quote:Op donderdag 1 september 2011 19:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Naar wat?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Verander de OP dan weer terug.
Helft van de gouden regels mist geloof ik.quote:
Mensen die het leuk vinden om te fietsenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:25 schreef Jac0bus het volgende:
Thx murp
Waar waren we? Oja lekker op 2 wielen gereden vanmiddag. Heerlijk weer
Kon nietquote:Op donderdag 1 september 2011 19:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom niet op open nieuw deel klikken ?
Nouja, had ik wel gedaan, maar dan kon hij niet gekoppeld blijven aan de reeks. Vandaar dat ik de koppeling heb weggelaten.quote:
Het vorige deeltje 92 is verwijderd door murp omdat BolerPower zat te lapohunten en te knoeien met de OP.quote:
Hopelijk heeft hij binnenkort een streepje door zijn naam.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het vorige deeltje 92 is verwijderd door murp omdat BolerPower zat te lapohunten en te knoeien met de OP.
*stille hint*quote:Op donderdag 1 september 2011 19:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij binnenkort een streepje door zijn naam.
Niet fietsen! Motorrijdenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die het leuk vinden om te fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |