Eenschquote:Op donderdag 1 september 2011 22:45 schreef Ragboer het volgende:
Vrouwen, je kan beter kippen houden.
Eigenlijk welquote:Op donderdag 1 september 2011 22:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou haha wat leuk. Aandachttekort?
Recente slechte ervaring toevallig?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:46 schreef Ragboer het volgende:
Waarom vallen vrouwen altijd op hufterig/klootzakkerig gedrag? Ik ben maar constant die lieve jongen en daardoor word ik gefriendzoned. Ik ben lief, kan goed koken en ben leuk met kinderen. Maar dan zien vrouwen je blijkbaar alleen als een goede vriend in plaats van serieus relatiemateriaal. Ben dat zat. Misschien moet ik ook een klootzak worden. Gewoon een lekker wijf regelen en die 1x in de 2 weken zien. En anderen dagen gewoon chicks hosselen in de clubs. Misschien moet ik dat maar doen, ook al zit ik zo niet in elkaar.
Zeer terechte klachtquote:Op donderdag 1 september 2011 22:46 schreef Ragboer het volgende:
Waarom vallen vrouwen altijd op hufterig/klootzakkerig gedrag? Ik ben maar constant die lieve jongen en daardoor word ik gefriendzoned. Ik ben lief, kan goed koken en ben leuk met kinderen. Maar dan zien vrouwen je blijkbaar alleen als een goede vriend in plaats van serieus relatiemateriaal. Ben dat zat. Misschien moet ik ook een klootzak worden. Gewoon een lekker wijf regelen en die 1x in de 2 weken zien. En anderen dagen gewoon chicks hosselen in de clubs. Misschien moet ik dat maar doen, ook al zit ik zo niet in elkaar.
ben je gayquote:Op donderdag 1 september 2011 22:46 schreef Ragboer het volgende:
NIET ALLE VROUWEN ZIJN HETZELFDEquote:Op donderdag 1 september 2011 22:46 schreef Ragboer het volgende:
Zou ik doen, bevalt me goed tot nu toe. Lang genoeg "te aardig" geweest.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:46 schreef Ragboer het volgende:
Lekker gesopt?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
NIET ALLE VROUWEN ZIJN HETZELFDE
Zo'n terechte klacht. Vallen voor klootzakjes en later alleen maar zeiken dat het een lul isquote:Op donderdag 1 september 2011 22:46 schreef Ragboer het volgende:
Dit dus.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Het is niet direct het huftigere gedrag waar ze op vallen. Het is meestal de zelfverzekerheid die die mensen uitstralen en het is niet die ene normale jongen
Die pokoe is hard jeweetquote:Op donderdag 1 september 2011 22:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Hier een nummer om in de mood te komen ragboer
Natuurlijk ga ik verder, ik heb geen zin om tot mijn 67e Windows te installeren en geheugen te vervangenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat daarna nog verder gaat, want MBO ICT'ers hebben we al genoeg.
Terechte klachtquote:Op donderdag 1 september 2011 22:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik verder, ik heb geen zin om tot mijn 67e Windows te installeren en geheugen te vervangen
En zo is het maar net.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:51 schreef Intronic het volgende:
En bless god for whisky after school.
Goeden opleidingquote:Op donderdag 1 september 2011 22:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik verder, ik heb geen zin om tot mijn 67e Windows te installeren en geheugen te vervangen
Daar heb je toch geen opleiding voor nodig?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
We hebben trouwens wel wat van die figuren, heel aardig en zo. Maar een flitsende carrière zit er niet meer in voor hunquote:Op donderdag 1 september 2011 22:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ook weerquote:Op donderdag 1 september 2011 22:54 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn hersenen zitten vol met neuk, wat een bizar verhaal wordt dit
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:54 schreef Intronic het volgende:
[..]
We hebben trouwens wel wat van die figuren, heel aardig en zo. Maar een flitsende carrière zit er niet meer in voor hun.
Ik kijk er naar uit man.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:54 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn hersenen zitten vol met neuk, wat een bizar verhaal wordt dit
Tja, zolang ze er plezier in hebben is het prima toch.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ach ja, liever hun dan ik denk ik dan
Niks is met ks niet met een dquote:Op donderdag 1 september 2011 22:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Hierna ga ik waarschijnlijk NID doen
Dat is ook prima. Ik doe Hax0rz studie. Met maar liefst een Chickie.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Hierna ga ik waarschijnlijk NID doen
Waarom moest ik lachenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niks is met ks niet met een d
Verdien je daar geld meequote:Op donderdag 1 september 2011 23:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Omdat ik stiekem een internetkomiek ben
haha helaasquote:Op donderdag 1 september 2011 23:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
God damnit dat was mijn lapo gister!
Whiskeyquote:Op donderdag 1 september 2011 22:51 schreef Intronic het volgende:
En bless god for whisky after school.
¿Qué?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg rez en pim die tegelijk online komen ik kan dit niet aan
oke houdoequote:Op donderdag 1 september 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg rez en pim die tegelijk online komen ik kan dit niet aan
in het Engels ja.quote:
Ranja.quote:
Appelzooi?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ranja.Spa Appelzooi!
Appelzooi is blijkbaar een Nederlands woord, mijn spellingchecker markeert hem niet.
Rusland is baas. Nog steeds meisjes die hier heen willen komen,sinds ik daar op vakantie b en geweestquote:Op donderdag 1 september 2011 23:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Is Rusland zeg je vodka. Hier zeggen we wodka.
Appelsap, Appelsquote:Op donderdag 1 september 2011 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ranja.Spa Appelzooi!
Appelzooi is blijkbaar een Nederlands woord, mijn spellingchecker markeert hem niet.
Hoezo drink jij sinaasappelsap na het tandenpoetsen?quote:
Ik dacht dat het wel weg was die tandpasta maar niet dusquote:Op donderdag 1 september 2011 23:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus je weet dat het goor smaakt en toch drink je het?
Watermeloen!quote:Op donderdag 1 september 2011 23:05 schreef Drommeldaris het volgende:
brb even de rest van mijn 5 kilo wegende water meloen op etenIk eet de rest van de maand geen fruit meer !
Ja. Die is fucking baasquote:Op donderdag 1 september 2011 23:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Verkopen ze ook nog die spa met cactussmaak?
Je smaakpapillen zijn misluktquote:Op donderdag 1 september 2011 23:05 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel weg was die tandpasta maar niet dus
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo drink jij sinaasappelsap na het tandenpoetsen?
Uhhh waarom niet?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom drink je nu sinaasappelsap?
Niet tandenpoetsen dus, dat is altijd mijn oplossing voor alle "dit smaakt vies na het tandenpoetsen" problemenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:05 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel weg was die tandpasta maar niet dus
Ik zei toch SPA Appelzooi, ik wist de echte naam niet precies.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat noem je geen appelzooi er staat duidelijk SPA
Echt waar ? Ik kan het nergens meer vindenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja. Die is fucking baas![]()
.
Ja en er dan strak uitzien als een zwerver.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet tandenpoetsen dus, dat is altijd mijn oplossing voor alle "dit smaakt vies na het tandenpoetsen" problemen
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:06 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja en er dan strak uitzien als een zwerver.
Heb je de AH al geprobeerd?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Echt waar ? Ik kan het nergens meer vinden
Als dat niet je grappigste grapje is van vandaag!quote:
hihiquote:Op donderdag 1 september 2011 23:08 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Als dat niet je grappigste grapje is van vandaag!
Niet? Hier heeft elke albert heijn het.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Echt waar ? Ik kan het nergens meer vinden
Morgen nog maar eens kijken danquote:Op donderdag 1 september 2011 23:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet? Hier heeft elke albert heijn het.
Mijn plas word nooit rood van rode bieten.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb een vraag, als je als vrouw rode bieten eet en je moet plassen. Is het extra rood wanneer je er ook nog ongesteld bij bent?#durftevragen
Moet je dat van je moeder vragen?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb een vraag, als je als vrouw rode bieten eet en je moet plassen. Is het extra rood wanneer je er ook nog ongesteld bij bent?#durftevragen
Als ze het niet hebben, gewoon vragen of het weer terug in het assortiment mag. Misschien dat ze het doenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Morgen nog maar eens kijken dan
Ik tandenpoets pas nadat dat ik dingen gegeten hebquote:Op donderdag 1 september 2011 23:06 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja en er dan strak uitzien als een zwerver.
Erg goed voor je tanden hoor.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik tandenpoets pas nadat dat ik dingen gegeten heb
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik tandenpoets pas nadat dat ik dingen gegeten heb
Nee, net zoveel watermeloen gegeten en toen vroeg ik me af of mijn pis ook een ander kleurtje zou krijgen en toen heb ik een paar rare bruggetjes gemaaktquote:Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
Moet je dat van je moeder vragen?.
Ooit biologie gehad? Gastquote:Op donderdag 1 september 2011 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:
ditquote:Op donderdag 1 september 2011 23:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ooit biologie gehad? Gast
watquote:Op donderdag 1 september 2011 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Krijg je daar ook te weten hoe je kindjes maakt?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
ja haahahihihihihihihquote:Op donderdag 1 september 2011 23:14 schreef Intronic het volgende:
[..]
Krijg je daar ook te weten hoe je kindjes maakt?
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:14 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer nietquote:Op donderdag 1 september 2011 23:14 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja, ik lette alleen nooit zo goed opquote:Op donderdag 1 september 2011 23:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zit in je DNA als het goed is.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:14 schreef Intronic het volgende:
[..]
GAST!quote:Op donderdag 1 september 2011 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Dit is het goede antwoord.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:14 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat zit in je DNA als het goed is.
Moet je toch eens aan die leraar vragen of die het voor wil doen.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wij hebben bij bio nooit geleerd hoe je moest kindjes maken
watttttttt
Ik wel, in praktijk. Gingen ze zo op het bureau enzo.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
watttttttt
Ik wil het je wel leren.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
watttttttt
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Jullie doen net alsof het een debiele vraag is omdat jullie het antwoord ook niet weten
Ja, je plas wel ja. Maar het bloed komt uit een ander gaatjequote:Op donderdag 1 september 2011 23:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, ik lette alleen nooit zo goed op
Mijn pis werd wel altijd rood wanneer ik rode bieten at!
Dit.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat komt omdat het ook een debiele vraag is.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Jullie doen net alsof het een debiele vraag is omdat jullie het antwoord ook niet weten
Kregen jullie nooit prOn te zien in de les?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:16 schreef Drommeldaris het volgende:
De seksuele voorlichting bij biologie bij ons was echt pauper, we kregen een paar folders en die moesten we maar even doorlezen
Aha, ik kom niet in de buurt van ongestelde vrouwenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, je plas wel ja. Maar het bloed komt uit een ander gaatje
Wij hadden er gewoon een hoofdstuk over in de tweede en de derde.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:16 schreef Drommeldaris het volgende:
De seksuele voorlichting bij biologie bij ons was echt pauper, we kregen een paar folders en die moesten we maar even doorlezen
Fixed.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Aha, ik kom niet in de buurt van ongestelde vrouwen
Wij hebben wel een keer gezien iets bij Bio, wtfquote:Op donderdag 1 september 2011 23:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kregen jullie nooit prOn te zien in de les?
Nee, het tofste wat ik te zien heb gekregen bij bio was een orka die met zeehondjes aan het gooien wasquote:Op donderdag 1 september 2011 23:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kregen jullie nooit prOn te zien in de les?
Als je een vrindin hebt, weet je niet beter.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Aha, ik kom niet in de buurt van ongestelde vrouwen
Moet je eens een keer naar de kerk gaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wij ook over voorlichting/voortplanting, voor het proefwerk had ik een 9,2.
MAAR ZE DEDEN HET NOOIT VOOR
Ik wil het wel een keer voor doenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wij ook over voorlichting/voortplanting, voor het proefwerk had ik een 9,2.
MAAR ZE DEDEN HET NOOIT VOOR
Gynaecologiequote:Op donderdag 1 september 2011 23:17 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Wij hebben wel een keer gezien iets bij Bio, wtfEen of andere gigantische klem die werd gezet zodat d'r poes wagenwijd openstond enzo
Vrouwen zijn ook beesten als de rode vlag uithangt.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Jullie doen net of ongestelde vrouwen beesten zijn ofzo, djeez
Jij bent geen jongentjen dus jij weet niet. Ongestelde vrouwen zijn ook beestenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Jullie doen net of ongestelde vrouwen beesten zijn ofzo, djeez
Alsof jij iets van vrouwen af weet, pleasequote:Op donderdag 1 september 2011 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook beesten als de rode vlag uithangt.
In real life trolls jaquote:Op donderdag 1 september 2011 23:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Drommel jongen. We zijn hier allemaal doorgewinterde trolls, dus beter kom je niet.
* Drommeldaris woont bij 4 vrouwen in huis, soms komt er nog een 5e of een 6e langs ookquote:
Z'n moeder, je weet.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Alsof jij iets van vrouwen af weet, please
quote:
quote:
Geen idee wat het was, maar ik heb er nog elke nacht nachtmerries vanquote:Op donderdag 1 september 2011 23:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
GynaecologieAltijd willen worden, nu toch maar niet meer.
Turncopter niet kennen.quote:
quote:
Ik weet genoeg van vrouwen om te weten dat ze in beesten veranderen als ze aan het menstrueren zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Alsof jij iets van vrouwen af weet, please
aaawhquote:Op donderdag 1 september 2011 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet genoeg van vrouwen om te weten dat ze in beesten veranderen als ze aan het menstrueren zijn.
Vooral supergeil danquote:Op donderdag 1 september 2011 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet genoeg van vrouwen om te weten dat ze in beesten veranderen als ze aan het menstrueren zijn.
Dat is een variant.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zie het verband niet?
Bij mijn ex kon het al weer na 3 dagen.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik moet zeggen dat ik zelf meer vrouwen ken waarbij het verschil niet heel erg te merken is
Ken er ook 1 die is maar 4 dagen ongesteld, wie bied lager, dan wissel ik + een krat bier
Leuk om te weten meid. Kusjes en knuffels!quote:
bahquote:Op donderdag 1 september 2011 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leuk om te weten meid. Kusjes en knuffels!![]()
XXX
2 vragenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:21 schreef Intronic het volgende:
[..]
Bij mijn ex kon het al weer na 3 dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goirle. Ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
2 vragen
1. Waar woont ze?
2. Heeft ze een leuk karakter? Is ze lekker?![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
Echte bazen bevaren ook de rode zee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hoor, handdoek en klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
2 vragen
1. Waar woont ze?
2. Heeft ze een leuk karakter? Is ze lekker?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
Echte bazen bevaren ook de rode zee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Echte bazen bevaren ook de rode zee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eckte eckte bazen bevaren ook de dode zeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Echte bazen bevaren ook de rode zee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, en dubbelklik enzulksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?![]()
Karakter is belangrijk, maor ge mot d'r ôk mee over straot kunne.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
2 vragen
1. Waar woont ze?
2. Heeft ze een leuk karakter? Is ze lekker?Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
Echte bazen bevaren ook de rode zee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry maar dat is gewoon kapotranzigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Helemaal aan de andere kant van het land, ik heb geeneens een zachte g.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is deze?quote:
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Helemaal aan de andere kant van het land, ik heb geeneens een zachte g.Je bent niet haar type hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwaliteitsmuziek jongen.quote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Ik ben wel in voor wat bloederig voorspel.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
sorry maar dat is gewoon kapotranzigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
sorry maar dat is gewoon kapotranzig
Who motivates the motivator?![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Helemaal aan de andere kant van het land, ik heb geeneens een zachte g.Beetje voorspelbaar welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor wat bloederig voorspel.Met bloed, zweet, etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
[..]
Ik ben wel in voor wat bloederig voorspel.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi Flips.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Jebroer is overrated, beter Ser-G.quote:
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Nee de poepert ging me altijd te ver.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik wacht ook altijd even totdat de rode vloedgolven zijn weggetrokken, dan maar een ander gaatje![]()
Was ook niet de bedoeling dat je ze één voor één moest openen. Dit staat er gewoon leuker zo.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, en dubbelklik enzulks![]()
[..]
Ik ben wel in voor wat bloederig voorspel.Dat heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?![]()
Ik heb een vraag, als je als vrouw rode bieten eet en je moet plassen. Is het extra rood wanneer je er ook nog ongesteld bij bent?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat voor type ben ik dan en op wat voor type valt ze?#durftevragen
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:27 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik vind hem wat matigjes.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jebroer is overrated, beter Ser-G.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Niet daar, kwoon pijpen toch mangquote:Op donderdag 1 september 2011 23:27 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nee de poepert ging me altijd te ver.![]()
Ze valt op mensen die nooit een rare vraag stellen?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:27 schreef Intronic het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
he jij ook limburger cool man![]()
![]()
Dat Limbolanders en gehuil niet persoonlijk opvatten hoor, maar ik vind het gewoon niet van de fijnste klanken![]()
![]()
Wie kan mij vertellen wat dit voor moet stellen?There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Dit dus, gewoon ABN praten zonder die accent shit.quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Wel veel familie daar. Ik versta alles behalve Fries (quote:).
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2011 23:31:39 ]![]()
Ik dacht dat die in Leeuwarden woonde, heb hem nog nooit een trein zien spotten. Maar mocht de dag daar komen dan ga ik het zeker filmenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hey wil je socios zoeken we missen hem![]()
![]()
SPOILER NU!!quote:Op donderdag 1 september 2011 23:31 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan mij vertellen wat dit voor moet stellen?![]()
Dat is een koe met een tong uit z'n bek.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:31 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan mij vertellen wat dit voor moet stellen?![]()
De tong van een rund.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:31 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan mij vertellen wat dit voor moet stellen?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Oh dacht dat hij in groningen woondequote:Op donderdag 1 september 2011 23:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik dacht dat die in Leeuwarden woonde, heb hem nog nooit een trein zien spotten. Maar mocht de dag daar komen dan ga ik het zeker filmen![]()
![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:
Ik wil of naar Breda, of Den Bosch verhuizen. Weinig te zoeken hier.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Breda
[..]
Ooit van Brabant gehoord?![]()
![]()
Een koe ofzo waarbij de tong naar buiten wordt getrokkenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:31 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan mij vertellen wat dit voor moet stellen?Who motivates the motivator?![]()
MarokkaanseKip zou wel in Utreg willen wonen.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben ooit achtervolgd door een koe op de kinderboerderij
Ja dat is best wel waar.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:32 schreef Ragboer het volgende:
MarokkaanseKip zou wel in Utreg willen wonen.![]()
Trauma's aan overgehouden?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben ooit achtervolgd door een koe op de kinderboerderij![]()
![]()
De koe zag het verschil niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben ooit achtervolgd door een koe op de kinderboerderijUtereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Weet je wat we moeten doen? Van Zuid-Holland, Noord-Holland en Utrecht een apart land maken!
Ja, snap ik. Tilburg is echt een kutstad. Den Bosch trouwens niet veel beter. Mja, beetje subjectieve mening hierquote:Op donderdag 1 september 2011 23:32 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik wil of naar Breda, of Den Bosch verhuizen. Weinig te zoeken hier.![]()
Breda
Zijn er nog mensen die paupertaal spreken?Ik de bedoeling hier niet van snappenquote:jonguh. =_= Je hebt net mn blabber verpest x"D Nee, iets als zijnde, gingerkid vind niet-gingerkid nais maar doet niet zeggen maar eerder, meh, t gaat wel weer een keer over.![]()
Jub, wonen vaak toffe mensen en ben fan van Guus (quote:Op donderdag 1 september 2011 23:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Breda
[..]
Ooit van Brabant gehoord?![]()
serieus )
![]()
Wat ben jij aso zegquote:Op donderdag 1 september 2011 23:33 schreef Rezania het volgende:
Weet je wat we moeten doen? Van Zuid-Holland, Noord-Holland en Utrecht een apart land maken!![]()
Guus is onze baas.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jub, wonen vaak toffe mensen en ben fan van Guus (serieus )
![]()
Guuskequote:Op donderdag 1 september 2011 23:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jub, wonen vaak toffe mensen en ben fan van Guus (serieus )
. Harde baas
Kijken hoe die Limburgers dan over de Randstad denken.quote:
Awh wat erg jankjank kijk mij nou uit de randstad komenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kijken hoe die Limburgers dan over de Randstad denken.![]()
Mensen die geen Noord Holland
Stuk beter dan Tilburg in ieder geval. Maar ik werk daar snapte, Breda heb ik eigenlijk ook niet veel aan nu.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Tilburg is echt een kutstad. Den Bosch trouwens niet veel beter. Mja, beetje subjectieve mening hier![]()
Breda![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Rutte had ook zo iets geopperd toch om dat samen te laten werken ofzoquote:Op donderdag 1 september 2011 23:33 schreef Rezania het volgende:
Weet je wat we moeten doen? Van Zuid-Holland, Noord-Holland en Utrecht een apart land maken!![]()
![]()
Drenthe, alleen goed voor campings en de TT in Assen.quote:
Amsterdamsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Drenthe, alleen goed voor campings en de TT in Assen.
Alles haten wat buiten jouw provincie is
stik![]()
Uhuh z-h wil niet meedoenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rutte had ook zo iets geopperd toch om dat samen te laten werken ofzo
[b]AirwiN schreef [/b]
Sowieso mensen die buiten de Randstad wonen.quote:
Goed gekwoot.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 1 september 2011 23:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Breda![]()
Deze man snapt hetquote:Op donderdag 1 september 2011 23:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 1 september 2011 23:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Breda
DRENTHE.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Drenthe, alleen goed voor campings en de TT in Assen.
¯_(ツ)_/¯![]()
Dit bedoel ik. Zoek iets beters te doen fzoquote:Op donderdag 1 september 2011 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso mensen die buiten de Randstad wonen.![]()
Ik ga
Trusten iedereen en niet vergeten mijn bazenoorlogverhaal te lezen
Nee, dan moest Flevoland er ook bij, Zuid-Holland wou dat niet. En terecht, hoezo zou die pauperprovincie onderdeel mogen zijn van de Randstad-provincie?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rutte had ook zo iets geopperd toch om dat samen te laten werken ofzoGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Oke! geniet van de mooie natuur!quote:Op donderdag 1 september 2011 23:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik fiets zaterdag misschien nog wel naar Drenthe mits het weer mee zit¯_(ツ)_/¯![]()
Want daar is het gezellig?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso mensen die buiten de Randstad wonen..
![]()
twitter:xTaha046 twitterde op donderdag 01-09-2011 om 21:48:15@ogbilal ewaa onze klas rwina in de tent als je rent zie het dan als een incident wanneer een baksteen op je schedel lendt reageer retweet
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Correctie; ik haat alles buiten de Randstad.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij.
Alles haten wat buiten jouw provincie is
stik
Nou Rotterdam wonen leuke jongensquote:Op donderdag 1 september 2011 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dan moest Flevoland er ook bij, Zuid-Holland wou dat niet. En terecht, hoezo zou die pauperprovincie onderdeel mogen zijn van de Randstad-provincie?![]()
![]()
Ik moest keihard lachen.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:36 schreef Ragboer het volgende:
twitter:xTaha046 twitterde op donderdag 01-09-2011 om 21:48:15@ogbilal ewaa onze klas rwina in de tent als je rent zie het dan als een incident wanneer een baksteen op je schedel lendt reageer retweet
![]()
Harde flow.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:36 schreef Ragboer het volgende:
Danku dankuquote:Op donderdag 1 september 2011 23:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke! geniet van de mooie natuur!![]()
Oké.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou Rotterdam wonen leuke jongensGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Deze man heeft talendtquote:Op donderdag 1 september 2011 23:36 schreef Ragboer het volgende:
Ja daar mag een extra d staan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: