abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101477296
quote:
AMSTERDAM - Pech voor de Nederlandse diva’s. Tatjana Simic, Patty Brard en Patricia Paay doken afgelopen vrijdag de studio in om de titelsong in te zingen voor hun programma Diva's draaien Door. Maar dat nummer mogen de diva’s niet uitbrengen…

De drie dames hebben een Nederlandse cover ingezongen van het nummer Can't Take My Eyes off You, maar de uitgever van het beroemde liedje heeft een stokje voor de versie van het trio gestoken.
De Nederlandse diva’s hadden een Nederlandse songtekst geschreven op de melodie van het beroemde nummer van Frankie Valli, die in de jaren 60 een enorme hit met het nummer scoorde. De eerste aflevering van het programma moest het donderdag daarom alleen met de muziek doen. Als oplossing wordt er een Engelstalige versie ingezongen door de drie dames. De Nederlandse versie komt wel op Youtube te staan.
Hopelijk gooit dit slechte nieuws geen roet in het eten van Tatjana, Patty en Patricia. Er zouden voor de diva's namelijk al plannen klaarliggen om als meidengroep te optreden Nederland.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus man. Al die moeite voor niks.
  vrijdag 2 september 2011 @ 02:53:59 #2
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_101477334
Die hoeren moet ook lekker met hun poten en krijs-stemmen van goede muziek afblijven.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_101477799
Diva's? Ouwe ranzige afgelikte boterhammen was een betere naam geweest voor ze.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_101477813
Ik kan niet wachten tot deze originele en steengoede act eens in een tentje hier in de buurt komt optreden.
pi_101477839
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 02:53 schreef houdjemond het volgende:
Die hoeren moet ook lekker met hun poten en krijs-stemmen van goede muziek afblijven.
:'). Alsof ze ooit aan goede muziek hebben gezeten.
  Admin vrijdag 2 september 2011 @ 04:38:08 #6
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_101477865
'meidengroep'??
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_101477883
Er zouden voor de diva's namelijk al plannen klaarliggen om als meidengroep te optreden Nederland.

Vraag me af hoeveel ik dan moet neertellen voor zo'n fapshow van een uurtje.
pi_101479524
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2011 04:38 schreef yvonne het volgende:
'meidengroep'??

(Al zijn de meiden uit dit filmpje bij elkaar hooguit bijna net zo oud als Tatjana, om maar te zwijgen van die twee andere museumstukken)
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 04:48 schreef DrDentz het volgende:
Er zouden voor de diva's namelijk al plannen klaarliggen om als meidengroep te optreden Nederland.

Vraag me af hoeveel ik dan moet neertellen voor zo'n fapshow van een uurtje.
Alsof je fapt op de Coentunnel. :X
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')