abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 oktober 2011 @ 17:44:02 #151
20720 brother52
Dus..........
pi_102741084
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:40 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik vind de opbouw perfect! Maar mijn conditie was dan ook 0
Die van mij nu ook weer.
Tijd dat ik daar weer eens wat aan ga doen.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_102741124
Ik heb ook ineens hernieuwde energie lijkt het wel :D . Ik ben dan minder sportief als jullie :P dus ik heb me opgegeven om weer een leuke cursus met mijn hondje te gaan doen *O*
  woensdag 5 oktober 2011 @ 17:50:44 #153
20720 brother52
Dus..........
pi_102741320
Achter je hondje aan rennen krijg je ook wel conditie van :)
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_102749072
Ik ben nu zo'n anderhalve maand gestopt geloof ik..samen met mijn vriend en das wel een stok achter de deur. Merk zelf ook dat ik way more energie heb!
*Edit*
We zijn 23 augustus dit jaar gestopt. Hoe zet ik mezelf in de lijst?
*Leek is*
  Moderator woensdag 5 oktober 2011 @ 22:16:42 #155
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102753217
Ik heb geen Evy maar 5K runner via de iphone, een vriendin was daar erg enthousiast over. Ik ben er vandaag niet meer aan toegekomen om te rennen omdat een vriendin van me een stuk langer langskwam dan ik had verwacht :D Wel diverse wasjes gedraaid, uitgehangen en opgeruimd. Daar doe ik normaal een week over _O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_102753432
Erg hoeveel tijd je overhoudt..ik ken het! Heb ineens veel meer tijd voor mijn huishouden en ben nu veel sneller klaar. Ook met boodschappen doen enzo, of shoppen met mijn vriend. Ja, hij gaat graag shoppen, en het viel ons op dat we het een stuk langer volhouden. Ik klaag niet :p
pi_102755492
Nog een besparingstip voor mensen die nicotinekauwgom gebruiken: als je 2 mg nodig hebt, koop ze dan van 4 mg en neem een halve, scheelt weer de helft van het geld.
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 09:24:26 #158
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102762880
Ik ben nu vier dagen gestopt en mijn geur gaat nu al vooruit! Ik lag gisteravond in bed en ik rook salmiak, snapte er niks van. Bleek het de hand van mijn vriend te zijn, die had eerder dropjes gegeten :o Normaal zou ik dat dus echt nooit geroken hebben :') Nu ruik ik mijn haar, zeep, mijn dekbed, mijn gewassen shirt, fantastisch O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 6 oktober 2011 @ 09:27:44 #159
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_102762949
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 09:24 schreef MaJo het volgende:
Ik ben nu vier dagen gestopt en mijn geur gaat nu al vooruit! Ik lag gisteravond in bed en ik rook salmiak, snapte er niks van. Bleek het de hand van mijn vriend te zijn, die had eerder dropjes gegeten :o Normaal zou ik dat dus echt nooit geroken hebben :') Nu ruik ik mijn haar, zeep, mijn dekbed, mijn gewassen shirt, fantastisch O+
Dat zijn dan de lekkere luchtjes. Maar er hangen ook nog andere luchtjes in de lucht ;)
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 09:33:45 #160
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102763073
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 09:27 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat zijn dan de lekkere luchtjes. Maar er hangen ook nog andere luchtjes in de lucht ;)
Die heb ik ook al ontdekt :D Ik zat laatst naast onze hond en ik rook gewoon zijn stinkende bek _O- :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  † In Memoriam † donderdag 6 oktober 2011 @ 13:43:19 #161
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_102769528
Had de hond gerookt dan ??? :7
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Moderator vrijdag 7 oktober 2011 @ 00:49:23 #162
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_102795993
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:43 schreef just me het volgende:
Had de hond gerookt dan ??? :7
Was het maar zo :D dit was vele malen erger :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_102797802
Blij zijn dat je nu bent gestopt en niet in een hete zomer met zwetende mensen met enorm riekende oksels...
pi_102836272
Ik heb een kleine week geleden een heuze elektronische sigaret aangeschaft, de zgn Smoktech eGo Dual Coil. Ik rook al ruim 17 jaar en ben al zo goed als compleet overgestapt op elektronisch roken. Heb me van te voren goed ingelezen over de verschillende merken en type e-sigaretten, en zodoende bij voorgenoemd merk/model uitgekomen (dual coil verdampt meer vloeistof, het moest voor mij wel analoog roken in één klap kunnen vervangen).

Aanschaf apparaat: 45 euro, inclusief extra batterij, stekker & USB lader, 3 "opzetstukjes" waar je de vloeistof in doet en een handig doosje om 'm gemakkelijk mee te nemen. Vloeistof: 6 euro voor 30 ml met 16mg nicotine per mililiter. Ik heb 't er nu al dus al bijna uit.

Ik rookte ongeveer een pakje per dag & nu al terug naar 4-5 shagjes naast het e-roken (vooral bij de koffie). Doel is: helemaal geen shag meer roken en sterkte van de nicotinevloeistof afbouwen. Meer dan tevreden met dit apparaatje en merk de gezondheidseffecten al direct aan het verdwenen rokershoestje. Voel je vrij een DM/PM te sturen als je vragen hebt (kleine kans dat ik deze thread ga volgen :d)
Ja nee
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 09:08:12 #166
20720 brother52
Dus..........
pi_102836533
Leuk dat elektronisch roken maar daarmee kom je niet van je verslaving af.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 12:37:08 #167
357691 Die_Andere
Dus niet Die_Ene
pi_102840110
:W

Ik ben maandag gestopt na ongeveer 15 rookjaren en ik moet zeggen dat het me tot nu toe best meevalt.
Alleen vannacht kon ik niet in slaap komen, terwijl ik wel moe was.
Hopelijk ben ik hier snel van af, want ik hou van m'n slaapje :z

Wel leuk om hier dan ff mee te lezen/posten :P
pi_102862132
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 12:37 schreef Die_Andere het volgende:
:W

Ik ben maandag gestopt na ongeveer 15 rookjaren en ik moet zeggen dat het me tot nu toe best meevalt.
Alleen vannacht kon ik niet in slaap komen, terwijl ik wel moe was.
Hopelijk ben ik hier snel van af, want ik hou van m'n slaapje :z

Wel leuk om hier dan ff mee te lezen/posten :P
mijn eerste 24 uurs ervaring. het valt me eigenlijk best mee. ik was van te voren al zwaar geminderd en zat van 20 op 10 sinds enkele dagen op 5 sigaretten per dag. tot nog toe niet echt in de verleiding ook maar gekomen. so far so good. :7
pi_102863165
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 09:08 schreef brother52 het volgende:
Leuk dat elektronisch roken maar daarmee kom je niet van je verslaving af.
Onzin. Doelstelling ligt daar wel in de buurt, en so far so good. Vandaag: 2 analoge shagjes gerookt, en de 11 mg nicotine bevalt ook prima. Verbruik al een stuk minder van de nicotine liquid én het is een stuk gezonder.
Ja nee
pi_102863365
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 01:25 schreef WAHRHEIT het volgende:

[..]

Onzin. Doelstelling ligt daar wel in de buurt, en so far so good. Vandaag: 2 analoge shagjes gerookt, en de 11 mg nicotine bevalt ook prima. Verbruik al een stuk minder van de nicotine liquid én het is een stuk gezonder.
het is nog steeds niet gezond en hoe meer excuses om dit aan te houden hoe groter de kans dat je uiteindelijk weer gewoon rookt natuurlijk. als alternatief lijkt het me beter dan roken, maar een weg naar stoppen is het denk ik niet. heb het in de praktijk iig nog nooit zien werken.
pi_102864605
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 01:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

het is nog steeds niet gezond en hoe meer excuses om dit aan te houden hoe groter de kans dat je uiteindelijk weer gewoon rookt natuurlijk. als alternatief lijkt het me beter dan roken, maar een weg naar stoppen is het denk ik niet. heb het in de praktijk iig nog nooit zien werken.
Komt omdat er heel veel waardeloze e-sigaretten worden verkocht. Ik snap best dat mensen die een supersmoker hebben geprobeert na een korte tijd huilend weer normaal zijn gaan roken. Een groot deel van het roken is ook de gewoonte; Na een paar dagen ben je compleet van de fysieke verslaving af. Je kunt liquids ook krijgen zonder nicotine.

Natuurlijk blijft nicotine een gif, maar het is een heel stuk gezonder dan tabak blijven roken (voor je longen, kankerverwekkende stoffen, je reukvermogen, portemonnaie, conditie en overlast). Je ademt met een e-sigaret ook geen rook in, maar damp (waterdamp met of zonder nicotinedeeltjes) en bovendien heeft niemand er last van.

Ik denk dat weinig mensen terug zouden willen naar het analoge roken wanneer ze ervaring opgedaan hebben met een _goede_ e-sigaret. Het smaakt beter (!), is een stuk gezonder en een stuk goedkoper. Het maakt het minderen (en uiteindelijk stoppen) een heel stuk eenvoudiger en fijner.

De hoofdredenen om te stoppen met roken zijn: gezondheid, geld en in mindere mate wetgeving (bescherming personeel, etc). De e-sigaret neemt dit bijna volledig weg.

Iedere (verstokte) roker zou over deze informatie moeten beschikken. Scheelt een heleboel leed en voortijdige sterfgevallen (en bakken met -taxpoet). Helaas juicht de overheid de e-sigaret niet toe (accijns die ze mislopen. Die miljarden willen ze niet kwijt) en mag er dus (nog) geen reclame voor gemaakt worden. Het gaat nog jaren duren voordat er "onderzoek" naar is gedaan en nog langer voordat Europa met een gemeenschappelijk antwoord komt op de e-sigaret. Jammer dat het om de centen gaat en niet om de gezondheid van mensen.

Ik lijk wel een religekkie met m'n gepredik
Ja nee
pi_102864662
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 02:21 schreef WAHRHEIT het volgende:

[..]

Komt omdat er heel veel waardeloze e-sigaretten worden verkocht. Ik snap best dat mensen die een supersmoker hebben geprobeert na een korte tijd huilend weer normaal zijn gaan roken. Een groot deel van het roken is ook de gewoonte; Na een paar dagen ben je compleet van de fysieke verslaving af. Je kunt liquids ook krijgen zonder nicotine.

Natuurlijk blijft nicotine een gif, maar het is een heel stuk gezonder dan tabak blijven roken (voor je longen, kankerverwekkende stoffen, je reukvermogen, portemonnaie, conditie en overlast). Je ademt met een e-sigaret ook geen rook in, maar damp (waterdamp met of zonder nicotinedeeltjes) en bovendien heeft niemand er last van.

Ik denk dat weinig mensen terug zouden willen naar het analoge roken wanneer ze ervaring opgedaan hebben met een _goede_ e-sigaret. Het smaakt beter (!), is een stuk gezonder en een stuk goedkoper. Het maakt het minderen (en uiteindelijk stoppen) een heel stuk eenvoudiger en fijner.

De hoofdredenen om te stoppen met roken zijn: gezondheid, geld en in mindere mate wetgeving (bescherming personeel, etc). De e-sigaret neemt dit bijna volledig weg.

Iedere (verstokte) roker zou over deze informatie moeten beschikken. Scheelt een heleboel leed en voortijdige sterfgevallen (en bakken met -taxpoet). Helaas juicht de overheid de e-sigaret niet toe (accijns die ze mislopen. Die miljarden willen ze niet kwijt) en mag er dus (nog) geen reclame voor gemaakt worden. Het gaat nog jaren duren voordat er "onderzoek" naar is gedaan en nog langer voordat Europa met een gemeenschappelijk antwoord komt op de e-sigaret. Jammer dat het om de centen gaat en niet om de gezondheid van mensen.

Ik lijk wel een religekkie met m'n gepredik
welke informatie? ik ken daar geen onderzoeken van maar ik ken wel een aantal mensen die zo'n e-sigaret gehad hebben en die zijn allen weer gestart met normaal roken (volgens mij binnen 2 maanden ofzo). ik wens je succes maar kom aub niet vertellen in dit topic over je e-sigaret. ik wil focussen op stoppen en niet steeds iemand hier zien die aan iets sigaret achtigs en verslavends zit te lurken, dat linked me teveel naar mijn eigen fucking verslaving :X niet persoonlijk bedoeld maar wel een oprecht verzoek O+
  zondag 9 oktober 2011 @ 02:28:23 #173
20720 brother52
Dus..........
pi_102864736
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 02:21 schreef WAHRHEIT het volgende:

[..]

Komt omdat er heel veel waardeloze e-sigaretten worden verkocht. Ik snap best dat mensen die een supersmoker hebben geprobeert na een korte tijd huilend weer normaal zijn gaan roken. Een groot deel van het roken is ook de gewoonte; Na een paar dagen ben je compleet van de fysieke verslaving af. Je kunt liquids ook krijgen zonder nicotine.

Natuurlijk blijft nicotine een gif, maar het is een heel stuk gezonder dan tabak blijven roken (voor je longen, kankerverwekkende stoffen, je reukvermogen, portemonnaie, conditie en overlast). Je ademt met een e-sigaret ook geen rook in, maar damp (waterdamp met of zonder nicotinedeeltjes) en bovendien heeft niemand er last van.

Ik denk dat weinig mensen terug zouden willen naar het analoge roken wanneer ze ervaring opgedaan hebben met een _goede_ e-sigaret. Het smaakt beter (!), is een stuk gezonder en een stuk goedkoper. Het maakt het minderen (en uiteindelijk stoppen) een heel stuk eenvoudiger en fijner.

De hoofdredenen om te stoppen met roken zijn: gezondheid, geld en in mindere mate wetgeving (bescherming personeel, etc). De e-sigaret neemt dit bijna volledig weg.

Iedere (verstokte) roker zou over deze informatie moeten beschikken. Scheelt een heleboel leed en voortijdige sterfgevallen (en bakken met -taxpoet). Helaas juicht de overheid de e-sigaret niet toe (accijns die ze mislopen. Die miljarden willen ze niet kwijt) en mag er dus (nog) geen reclame voor gemaakt worden. Het gaat nog jaren duren voordat er "onderzoek" naar is gedaan en nog langer voordat Europa met een gemeenschappelijk antwoord komt op de e-sigaret. Jammer dat het om de centen gaat en niet om de gezondheid van mensen.

Ik lijk wel een religekkie met m'n gepredik
Krijg je hier geld voor of zo?
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_102864874
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 02:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

welke informatie? ik ken daar geen onderzoeken van maar ik ken wel een aantal mensen die zo'n e-sigaret gehad hebben en die zijn allen weer gestart met normaal roken (volgens mij binnen 2 maanden ofzo). ik wens je succes maar kom aub niet vertellen in dit topic over je e-sigaret. ik wil focussen op stoppen en niet steeds iemand hier zien die aan iets sigaret achtigs en verslavends zit te lurken, dat linked me teveel naar mijn eigen fucking verslaving :X niet persoonlijk bedoeld maar wel een oprecht verzoek O+
Ik doel op informatie over welke producten goed zijn en welke bagger en zulks. Ik ben er oprecht van overtuigd dat (in iedergeval het apparaatje wat ik heb) een uitstekend hulpmiddel kan zijn bij het volledig stoppen -- specifiek voor mensen die sowieso grote moeite hebben met het stoppen met roken. Ik snap je punt uiteraard en had het ook bij mijn ene post gelaten wanneer er niet boud gesteld werd dat e-sigaretten niet helpen bij het stoppen. Dit is mijn methode om te stoppen, even legitiem en oprecht als de stoppers die cold turkey gaan (of afbouwen). Ik zal wel af en toe updates posten met hoe het er voorstaat.

@brother52: trololol.
Ja nee
pi_102864885
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 02:36 schreef WAHRHEIT het volgende:

[..]

Ik doel op informatie over welke producten goed zijn en welke bagger en zulks. Ik ben er oprecht van overtuigd dat (in iedergeval het apparaatje wat ik heb) een uitstekend hulpmiddel kan zijn bij het volledig stoppen -- specifiek voor mensen die sowieso grote moeite hebben met het stoppen met roken. Ik snap je punt uiteraard en had het ook bij mijn ene post gelaten wanneer er niet boud gesteld werd dat e-sigaretten niet helpen bij het stoppen. Dit is mijn methode om te stoppen, even legitiem en oprecht als de stoppers die cold turkey gaan (of afbouwen). Ik zal wel af en toe updates posten met hoe het er voorstaat.
maak svp even je eigen topic aan. dank u!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')