quote:Op donderdag 1 september 2011 19:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Naar wat?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Verander de OP dan weer terug.
Helft van de gouden regels mist geloof ik.quote:
Mensen die het leuk vinden om te fietsenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:25 schreef Jac0bus het volgende:
Thx murp
Waar waren we? Oja lekker op 2 wielen gereden vanmiddag. Heerlijk weer
Kon nietquote:Op donderdag 1 september 2011 19:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom niet op open nieuw deel klikken ?
Nouja, had ik wel gedaan, maar dan kon hij niet gekoppeld blijven aan de reeks. Vandaar dat ik de koppeling heb weggelaten.quote:
Het vorige deeltje 92 is verwijderd door murp omdat BolerPower zat te lapohunten en te knoeien met de OP.quote:
Hopelijk heeft hij binnenkort een streepje door zijn naam.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het vorige deeltje 92 is verwijderd door murp omdat BolerPower zat te lapohunten en te knoeien met de OP.
*stille hint*quote:Op donderdag 1 september 2011 19:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij binnenkort een streepje door zijn naam.
Niet fietsen! Motorrijdenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die het leuk vinden om te fietsen
ja, ik snap er geen ruk vanquote:Op donderdag 1 september 2011 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet ik het doen?
//edit:je hebt hem aan Evenementenbier gelinkt![]()
Link werkt niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:34 schreef murp het volgende:
[..]
ja, ik snap er geen ruk van![]()
Zie ONZ-FC: http://forum.fok.nl/topic/1692405/2/151#101453690
Oké,quote:Op donderdag 1 september 2011 19:34 schreef murp het volgende:
[..]
ja, ik snap er geen ruk van![]()
Zie ONZ-FC: http://forum.fok.nl/topic/1692405/2/151#101453690
Oh, ik stuur wel even een mailtje, momentje!quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Kawa ZX-6Rquote:
gr aan nectarquote:Op donderdag 1 september 2011 19:36 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat een triest figuur is Nectar geworden
geworden?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:36 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik had wat mee gekregen, maar wat is er nou gebeurd? Een of andere ruzie ofzo?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:36 schreef Plastic_zak het volgende:
Wattan, door gisteren of zit je met hem te praten?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:36 schreef Plastic_zak het volgende:
Hij baggerde wat, kreeg een ban en bedreigde mij toen via DMquote:Op donderdag 1 september 2011 19:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik had wat mee gekregen, maar wat is er nou gebeurd? Een of andere ruzie ofzo?
ik snap er echt niets van, maar volgens mij is ie weer goedquote:
Ja, zoiets had ik al meegekregen inderdaad.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hij baggerde wat, kreeg een ban en bedreigde mij toen via DM
Je had in het koppel-tekstvakje het reeks-id ingevuld. Had achteraf het topic-id moeten zijn van het vorige topic, maar gezien die niet bestond, moest het het topic-id van daarvoor zijn. (Als ik het goed heb.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:38 schreef murp het volgende:
[..]
ik snap er echt niets van, maar volgens mij is ie weer goed
Op donderdag 1 september 2011 @ 19:26 door murp:
Topic verplaatst van topicchain "0" naar topicchain "1979"
Op donderdag 1 september 2011 @ 19:37 door GGMM:
Topic verplaatst van topicchain "2029" naar topicchain ""
Topic verplaatst van topicchain "0" naar topicchain "1704812"
Zie http://forum.fok.nl/topic/1692405/3/100#101457864quote:Op donderdag 1 september 2011 19:38 schreef murp het volgende:
[..]
ik snap er echt niets van, maar volgens mij is ie weer goed
Op donderdag 1 september 2011 @ 19:26 door murp:
Topic verplaatst van topicchain "0" naar topicchain "1979"
Topic verplaatst van topicchain "2029" naar topicchain ""
Topic verplaatst van topicchain "0" naar topicchain "1704812"
Dat dus idd.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je had in het koppel-tekstvakje het reeks-id ingevuld. Had achteraf het topic-id moeten zijn van het vorige topic, maar gezien die niet bestond, moest het het topic-id van daarvoor zijn. (Als ik het goed heb.)
Het werkt nu in ieder geval weer.
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En dat noemt zich mod.
Grapje
Ik had het ook best willen doen, maar ik ben geen mod, anders was het natuurlijk binnen 10 seconden opgelost.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Als ik mod was zou het hele forum troll-loos zijn.
Dan zou je er zelf ook niet meer zijn .....quote:Op donderdag 1 september 2011 19:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Denken dat ik troll.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan zou je er zelf ook niet meer zijn .....
Als jij mod was, zou het hele forum uitgestorven zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dan zou het hele forum een UDOWU worden.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als jij mod was, zou het hele forum uitgestorven zijn.
Heul nietquote:Op donderdag 1 september 2011 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou het hele forum een UDOWU worden.
Groen natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 19:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wow echt een mooi ding!Welke kleur heb je?
in alle soorten en maten..quote:Op donderdag 1 september 2011 19:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Slotjes zetten, daar is murp expert in.
Niet op die motorquote:
Het is toch deze kleur?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:48 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Niet op die motorWat rood is voor een Ferrari is groen voor een Kawasaki Ninja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn rooster:quote:Op donderdag 1 september 2011 19:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn bazenrooster:
maandag 11:15 - 13:00
dinsdag 12:15 - 14:45
woensdag 12:15 - 17:15
donderdag 10:30 - 16:30
vrijdag vrijheid blijheid![]()
quote:Van maandag 18 juli t/m vrijdag 2 september is het zomervakantie.
Zodra de roosters voor schooljaar 2011-2012 beschikbaar zijn wordt dat hier vermeld.
Wat is dat dan zegquote:Op donderdag 1 september 2011 19:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn bazenrooster:
maandag 11:15 - 13:00
dinsdag 12:15 - 14:45
woensdag 12:15 - 17:15
donderdag 10:30 - 16:30
vrijdag vrijheid blijheid![]()
Jezus, zo was ik vroeger niet hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 19:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je PoHi ziet er zo wel angstaanjagend uit
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Het is toch deze kleur?Jep dat is exact mijn motor. Zelfde kleur, zelfde jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
hahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 1 september 2011 19:50 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Wat is dat dan zegIk had vorig jaar zelfs op de woensdag van half 9 's ochtends tot half 8 's avonds les
Dat bedoelde ik niet zo. Ik bedoelde dat het uitgestorven zou zijn, omdat als jij mod zou zijn, jij iedereen zou bannenquote:
Weet je hoe kut dat isquote:
Die kleur is niet mooi, had dan donkerblauw ofzo :pquote:Op donderdag 1 september 2011 19:51 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Jep dat is exact mijn motor. Zelfde kleur, zelfde jaar
Oohquote:Op donderdag 1 september 2011 19:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet zo. Ik bedoelde dat het uitgestorven zou zijn, omdat als jij mod zou zijn, jij iedereen zou bannen
Hoe baziger de leerling hoe baziger het roosterquote:Op donderdag 1 september 2011 19:51 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Weet je hoe kut dat isIedereen ligt dan te slapen in de collegezaal
Ik hoop dat je met vroeger, minstens twee jaar geleden bedoelt?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:50 schreef murp het volgende:
[..]
Jezus, zo was ik vroeger niet hoor
Heul nietquote:Op donderdag 1 september 2011 19:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ooh
Valt wel mee hoor, ik ben rechtvaardig
Mooi, dan ben ik elke dag vrijquote:Op donderdag 1 september 2011 19:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoe baziger de leerling hoe baziger het rooster
Wacht maar tot je hem in het echt zietquote:Op donderdag 1 september 2011 19:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die kleur is niet mooi, had dan donkerblauw ofzo :p
Dan ben ik een uberbaas. Ik heb 2 dagen in de week les en in totaal maar 6 contacturen per week.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb je van me!!!!????quote:Op donderdag 1 september 2011 19:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met vroeger, minstens twee jaar geleden bedoelt?
Kom over 1 maand terug en vertel mequote:Op donderdag 1 september 2011 19:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mooi, dan ben ik elke dag vrij
How come?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg sowieso geen rooster
Ja maar ben jij eerstejaars?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan ben ik een uberbaas. Ik heb 2 dagen in de week les en in totaal maar 6 contacturen per week.
Sorry, maar de feiten zeggen teveel over je geschiedenis als mod.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:53 schreef murp het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb je van me!!!!????
Maar de eerste tijd is zeker alleen taalverwerving voordat je aan het communicatiedeel begint? Als taalverwerving = veel tijd thuis studeren.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus ik ben een slechte mod?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sorry, maar de feiten zeggen teveel over je geschiedenis als mod.
Ik moet voor mezelf werken, samen met 2 anderen. Onze "klas" is nogal uitgedund in de loop der jaren. ;')quote:
Wat doe je?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moet voor mezelf werken, samen met 2 anderen. Onze "klas" is nogal uitgedund in de loop der jaren. ;')
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar ben jij eerstejaars?
De taal krijg je juist veel les van, heb 7 uur per week Arabisch.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:54 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Maar de eerste tijd is zeker alleen taalverwerving voordat je aan het communicatiedeel begint? Als taalverwerving = veel tijd thuis studeren.
w00t, welke opleiding danquote:Op donderdag 1 september 2011 19:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moet voor mezelf werken, samen met 2 anderen. Onze "klas" is nogal uitgedund in de loop der jaren. ;')
Als jij slotjes zetten ziet als een slechte mod zijn, dan wel. Maar het lijkt me juist iets positiefs. Zolang je deze reeks maar niet meer op slot gooit.quote:
Ja maar daarnaast ook veel thuis denk ik. Met 7 uur per week leer je een taal niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
De taal krijg je juist veel les van, heb 7 uur per week Arabisch.
heeft ze al een keer gedaanquote:Op donderdag 1 september 2011 19:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als jij slotjes zetten ziet als een slechte mod zijn, dan wel. Maar het lijkt me juist iets positiefs. Zolang je deze reeks maar niet meer op slot gooit.
Ja duh, gewoon hw enzo. Maar zoveel is het niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:56 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja maar daarnaast ook veel thuis denk ik. Met 7 uur per week leer je een taal niet.
Weetniet, hoe ouderejaars hoe meer dagen vrij enzoquote:Op donderdag 1 september 2011 19:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
HAJJEEquote:Op donderdag 1 september 2011 19:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga weer
Laterz
Toedels
Houdoe
Doei
Rustig
Mazzel
bye
ciau
tot ziens
quote:
Applicatie ontwikkeling, websites, spelletjes, apps, dat soort dingen maken. Ik snap nog steeds niet waarom er zoveel mensen zijn afgehaakt.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
w00t, welke opleiding dan
Je moet zo doorgaanquote:Op donderdag 1 september 2011 19:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zolang je deze reeks maar niet meer op slot gooit.
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga weer
Laterz
Toedels
Houdoe
Doei
Rustig
Mazzel
bye
ciau
tot ziens
Oh, ict'er dusquote:Op donderdag 1 september 2011 19:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Applicatie ontwikkeling, websites, spelletjes, apps, dat soort dingen maken. Ik snap nog steeds niet waarom er zoveel mensen zijn afgehaakt.
Herkenbaarquote:Op donderdag 1 september 2011 19:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
hoinquote:Op donderdag 1 september 2011 19:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga weer
Laterz
Toedels
Houdoe
Doei
Rustig
Mazzel
bye
ciau
tot ziens
Is dit nou sarcastisch bedoelt, of?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:58 schreef murp het volgende:
[..]
Je moet zo doorgaan [ afbeelding ]
Wat denk jequote:Op donderdag 1 september 2011 19:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is dit nou sarcastisch bedoelt, of?
Het is maar hoe je het zelf interpreteert hequote:Op donderdag 1 september 2011 19:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat klinkt meteen weer zo negatief.
Ik ben begonnen in een groep van 23 man ofzo. Na het eerste jaar waren er 10 weg. 2e jaar 4 weg, 3e jaar was een chaos, weer 6 man weg.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Herkenbaar. Hier precies hetzelfde. De eerste 2 maanden van het eerste jaar waren er al 6 gestopt
Tof. veel programmeren? Ik start maandag met een minor software development and applicationquote:Op donderdag 1 september 2011 19:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat klinkt meteen weer zo negatief.
Hier zit een klacht in verstopt.quote:
Jep, precies hetzelfde hier. We begonnen met iets van 50. We zijn nu nog ongeveer met de helftquote:Op donderdag 1 september 2011 20:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben begonnen in een groep van 23 man ofzo. Na het eerste jaar waren er 10 weg. 2e jaar 4 weg, 3e jaar was een chaos, weer 6 man weg.
En wat gaat er in die salade dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:59 schreef Plastic_zak het volgende:
coban salade was niet zo lekker eigelijk
Komkommer, uitjes , tomaten , pepers , volgens mij een soort kaas en nog wat kruidenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En wat gaat er in die salade dan?
Die witte kaas? Die is vies.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Komkommer, uitjes , tomaten , pepers , volgens mij een soort kaas en nog wat kruiden
Ik denk dat ik goed bezig ben, en dus gewoon zo moet doorgaan. Want wij, (de échte slowchatters, de niet-baggeraars, de kwaliteits-users in deze reeks) zorgen er voor dat de kut-users, (de nep slowchatters, de baggeraars, de hunters, de trolls, en de klonen) geen kans maken in deze reeks.quote:
Zat er ook wel op denk ikquote:Op donderdag 1 september 2011 20:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die witte kaas? Die is vies.
En salade zonder dressing, hoe durf je.
ik voelde me zo hard aangesprokenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat ik goed bezig ben, en dus gewoon zo moet doorgaan. Want wij, (de échte slowchatters, de niet-baggeraars, de kwaliteits-users in deze reeks
Dus bedankt voor het complimentje.
Veel programmeren jaquote:Op donderdag 1 september 2011 20:02 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Tof. veel programmeren? Ik start maandag met een minor software development and application
Aan welke school/uni/instelling studeer je?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Veel programmeren jaIk ben constant met grote projecten bezig. Ik maak het me (met m'n klasgenoten) ook vaak weer te moeilijk, vooral in de tijdsplanning die we maken, dus we stellen onszelf altijd behoorlijk op de proef.
Daardoor zijn we ook al aardig vaak tegen de lamp gelopen.
Mensen die om elke scheet hoi en doei zeggenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ben er weer
hallo
hoi
hey
heeejj
yo
goedendag
goedenmorgen
goedenavond
goedenmiddag
hi
ey
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die om elke scheet hoi en die zeggen
Maar dan had ik ook niks gemist, denk ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zonder ICT-projecten, had jij deze post nu niet kunnen maken, jongeman.
Niet verkeerd en iets van vlees of vis? Of dat niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Komkommer, uitjes , tomaten , pepers , volgens mij een soort kaas en nog wat kruiden
picsquote:Op donderdag 1 september 2011 20:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Op mijn school loopt nu wel iemand rond die ik keihard zou raken
Jij durf het meisje bij de tram niet eens aan te sprekenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Één iemand maar?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik doe nu MBO.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:07 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Aan welke school/uni/instelling studeer je?
Nee dat niet helaasquote:Op donderdag 1 september 2011 20:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet verkeerd en iets van vlees of vis? Of dat niet.
HATERTquote:Op donderdag 1 september 2011 20:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij durf het meisje bij de tram niet eens aan te spreken
Ze is verdwenenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij durf het meisje bij de tram niet eens aan te spreken
Sowieso, zonder ICT had je heel wat gemist, geloof mij.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Maar dan had ik ook niks gemist, denk ik.
Eerder andersomquote:Op donderdag 1 september 2011 20:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens hard maken
Wat niet weet wat niet deertquote:Op donderdag 1 september 2011 20:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso, zonder ICT had je heel wat gemist, geloof mij.
Ze heeft zeker kort pittig kepsel nuquote:Op donderdag 1 september 2011 20:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zag haar wel 1x , maar toen zag ze er niet meer zo uit als eerst
Zit een kern van waarheid in, maar je denkt de verkeerde kant op. Dankzij ICT weet je dus wat je anders wel gemist had. En dit had je natuurlijk niet willen missen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert
ofzoiets
spelvoudtquote:Op donderdag 1 september 2011 20:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ze heeft zeker kort pittig kepsel nu
Maja zonder bouwkunde woonde jij nu in een hutje en dan had je nooit een computer kunnen hebben omdat er overal regen kwam en was ICT nutteloos geweest dus mijn studie staat hoger in de pikorde.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zit een kern van waarheid in, maar je denkt de verkeerde kant op. Dankzij ICT weet je dus wat je anders wel gemist had. En dit had je natuurlijk niet willen missen.
Jij wel ja, met je abo.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:15 schreef Plastic_zak het volgende:
Zonder internet geen geld. Zonder geld geen internet. Zonder internet geen FOK!. Zonder FOK! veel geld.
Heb ik ooit gezegd dat jij niet trots mag zijn op je bouwkunde projecten dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Maja zonder bouwkunde woonde jij nu in een hutje en dan had je nooit een computer kunnen hebben omdat er overal regen kwam en was ICT nutteloos geweest dus mijn studie staat hoger in de pikorde.
Ik wist niks meer in te brengen verderquote:Op donderdag 1 september 2011 20:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat jij niet trots mag zijn op je bouwkunde projecten dan?![]()
Nee.
Dus ga niet haten.
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:15 schreef Plastic_zak het volgende:
Zonder internet geen geld. Zonder geld geen internet. Zonder internet geen FOK!. Zonder FOK! veel geld.
Hihi, geeft niet hoor.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik wist niks meer in te brengen verder.
ja erg veel machettes nodigquote:Op donderdag 1 september 2011 20:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
coool
vandaar die machette(ofzo) gister
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
coool
maquette?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
coool
Soberzo chanant dit.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
coool
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dilemmaquote:Op donderdag 1 september 2011 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb het koud maar ik heb geen zin om het raam te sluiten
Thug lifequote:Op donderdag 1 september 2011 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Gewoon doenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
hajjequote:Op donderdag 1 september 2011 20:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga weer
Laterz
Toedels
Houdoe
Doei
Rustig
Mazzel
bye
ciau
tot ziens
![]()
(en nu echt)
Exterieurquote:Op donderdag 1 september 2011 20:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
aight waarvoor wil je architect worden dan, interieur of exterieur?
Dacht ik al.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Exterieurmaar deze periode moet ook interieur erbij en dat kan ik niet
Heet jij toevallig Ted?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Exterieurmaar deze periode moet ook interieur erbij en dat kan ik niet
+ een biertjequote:Op donderdag 1 september 2011 20:27 schreef Drommeldaris het volgende:
*doet zak chips pakken en de tv op 5 zetten*
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Bedankt voor het helpen herinnerenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Oh, kijk ik andere keer wel. Voetbal nu en moet zo wegquote:
Het is nog niet begonnen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die te lui zijn om zelf te gaan kijken
Ik kon er volgens mij best om lachenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gekeken en dat vond ik achteraf zelfs teveel
Ik ken echt weinig mensenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice, ik ken alleen maar 5 van die deelnemers
Ja dat heb ik ookquote:Op donderdag 1 september 2011 20:34 schreef aight1 het volgende:
Ik ken er nog redelijk wat volgens mij
alleen die Belgen niet
Saschaquote:Op donderdag 1 september 2011 20:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ken echt weinig mensen. Zelfs de c-sterren wilde niet
Ja die kende ik ook. En die kerel van dat kinderprogramma, Zoop geloof ik. En de zoon van Pfaff. De rest ken ik ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sascha
Patrick
Sipke-Jan
Do
oh, 4 dus.
En dan nog Belgisch en de verkeerde kant op rennen ookquote:Op donderdag 1 september 2011 20:37 schreef BBQSausage het volgende:
Omg, waarom doen er van die oude mensen mee. Dat is sowieso al vragen om problemen
Die zoop kerel, dat is Patrick toch?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja die kende ik ook. En die kerel van dat kinderprogramma, Zoop geloof ik. En de zoon van Pfaff. De rest ken ik ook niet.
Oja, dat kan goed. Ik weet zn naam nietquote:Op donderdag 1 september 2011 20:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die zoop kerel, dat is Patrick toch?Of haal ik de namen nu door elkaar.
Die ken ik nietquote:Op donderdag 1 september 2011 20:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oja, dat kan goed. Ik weet zn naam niet. Oh en Jochem, die schaatser is er ook bij
Ik ben totaal geen sportfanaat.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:39 schreef aight1 het volgende:
Hoe kan je Jochem Uytdehaage niet kennen
Maar dan nog. Algemene ontwikkeling en alles.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen sportfanaat.
Ik heb wel eens van de naam gehoord, telt dat?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Maar dan nog. Algemene ontwikkeling en alles.
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb wel eens van de naam gehoord, telt dat?
Dat was ingestudeerdquote:Op donderdag 1 september 2011 20:41 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo typisch. Iedereen zegt vooraf ja, we moeten wel voedsel meenemen en iedereen loopt er nu straal voorbij
Echt zo dom
Nee, zo gaat het elk jaar. Van tevoren de moraalridder uithangen, maar tijdens het spel staat het ik-persoon altijd voorop.quote:
Oh, die scheermesjes reclame toch?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
De mannen die in beeld komen zijn geen acteurs
Waarom geloof ik dat niet?
oh ja weekveel, ik kijk het niet eensquote:Op donderdag 1 september 2011 20:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, zo gaat het elk jaar. Van tevoren de moraalridder uithangen, maar tijdens het spel staat het ik-persoon altijd voorop.
Ja iddquote:Op donderdag 1 september 2011 20:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, die scheermesjes reclame toch?Kansloos inderdaad.
Oh, danquote:Op donderdag 1 september 2011 20:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oh ja weekveel, ik kijk het niet eens
Ik mag je bitch zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
Wanneer komt de eerste aflevering eigenlijk op tv?quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:51 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik mag je bitch zijn?Ben je al, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MK MEEN JE DAT?![]()
hoe was school? Leuke mensen gehosseld?Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Dat is ons geheimpje.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ben je al, toch?
MK MEEN JE DAT?![]()
hoe was school? Leuke mensen gehosseld?
Volgende week donderdagquote:Op donderdag 1 september 2011 20:52 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Wanneer komt de eerste aflevering eigenlijk op tv?
8 sept, hoe laat weet ik niet meer.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:52 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Wanneer komt de eerste aflevering eigenlijk op tv?
Ik deed dat altijd met swJ en spouwerrangerquote:Op donderdag 1 september 2011 20:54 schreef coban het volgende:
Ik haal spouwerranger en spaghettivreter altijd door elkaar.Een van jullie moet oprotten
Niemand hier heeft iets gezien.quote:
Ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Volgende week donderdag
Hoe ging je school nou?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik deed dat altijd met swJ en spouwerranger
JA.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ben je al, toch?
MK MEEN JE DAT?![]()
hoe was school? Leuke mensen gehosseld?
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:54 schreef coban het volgende:
Ik haal spouwerranger en spaghettivreter altijd door elkaar.Een van jullie moet oprotten
Met andere woorden: Spouwer, wil je zo vriendelijk zijn om op te flikkeren?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik deed dat altijd met swJ en spouwerranger
NEE BLIJFquote:Op donderdag 1 september 2011 20:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Met andere woorden: Spouwer, wil je zo vriendelijk zijn om op te flikkeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |