Ik heb wel foto's van jou gezien, en ik heb niet zo'n weelderige haardos meer.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde even kijken of we op elkaar leken, maar je hebt geen foto in je fobo
Ouderdom komt met gebrekenquote:Op donderdag 1 september 2011 15:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's van jou gezien, en ik heb niet zo'n weelderige haardos meer.
Dat is niet het enige verschil hoor..quote:Op donderdag 1 september 2011 15:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's van jou gezien, en ik heb niet zo'n weelderige haardos meer.
Hoeveel jaar jonger dan Ang3l is hij..?quote:
We are haunting you.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat is maf een topic waar je nog niet in gepost hebt heeft of had
Staat in My active nog steeds
Welkom in de topicserie. Is pas een half jaar geleden ingevoerd.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat is maf een topic waar je nog niet in gepost hebt heeft of had
Staat in My active nog steeds
Het volume wat zijn haar inneemt is bij mij bij de buik gaan zittenquote:Op donderdag 1 september 2011 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is niet het enige verschil hoor..
Is Engeltje ouder dan Roy?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoeveel jaar jonger dan Ang3l is hij..?
Niemand heeft nog kunnen controleren of die niet OOK wat overdreven zijnquote:Op donderdag 1 september 2011 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vraag wie dan ook in dit topic over hoe ik omspring met privedetails
Fok! weer fanatiek sinds een tijdje.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welkom in de topicserie. Is pas een half jaar geleden ingevoerd.
We zijn nummer 35quote:Op donderdag 1 september 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welkom in de topicserie. Is pas een half jaar geleden ingevoerd.
Royco is flink jonger dan ik zelfsquote:
Ja. 5 jaarquote:
Genoeg, maar van het merendeel mag ik niet zeggen wie dat zijnquote:Op donderdag 1 september 2011 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niemand heeft nog kunnen controleren of die niet OOK wat overdreven zijn
Hoezo zelfs?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Royco is flink jonger dan ik zelfs
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo zelfs?
Wil je zeggen dat ik zo oud overkom dan?
Laat maar ik moet nog rijden.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
O ja, en mijn "meetlint" bestaat trouwens uit wat centimeter streepjes aan de binnenkant van m'n mond zo richting keel. Dat jullie dat ff beseffen he
O ja, dat zijn die "hetero" mannen met PM-functies en zo zeker! Ik heb ze ook wel eensquote:Op donderdag 1 september 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Genoeg, maar van het merendeel mag ik niet zeggen wie dat zijn
Ik word donderdag 33quote:Op donderdag 1 september 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Éeeeecht?!
Oh, dat wist ik echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |