quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Even ter duidelijkheid. Dat was niet mijn foto
Ga je dat nog echt uitleggen ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Even ter duidelijkheid. Dat was niet mijn foto
Jij houdt van me, je zit alleen in de ontkenningsfase.quote:
Ok.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:20 schreef Nectar het volgende:
Jongens ik ben 15 en ik ben fucking gespierd.
59kg.
DUS GODVERDOMME ACCEPTEER HET.
IK KAN IEDEREEN VERMORZELEN OP MIJN SCHOOL.
of niet?
Ja, je weet maar nooit met dat volk hierquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:20 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ga je dat nog echt uitleggen ook.
Ik ben verliefd!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:21 schreef Jac0bus het volgende:
Ok dan omdat die in het vorige topic niet deed:
[ afbeelding ]
Zo schattig als je grapjes maaktquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij houdt van me, je zit alleen in de ontkenningsfase.
Haha dikzak!quote:
Ja, maar...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zo schattig als je grapjes maakt
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:21 schreef Jac0bus het volgende:
Ok dan omdat die in het vorige topic niet deed:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:21 schreef Nectar het volgende:
ik begin zelfs fucking striae te krijgen op me rug van al het spierkweken in de sportschool.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Eeh.. dit valt nog onder de netjes categorie toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is deze wel 18+?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel erg netjes zelfs!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Sorryquote:
lol ik ben 1 cm gegroeid ofzo in de afgelopen 59012 maandenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kan ook komen door te groeien in lengte
Het mag toch niet van je geloof en je hebt geen eigen mening en ik drink bier en eet varkensvlees dus dan kom je in de hel als je met mij omgaat.quote:
brave jongenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:23 schreef Intronic het volgende:
Ik ga als echte man me was maar eens ophangen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:24 schreef Nectar het volgende:
[..]
lol ik ben 1 cm gegroeid ofzo in de afgelopen 59012 maanden
komt door het spier kweken broeder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus jij bent minimaal 5000 jaar oud?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:24 schreef Nectar het volgende:
[..]
Okequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:24 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja, Kippetje houdt van me.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]______________________________________________________________________
houd je smoel dicht jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik begin jou irritant te
vinden met al die
gemene kut opmerk-
ingen alsof ik die
niet al genoeg krijg
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:25 schreef Jac0bus het volgende:
Nog 1tje dan om het af te leren.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dus jij bent minimaal 5000 jaar oud?
Word je hard vanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:25 schreef Nectar het volgende:
[..]
houd je smoel dicht jij
ik begin jou irritant te
vinden met al die
gemene kut opmerk-
ingen alsof ik die
niet al genoeg krijg
Godverdomme wat is zij geilquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:25 schreef Jac0bus het volgende:
[ afbeelding ]
Doorzichtig shirt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:25 schreef Jac0bus het volgende:
[ afbeelding ]
Enkeltje naar het kerkhof.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:26 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dus daarvan leeft een echte baas dus.
afleren is niet nodigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:25 schreef Jac0bus het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft die Anorexia?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:27 schreef Nectar het volgende:
mijn broer is 30 en is 62 kg en is ook 1.79![]()
![]()
!!!!!
ieel skeletquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:27 schreef Nectar het volgende:
![]()
!!!!!
Wat? en jij bent 15? Dat is een verschil 15 jaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:27 schreef Nectar het volgende:
![]()
!!!!!
Ja , ik heb veel broers en zussen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat? en jij bent 15? Dat is een verschil 15 jaar
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat? en jij bent 15? Dat is een verschil 15 jaar
Een gegeven paard niet in de bek..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die gaat maar tot 10. Die ik deed, was de tafel van 15
3 x 5quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die gaat maar tot 10. Die ik deed, was de tafel van 15
Gegeven? Ik heb dat diploma helemaal zelfs verdiend door hard te leren, dus ik wil een goeie.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:30 schreef Intronic het volgende:
[..]
Een gegeven paard niet in de bek..
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Ragboer het volgende:
Nogmaals, omdat Kip
MarokkaanseKip
je brengt mijn gedachten op hol
zoen me op m'n lip
met je Marokkaanse krullenbol
tegen mij zegt ze nee
vanuit een half-duits weiland
of verhuis je mee
en ga je toch voor Keiland...
MarokkaanseKip, dat ben jij
ik kwam jou tegen op de boerderij
jij had het niet fijn, daar in die legbatterij,
ik nam je mee en nu ben je van mij.
hihi een gegeven paard hihihihihi.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:30 schreef Intronic het volgende:
[..]
Een gegeven paard niet in de bek..
En jij kent hem nog steeds? Knap.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:32 schreef Nectar het volgende:
ik ken iemand die anorexia heeft die is nu dood
Ik ook. En nu?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:32 schreef Nectar het volgende:
ik ken iemand die anorexia heeft die is nu dood
scherpquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
En jij kent hem nog steeds? Knap.
En diegene heeft nog steeds anorexiaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
En jij kent hem nog steeds? Knap.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gegeven? Ik heb dat diploma helemaal zelfs verdiend door hard te leren, dus ik wil een goeie.
joëlquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:33 schreef Intronic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga zo door! Groetjes je leerkracht.
Hahahahquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:33 schreef Intronic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TS is boleropauper, maar die heeft anorexia dus die vind iedereen dik.quote:
XDDDDDquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:33 schreef Intronic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
er staat joelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hahahah![]()
. Die gaat in m'n fobo
Grutjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
TS is boleropauper, maar die heeft anorexia dus die vind iedereen dik.
Spaghettivreterquote:
Alsof daar nog niet genoeg in staat.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hahahah![]()
. Die gaat in m'n fobo
Hè.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:36 schreef Dalando het volgende:
Even kijken of OA al een reactie heeft gegeven op de reactie die ik bij d'r FoBo heb gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oma 1: 'Het woei gisteren hard!'quote:
Respect voor oma, zij is bazin.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oma 1: 'Het woei gisteren hard!'
Oma 2: 'Grutjes, wat erg!'
Dus? Mijn avatar zit erop.quote:
Lekker volbaggeren jwt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:36 schreef Intronic het volgende:
[..]
Alsof daar nog niet genoeg in staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Die stomp was wel dom, en snooki is 1,40m ofzo dus dan is het of je een kleuter in het gezicht stompt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:37 schreef Nectar het volgende:
jezus wat een aanstellerij zeg ald ie mannen die opeens gek worden nadat snooki gehit wordt, stel je niet zo aan stelletje non-geemancipeerde non realisten kk zooi
Die zat er toch aan te komen.quote:
Altijd. Savonds gaat het hier echt schnelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:38 schreef BoleroPower het volgende:
Godver lees ff niet mee en gelijk weer een hoop hier!
ja okequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Die stomp was wel dom, en snooki is 1,40m ofzo dus dan is het of je een kleuter in het gezicht stompt.
Dank jequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:37 schreef Nectar het volgende:
jezus wat een aanstellerij zeg ald ie mannen die opeens gek worden nadat snooki gehit wordt, stel je niet zo aan stelletje non-geemancipeerde non realisten kk zooi
Ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:40 schreef Willyfoofoo het volgende:
Hey, Dalando, jij hebt toch ervaring met CSS?
Gelijke rechten, gelijke plichten en gelijke behandeling. Niet zeiken dus van: 'Maar ik ben een vrouw...'quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dank je. Vrouwen zijn zogenaamd geemancipeerd, dus moeten ze ook niet zo zeiken als je gemept wordt als je irritant doet.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dank je. Vrouwen zijn zogenaamd geemancipeerd, dus moeten ze ook niet zo zeiken als je gemept wordt als je irritant doet.
Kun je me helpen met een klein probleempje met mijn schoolproject?quote:
Stuur maar door via le PM.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:42 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Kun je me helpen met een klein probleempje met mijn schoolproject?Tevens, hoi.
Inderdaad. Kijk, wat zeiken doen mannen ook. Het is nog steeeds zo dat je in je gezicht bent geslagen, maar dat gehuil over dat ze een vrouw is en vrouwen mag je niet slaan boehoehoe. Geemancipeerd zijn heeft zo z'n voordelen, maar de nadelen moet je net zo hard accepteren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelijke rechten, gelijke plichten en gelijke behandeling. Niet zeiken dus van: 'Maar ik ben een vrouw...'
Ik zou wel willen, maar mijn brakke poepinternet vindt dat niet zo'n goed ideequote:
Hallo dat is echt onzin, vrouwen zijn over het algemeen minder sterk, je gaat toch ook geen kleine jongetjes van 12 slaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Kijk, wat zeiken doen mannen ook. Het is nog steeeds zo dat je in je gezicht bent geslagen, maar dat gehuil over dat ze een vrouw is en vrouwen mag je niet slaan boehoehoe. Geemancipeerd zijn heeft zo z'n voordelen, maar de nadelen moet je net zo hard accepteren.
Ik klap jou zo neer jonguhquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hallo dat is echt onzin, vrouwen zijn over het algemeen minder sterk, je gaat toch ook geen kleine jongetjes van 12 slaan
Daar gaat het niet om. Vrouwen die geemancipeerd door de wereld willen, moeten gewoon ook de nadelen accepteren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hallo dat is echt onzin, vrouwen zijn over het algemeen minder sterk, je gaat toch ook geen kleine jongetjes van 12 slaan
Niet te geweldadig worden hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik klap jou zo neer jonguh
Nee, ik ben er ook van overtuigd dat het geen goed idee is om vrouwen en mannen compleet gelijk te behandelen. Helaas zijn er altijd van die feministen die precies dezelfde rechten willen als mannen. Dan zeg ik dat ze eerst maar eens gelijke plichten moeten gaan eisen, dan worden ze pissig.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Niet te lief hé.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Moet je komen dan hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Moet je komen dan heGrapje tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus. De hedendaagse feminist heeft gewoon zo'n irritante insteek van: wel de lusten, maar niet de lasten. Ja, zo werkt het niet en zeker niet in de echte wereld.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik ben er ook van overtuigd dat het geen goed idee is om vrouwen en mannen compleet gelijk te behandelen. Helaas zijn er altijd van die feministen die precies dezelfde rechten willen als mannen. Dan zeg ik dat ze eerst maar eens gelijke plichten moeten gaan eisen, dan worden ze pissig.
Welke lusten?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit dus. De hedendaagse feminist heeft gewoon zo'n irritante insteek van: wel de lusten, maar niet de lasten. Ja, zo werkt het niet en zeker niet in de echte wereld.
Ik heb daar laatst een artikel over gelezen bij een Nederlands examen. Even kijken of ik het kan vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit dus. De hedendaagse feminist heeft gewoon zo'n irritante insteek van: wel de lusten, maar niet de lasten. Ja, zo werkt het niet en zeker niet in de echte wereld.
Bij ons examen hadden we ook iets met feminismequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb daar laatst een artikel over gelezen bij een Nederlands examen. Even kijken of ik het kan vinden.
TV kijken als je ook kan Fok!kenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef coban het volgende:
Vrouwen moeten geklapt worden als het van die feministische bitches zijn. Gewoon BAM in her face zodat ze niet meer kan spreken.![]()
Tevens doeitv enzulks.
Grote jongenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef LompeHork het volgende:
Zooooo, bezoekje aan moeders ook weer gehad deze week.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef coban het volgende:
Vrouwen moeten geklapt worden als het van die feministische bitches zijn. Gewoon BAM in her face zodat ze niet meer kan spreken.![]()
Tevens doeitv enzulks.
Betere en hogere posities voor vrouwen in het werkleven bijvoorbeeld, maar ondertussen wel zwangerschapsverlof willen hebben. Ja, dat werkt niet bij hogere posities zoals directeur ed.quote:
Havo examen Nederlands 2011 eerste tijdvak?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bij ons examen hadden we ook iets met feminisme
Jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Havo examen Nederlands 2011 eerste tijdvak?
http://www2.cito.nl/vo/ex2011/HA-1001-a-11-1-b.pdf Tekst 2.
Ik moet nog dit weekendquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef LompeHork het volgende:
Zooooo, bezoekje aan moeders ook weer gehad deze week.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef coban het volgende:
Tevens doeitv enzulks.
Wij hadden hetzelfde examen, wat een kutteksten waren dat.quote:
http://www2.cito.nl/vo/ex2011/HA-1001-a-11-1-b.pdf Tekst 2.quote:
Meh, ze is best aardig hoor, waar denk je waar ik die lompe kant vandaan hebquote:
Uh, is het een zuur wijf ofzo dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik moet nog dit weekend. Niet echt zin in
Net alsof vrouwen zoveel zwangershapsverlof krijgen, en ooit gehoord van een interim-directeur?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Betere en hogere posities voor vrouwen in het werkleven bijvoorbeeld, maar ondertussen wel zwangerschapsverlof willen hebben. Ja, dat werkt niet bij hogere posities zoals directeur ed.
Mensen die niet naar hun moeder willenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik moet nog dit weekend. Niet echt zin in
Doe je nu vwo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij hadden hetzelfde examen, wat een kutteksten waren dat.
We missen wat dames.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:56 schreef Nectar het volgende:
jongens kom ff hier http://tinychat.com/udowu
Ooit eens een documentaire gezien over vrouwen en mannen in het werkleven. En dat de competitiedrang van mannen er toe lijdt dat er meer mannen boven aan staan, omdat vrouwen dit totaal niet hebben. Dezelfde verdere punten worden ook aangehaald. Best interessant stukje moet ik zeggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Havo examen Nederlands 2011 eerste tijdvak?
http://www2.cito.nl/vo/ex2011/HA-1001-a-11-1-b.pdf Tekst 2.
Nopequote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat had ik toch al verteld?
Nee, ik wist alleen dat je speciaal ow had.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat had ik toch al verteld?
Niet om samen te vatten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ooit eens een documentaire gezien over vrouwen en mannen in het werkleven. En dat de competitiedrang van mannen er toe lijdt dat er meer mannen boven aan staan, omdat vrouwen dit totaal niet hebben. Dezelfde verdere punten worden ook aangehaald. Best interessant stukje moet ik zeggen.
Dan weet je het nu.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee, ik wist alleen dat je speciaal ow had.
EM met MO (quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan weet je het nu.Ik doe trouwen NG, wat deed jij?
echt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hey skIk dacht net nog aan je
ik deed NG+NTquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan weet je het nu.Ik doe trouwen NG, wat deed jij?
En dan mijn internet sloom noemenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Beetje jammer dat iedereen nu op tc zit. Mijn brakke kutinternet kapt het elkaar af fml. Anders had ik m'n cam wel aangezet en zulks
Pretpakket!quote:
Ja, jouw internet is nog slomer. Wacht, ik ga speedtestje doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En dan mijn internet sloom noemen
En mijn internet flipt niet eens zo, maar werkt gewoon normaalquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, jouw internet is nog slomer. Wacht, ik ga speedtestje doen.
ja nu kan je van alles doen zonder het vastequote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja het viel me op dat je er niet was
Hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:05 schreef speedking het volgende:
[..]
ja nu kan je van alles doen zonder het vaste
Mijn internet is snel zat. Het kan gewoon alles aan, maar hij kapt de zwaardere dingen zoals downloads in de browser en cams af. Echt irritant en ik snap niet waarom ie dat doet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En mijn internet flipt niet eens zo, maar werkt gewoon normaal
Andere browser een oplossing?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn internet is snel zat. Het kan gewoon alles aan, maar hij kapt de zwaardere dingen zoals downloads in de browser en cams af. Echt irritant en ik snap niet waarom ie dat doet.
Vreemd jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn internet is snel zat. Het kan gewoon alles aan, maar hij kapt de zwaardere dingen zoals downloads in de browser en cams af. Echt irritant en ik snap niet waarom ie dat doet.
Nee, daar ligt het niet aan. Ik gebruik firefox al vanaf het begin dat ik deze laptop heb. Ik ben 3 maanden geleden verhuist en natuurlijk heb ik nieuw internet. Voor de verhuizing die ie gewoon alles. Het ligt gewoon aan de router volgens mijquote:
leukquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jawel hoor
en bij jou? Nog gewerkt
Ik heb wel een puzzel voor jequote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:09 schreef aight1 het volgende:
Wie wil er een maquette voor me maken ik heb geen zin
Ik zit nu in de 5de, de meeste stof is herhaling. 5 havo was ook geen uitdaging.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
wacht maar tot je in de 5e en 6e zit, dan krijg je spijt
Dat scheelt een hoop.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb wel een puzzel voor je
Ik heb genoeg eigen schoolshit die ik moet doen, dus sorryquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:09 schreef aight1 het volgende:
Wie wil er een maquette voor me maken ik heb geen zin
Wow dat is knap, de 4e ging bij mij ook heel makkelijk maar de 5e vond ik echt moeilijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit nu in de 5de, de meeste stof is herhaling. 5 havo was ook geen uitdaging.
negeerstand ftwquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:13 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, even wat persoonlijke probleempjes. Ik heb een ex en ze valt me lastig op facebook. Ze heeft me al 1 keer eerder proberen toe te voegen en dat heb ik genegeerd. Nu heeft ze weer een uitnodiging gestuurd. Ik word echt gek van dat kind![]()
maandag rooster ophalenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wanneer begint school weer?
5 havo of 5 vwo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wow dat is knap, de 4e ging bij mij ook heel makkelijk maar de 5e vond ik echt moeilijk
Ik ben als sinds vorige week maandag bezig.quote:
JHAD JE MAAR NIET IN DE RANDSTSAD MOETEN WONEN HAHAHAHAHquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben als sinds vorige week maandag bezig.
ah leukquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
morgen introductie spannennndd
Haha inderdaadquote:
k woon ook in randstadquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JHAD JE MAAR NIET IN DE RANDSTSAD MOETEN WONEN HAHAHAHAH
Alleen natuurkunde heb ik tot nu toe echt wat nieuws gehad. We moesten opdrachten maken over radialen, die heb ik nooit gehad bij wiskunde A. Maar voor de rest lig ik de helft van de tijd te slapen tijdens de les.quote:
Dat heeft niks met in de Randstad wonen te maken, het is speciaal onderwijs, die wouden blijkbaar vroeg beginnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JHAD JE MAAR NIET IN DE RANDSTSAD MOETEN WONEN HAHAHAHAH
Hahaha zo doen we datquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Er staat: Ken je dit persoon persoonlijk en toen heb ik op nee geklikt.
[ afbeelding ]
I LIED
5vwo is het moeilijkst. Als je daar door heen bent, is 6vwo een stuk makkelijker. Het klinkt raar, maar dat vond ik ook en meerdere mensen ook.quote:
Weet ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heeft niks met in de Randstad wonen te maken, het is speciaal onderwijs, die wouden blijkbaar vroeg beginnen.
Woudenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heeft niks met in de Randstad wonen te maken, het is speciaal onderwijs, die wouden blijkbaar vroeg beginnen.
Ik ejaculeerde. Even lezen dan maar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
DE OORLOGSVERHALEN ZIJN ER
IK HERHAAL
DE OORLOGSVERHALEN ZIJN GEPOST!!
Maar ik heb mijn boeken eens even doorgekeken, en een heleboel van de stof die in 5 vwo wordt behandeld, heb ik al gehad in 5 havo. Dus voor mij wordt het waarschijnlijk makkelijker dan 6 vwo, waar ik alleen maar nieuwe stof krijg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
5vwo is het moeilijkst. Als je daar door heen bent, is 6vwo een stuk makkelijker. Het klinkt raar, maar dat vond ik ook en meerdere mensen ook.
Het is laat, ik ben al vanaf 7 uur op en heb niet ontbeten.quote:
Moet ik met deze informatie?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
IK HERHAAL
Wiskunde B had ik vooral daar kreeg ik veel nieuws en natuurlijk bij scheikundequote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen natuurkunde heb ik tot nu toe echt wat nieuws gehad. We moesten opdrachten maken over radialen, die heb ik nooit gehad bij wiskunde A. Maar voor de rest lig ik de helft van de tijd te slapen tijdens de les.
En dus heb je het meteen over een bos ipv over het ww willen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is laat, ik ben al vanaf 7 uur op en heb niet ontbeten.
6:10quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is laat, ik ben al vanaf 7 uur op en heb niet ontbeten.
Wat moet het dan zijn?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dus heb je het meteen over een bos ipv over het ww willen?
Duidelijk ja
Ja klopt. Een maat van me heeft dat ook gedaan, omdat ie nog niet wist wat hij wilde. Hij is er uiteindelijk vrij gemakkelijk door gekomen. Zelfs beter dan ik, maar dat komt vooral omdat ik er geen fuck voor deedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik heb mijn boeken eens even doorgekeken, en een heleboel van de stof die in 5 vwo wordt behandeld, heb ik al gehad in 5 havo. Dus voor mij wordt het waarschijnlijk makkelijker dan 6 vwo, waar ik alleen maar nieuwe stof krijg.
Afschieten. Nekschotje. Panzerschreck?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:13 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, even wat persoonlijke probleempjes. Ik heb een ex en ze valt me lastig op facebook. Ze heeft me al 1 keer eerder proberen toe te voegen en dat heb ik genegeerd. Nu heeft ze weer een uitnodiging gestuurd. Ik word echt gek van dat kind![]()
Wiskunde B ga ik maandag aan beginnen, maar ik doe waarschijnlijk alleen de hoofdstukken die aansluiten op natuurkunde, dus algebra en zo. Scheikunde is tot nu toe echt saai, maar de leraar zegt dat dat nog gaat veranderen. Dat geloof ik eigenlijk wel, ik heb daarvan ook nog niet alle boeken doorgekeken dus ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wiskunde B had ik vooral daar kreeg ik veel nieuws en natuurlijk bij scheikunde
Meestal doe ik ook niks anders dan opletten tijdens de les.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja klopt. Een maat van me heeft dat ook gedaan, omdat ie nog niet wist wat hij wilde. Hij is er uiteindelijk vrij gemakkelijk door gekomen. Zelfs beter dan ik, maar dat komt vooral omdat ik er geen fuck voor deed
Zulke gevoelens heb ik wel voor haar. Ze heeft me tijdens de relatie zwartgemaakt bij m'n ouders. Mijn ouders geloofden er natuurlijk helemaal niks van en belde mij op naderhand. Ik was zo kwaad dat ik het meteen heb uitgemaakt. Kuthoer dat ze is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:21 schreef coban het volgende:
[..]
Afschieten. Nekschotje. Panzerschreck?
Jep same here. Ik leerde altijd genoeg van de les zelf. Ik deed ook altijd mijn huiswerk in de lesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meestal doe ik ook niks anders dan opletten tijdens de les.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
IK HERHAAL
Ik ook, ik maak mijn huiswerk gewoon terwijl de leraar praat en in het huiswerkuur aan het einde van de dag. Ik heb echt nog nooit huiswerk thuis moeten maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jep same here. Ik leerde altijd genoeg van de les zelf. Ik deed ook altijd mijn huiswerk in de les. Dus minder thuis. win win
kijk op je schoolsite?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:24 schreef speedking het volgende:
jongens ken niemand uit me nieuwe klas en ben dat blaadje met info over de 1e schooldag, wat waar wanneer enzo kwijt...
Wtf. Waarom geloofden je ouders jou niet en haar wel? Wtfquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zulke gevoelens heb ik wel voor haar. Ze heeft me tijdens de relatie zwartgemaakt bij m'n ouders. Mijn ouders geloofden er natuurlijk helemaal niks van en belde mij op naderhand. Ik was zo kwaad dat ik het meteen heb uitgemaakt. Kuthoer dat ze is.
Deed ik dat maarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jep same here. Ik leerde altijd genoeg van de les zelf. Ik deed ook altijd mijn huiswerk in de les. Dus minder thuis. win win
Lezen schatquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:24 schreef coban het volgende:
[..]
Wtf. Waarom geloofden je ouders jou niet en haar wel? Wtf. Wat een bitch
Nee, je hebt het verkeerd gelezen. Het was precies andersom, want mijn ouders zijn bazig en liefquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:24 schreef coban het volgende:
[..]
Wtf. Waarom geloofden je ouders jou niet en haar wel? Wtf. Wat een bitch
En nu komt ze aandacht bij je zoeken?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zulke gevoelens heb ik wel voor haar. Ze heeft me tijdens de relatie zwartgemaakt bij m'n ouders. Mijn ouders geloofden er natuurlijk helemaal niks van en belde mij op naderhand. Ik was zo kwaad dat ik het meteen heb uitgemaakt. Kuthoer dat ze is.
Hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:25 schreef speedking het volgende:
[..]
jij bent zo slim staat op voorpagina![]()
Ja, en het is al bijna 2 jaar overquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En nu komt ze aandacht bij je zoeken?
Dan maak je nieuwe vrienden, simpel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:26 schreef speedking het volgende:
pff maandag zie ik niemand uit me oude klassen...
Ik zou haar eens goed hebben aangepaktquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, en het is al bijna 2 jaar over
Hahahahah awhquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:27 schreef speedking het volgende:
[..]
MK wil je met me mee 1e schooldag dan heb ik meteen coole status, hb weer nieuwe klas
ja maar me 2 oude klassen waren echt fucking chill, en ik chillde toch altijd met me 3e klasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan maak je nieuwe vrienden, simpel.
Oh zoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, je hebt het verkeerd gelezen. Het was precies andersom, want mijn ouders zijn bazig en lief.
Zooo gayquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:29 schreef speedking het volgende:
honkbal team van me school europees kampioen wat gay
Honkbalquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:29 schreef speedking het volgende:
[..]
ja idd vooral omdat ik niet mocht mee doen
Nee, gewoon negeren. Werkt het beste.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik zou haar eens goed hebben aangepakt
Inderdaad. Fack haarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:28 schreef coban het volgende:
[..]
Oh zopfiew
gelukkig maar. Nog steeds geldt: wat een bitch
Inderdaad ik ook is toch belachelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik zou haar eens goed hebben aangepakt
Kan ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, gewoon negeren. Werkt het beste.
[..]
Inderdaad. Fack haar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |