O sorryquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:02 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ja sorry, was mijn erste pogin een nieuw topic te openen...
Oh. Je telt niet af tot mijn verjaardag?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
Oeh het aftellen is begonnen, nog 3 weken tot ik onder de naald ga!
haha!quote:
Tot 9 uur maar?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkig is de opname van thats live van 18-21 kom ik nog thuis hahaha
Neequote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:03 schreef Sgt.Warlock het volgende:
niets... kale oranje wortel Artic?
wat mag de naald bij je doen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
Oeh het aftellen is begonnen, nog 3 weken tot ik onder de naald ga!
Tot morgenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:04 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga slapen, tot morgen cl-eke
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh. Je telt niet af tot mijn verjaardag?
ja had ff via twitter nagevraagdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tot 9 uur maar?O, dan kan ik daarna nog even werken
Thanks! dan weet ik het voor de volgende keer!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O sorry
Dan staat er onder de laatste post ergens 'open nieuw topic', je verandert alleen de topic title (dingen tussen haakjes laten staan) en invoeren maar. OP enzo worden automatisch meegenomen.
Niet, ik kon er niets aan doen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, wij zaten maar te wachten op je zaterdag... je hebt het verpest.
Ja maar dit was een speciale editie enzo dus ik dacht dat het misschien langer duurde. Dan kan ik misschien nog met de fiets, al is het echt een kutstuk in het donker maar het OV is ook niks 's avonds.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja had ff via twitter nagevraagdhad sowieso wel zoiets verwacht thatslive zelf duurt 2 uur, uitzending
Me prikken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:04 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
wat mag de naald bij je doen?
kunnen we dan geen singles meet bij je doen?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |