit komt, dan moet ik dat maar even gaan oplossen
wel helemaal kapot gespeeld trouwens.
Neeeeeeequote:Op vrijdag 2 september 2011 03:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/116111/9351594b/leipe_mocro.html_!
ik speel soms AO3 onlinequote:Op vrijdag 2 september 2011 03:32 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar waarschijnlijk bereiken ze hier een groter publiek mee.
Ondergewaardeerd valt wel mee toch? Het is een van de grootste successen van Microsoft Games geweest en een hoogtepunt in de game geschiedenis.
De beta van AoE4 bedoel je? Sinds vorige maand is het hele spel voor iedereen toegankelijk.
ik wil hem wel sleppenquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neeeeeee![]()
Die gast moet echt oprotten. Weg van het internet, weg van tv, wat een kutkind
Ik heb wel helemaal meegekregen wat voor spellen het waren, m'n broer was er verslaafd aan. Maar ik ben sowieso niet echt een gamer, en vond het toch niet echt wat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Foei! Was namelijk wel een toffe serie
zullen we een keertje online tegen elkaar spelen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:33 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ik ook nog af en toe, 3 blijft ook geweldig.
Die gast was laatst bij Paul de Leeuw (quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die gast was laatst bij Paul de Leeuw (), en toen Paul zei dat hij de nieuwe Justin Bieber werd genoemd, vond hij dat een eer
Trusten!quote:
30 seconden of zo.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hoelang heb je aan dat weltrusten besteed?
hele nachtquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Is cool. Je wilt graag ingemaakt worden?quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
zullen we een keertje online tegen elkaar spelen?
Ik denk het, sowieso zijn shooters nogal populair tegenwoordig, zonde maar begrijpelijk!quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:32 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar waarschijnlijk bereiken ze hier een groter publiek mee.
Ondergewaardeerd valt wel mee toch? Het is een van de grootste successen van Microsoft Games geweest en een hoogtepunt in de game geschiedenis.
De beta van AoE4 bedoel je? Sinds vorige maand is het hele spel voor iedereen toegankelijk.
Ik was/ben het wel, tegenwoordig vrijwel alleen maar consolegaming trouwens, heb meer dan 80 PS3 games, ergens best triestquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb wel helemaal meegekregen wat voor spellen het waren, m'n broer was er verslaafd aan. Maar ik ben sowieso niet echt een gamer, en vond het toch niet echt wat.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oh vandaar, die zijn idd wat minder bekend geweest ja. Wel onterecht.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk het, sowieso zijn shooters nogal populair tegenwoordig, zonde maar begrijpelijk!
Ik doelde op HoMM, AoE verkocht inderdaad prima. Een beetje onduidelijk gepost van mijn kant. Ik doelde ook op de beta van de nieuwe HoMM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |