quote:
Muv londen en brusselquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Da's gewoon een 2e Nederland man
Land zonder regering.quote:
België en infrastructuurquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Da's gewoon een 2e Nederland man
Oftewel je wordt onderdeel van de elite die de massa onderdrukt?quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:51 schreef JApieman het volgende:
Ik ga wonen in een warm land waar de mensen arm zijn daar is mijn geld meer waard en daarmee help ik dat land ook nog omdat ik hun economie help.
Nee ik ben wel aardig tegen ze maar ik ben wel rijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oftewel je wordt onderdeel van de elite die de massa onderdrukt?
Dit is een lichte verwijzing naar het woord 'me'quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
JE KAN NOG NIET EENS JE EIGEN TAAL.
DFDSfsfhdsfu2r212314. Jij kan het alleen niet lezen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
JE KAN NOG NIET EENS JE EIGEN TAAL.
Ik heb een patent op "me". Dus haters gonna hate.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dit is een lichte verwijzing naar het woord 'me'
quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:51 schreef JApieman het volgende:
Ik ga wonen in een warm land waar de mensen arm zijn daar is mijn geld meer waard en daarmee help ik dat land ook nog omdat ik hun economie help.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |