Maar is er een regel waaronder het verboden zou zijn?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vraag aan ze waarom ze nog koken en stoken op gas![]()
Da's veel gevaarlijker. Spontane ontbranding is vrij zeldzaam bij stilstaande brommers.
Hooguit de regels in de flat welke zijn opgesteld door de verhuurder/service (bewonerscomité). Maar dat moet dan wel zwart op wit terug te lezen zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:24 schreef AyrtonSenna het volgende:
[..]
Maar is er een regel waaronder het verboden zou zijn?
Alleen als de eigenaar/verhuurder dat expliciet vermeldt.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:24 schreef AyrtonSenna het volgende:
[..]
Maar is er een regel waaronder het verboden zou zijn?
voor de verzekering is een brommer wel gevaarlijker dan een auto...quote:Op donderdag 1 september 2011 20:19 schreef Barcaconia het volgende:
Gewoon negeren, een brommer is niet brandgevaarlijker dan een auto.
Maar is dit niet meer wat voor KLB of heb je een vraag?
Natuurlijk, stel je voor dat het zomaar kapotontploft.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:57 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik werk bij een opslagbedrijf en het is klanten niet toegestaan om brommers/motors op te slaan, tenzij de accu losgekoppeld is en de brandstof eruit.
Het is natuurlijk veeeeeel veiliger als je de brandstof in een jerrycannetje ernaast zetquote:Op donderdag 1 september 2011 20:57 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik werk bij een opslagbedrijf en het is klanten niet toegestaan om brommers/motors op te slaan, tenzij de accu losgekoppeld is en de brandstof eruit.
Bij een kelderbox zou ik me er niet druk om maken. Niet dat er dan niks kan gebeuren, maar wat is de kans.. *klopt af
Wat dacht je van een langzaam leegdruppelende tank zodat er overal een fijne benzinedamp hangt die kan ploffen als je een lichtschakelaar overhaalt?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natuurlijk, stel je voor dat het zomaar kapotontploft.
jaarbeurs mag je ook geen auto's plaatsen met volletank en aangesloten accu. brandweer controleerd dat zelfs met beurzen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is natuurlijk veeeeeel veiliger als je de brandstof in een jerrycannetje ernaast zet
dampen en accu's kunne knallen..quote:Op donderdag 1 september 2011 20:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou die dampconcentratie daar hoog genoeg voor zijn en ook nog in combinatie met een praxisschakelaar?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat dacht je van een langzaam leegdruppelende tank zodat er overal een fijne benzinedamp hangt die kan ploffen als je een lichtschakelaar overhaalt?
Nee. Ik ben vaak genoeg vergeten om mijn ontluchtingsventiel van de brommer dicht te draaien terwijl deze in de schuur stond. Dan stonk het ook naar benzine. Nooit problemen mee gehad en er hing toen zelfs een tl-buis met de ballast en starter open en bloot.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou die dampconcentratie daar hoog genoeg voor zijn en ook nog in combinatie met een praxisschakelaar?
Anders quote je de hele post, lambalquote:Op donderdag 1 september 2011 20:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus als ik een beurs wil bezoeken bij de Jaarbeurs, moet ik al de hele week van te voren er rekening mee houden met rijden, zodat ik niet veel benzine meer heb in mijn tank zodra ik in Utrecht parkeer?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:46 schreef T42 het volgende:
[..]
jaarbeurs mag je ook geen auto's plaatsen met volletank en aangesloten accu. brandweer controleerd dat zelfs met beurzen.
en ze bedoelen dus niet een dat je er alles uit moet pompen maar je moet hem zo leeg mogelijk rijden.
Het gaat natuurlijk om auto's die op de beursvloer tentoongesteld worden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 07:50 schreef Cybje het volgende:
[..]
Dus als ik een beurs wil bezoeken bij de Jaarbeurs, moet ik al de hele week van te voren er rekening mee houden met rijden, zodat ik niet veel benzine meer heb in mijn tank zodra ik in Utrecht parkeer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |