Het is voor de katten. Dit is de enige melk waar ik de medicijnen door heen kan mengen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:16 schreef Goodbye het volgende:
Extra drinken bij baby's betekent toch meestal het er net zo vrolijk weer uitkotsen?![]()
Ik heb net even een rekensommetje gemaakt, ik heb vandaag voor 300 euro geshopt.Hopelijk moet er nog wat terug
Komment ca va, kom si kom si kom si kommmmmmmmm ca.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, kom maar hoor...er is weer een nieuw deel
tuurlijk past diequote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh, mijn nieuwe bikini is weer binnen gekomen.
Zo ff tsjekken of ik wel in maatje 38 pas
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Jottem, de kermis is weer begonnen in onze achtertuin.![]()
"Hop, hop, hop, en een rrrrrondje achteruit!"
In combinatie met vaute, doch schijnbaar hippe muziek
Aan/uitkleden is ook geen hobby van Frummel, vooral niet met de sprijdbroek.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
tuurlijk past die
Ean huilt altijd met aan- en uitkleden. Ze huilde nu pas toen de arts echt aan haar benen zat en met de prikjes. Maar ze is nu niet helemaal haar zelf. Maar goed het "moet" en gaat ook wel weer over.
Met frummel alles goed?
Ing gaat dadelijk in haar maatje 38 bikini naar de kermis.quote:
Jaaaaaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing gaat dadelijk in haar maatje 38 bikini naar de kermis.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
![]()
Ing gaat zo douchen en daarna de bikini passen.
Het schijnt dat het bovenstukje alleen verkrijgbaar is in C-cup, dus de tetterties goan et niet koud krijg'n
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
![]()
Het schijnt dat het bovenstukje alleen verkrijgbaar is in C-cup, dus de tetterties goan et niet koud krijg'n
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Dadelijk begint Het Blok weer!![]()
Zou Ll ook kijken?
Anders post ik hier wel weer even alle kleren e.d. die ik vandaag besteld hebquote:
Doe eens.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Anders post ik hier wel weer even alle kleren e.d. die ik vandaag besteld heb
Open je daarna dan direct een nieuw topic?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Badum TSCHquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Open je daarna dan direct een nieuw topic?
Patser.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan allemaal prima in één post heurrrrquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Open je daarna dan direct een nieuw topic?
Mooi zijn zequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:12 schreef Goodbye het volgende:
Oh, maar dan heb je die hele post al gezienDaar komen dan alleen nog deze laarzen bij, hihi.
http://www.sjoez.nl/product/113750-80816/LaarsLuc.html
Houdini Pumaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb maar een plakbandje op de deur van de kraamkamer gedaan... Puma was weer ontsnapt.Katteklauwtjes zijn ook bij een naar binnen draaiende deur erg vasthoudend blijkbaar. Gelukkig had ze nog niemand van mijn team gezien en vice versa dus ik kon haar meteen terugbrengen.
Morgen maar gaan sjoppen voor een haakje of zo. Ziet niet uit, maar is een stuk effectiever denk ik.
Oh, scusi, momentje!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:17 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb nog helegaar niks gezien behalve de schoenen.
Chop chop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Plus nog wat basic zwarte shirtjes en leggings enzo.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Doe maar!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een drama, dat is het!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:20 schreef Goodbye het volgende:
Kan niet meer editten![]()
[SC] #1494 Gordels om en hoedjes op!
post 120
Even een rondje webshops gedaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:20 schreef Goodbye het volgende:
Kan niet meer editten![]()
[SC] #1494 Gordels om en hoedjes op!
post 120
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hopelijk rekt die zwarte band een ietsiepietsie meequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind dat laatste rokje echt uberschattig
Je hebt wel een goeie stok achter de deur danquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hopelijk rekt die zwarte band een ietsiepietsie mee![]()
I laf it, anders ga ik hem houden voor 'als ik afgevallen ben'. Wat inhoudt dat ik 'm toch nooit aan kan
Die tweede is een jurkje! Hoop dat het allemaal zo mooi is als op de plaatjesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:22 schreef Muis006 het volgende:
Mooi Gb! Vooral die eerste rok, die zwarte top eronder en die sjaal zijn
Ja, dat heb ik al wel eens eerder gedachtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hebt wel een goeie stok achter de deur dan
Nou hij kan vast ook met n spijkerbroekquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die tweede is een jurkje! Hoop dat het allemaal zo mooi is als op de plaatjes
Niks wat een staaaah-ringetje kan oplossen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou hij kan vast ook met n spijkerbroekis misschien ook wel nodig als ie in het echt zo doorschijnt als op de foto.
Ik heb wel jurkjes maar ik draag ze niet want je ziet mijn ondergoed dan afgetekend en dat is lelijk. En ik ben niet zelfverzekerd genoeg om commando zu gehen.
Dan heb ik een V aan den achterkantquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks wat een staaaah-ringetje kan oplossen?
Staaaa-rakker optrekken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan heb ik een V aan den achterkant
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Staaaa-rakker optrekken.![]()
Of heb je latex jurkjes?
Ll is echt Het Blok aan het kijken!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]Daar gaat mijn geheim.
Nee, maar wel gladde stof dus het zit nogal strak tegen mijn humps aan.
Ik denk dat ie staat te zwoegen op de verjaardagstaart voor morgen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ll is echt Het Blok aan het kijken!![]()
Normaal valt hij wel binnen over de humps.
Awwww!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ie staat te zwoegen op de verjaardagstaart voor morgen!
Oeh oeh oeh welke?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:58 schreef Goodbye het volgende:
Greys, chickflick op rtl5 (nu reclame)
Ghosts of girlfriends past, Matthew McConaughey en Jennifer Garnerquote:
Jep, morgen, na de officieel natste zomer sinds 1906, ruwweg sinds het bestaan van de motorfietsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk met Baaf mee!
Baaf, wanneer moet jij nou weer es aan de bak?
Zeker nu he, nu het motorrijweer is
Nee, wat je met die Matthew McConnadinges ge-eh..'d hebtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet eens, daar heb ik nog nooit bloederige hielen van gekregen
Oh nee, maar daar had ik me gerust een keer door in stukken willen laten scheurenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee, wat je met die Matthew McConnadinges ge-eh..'d hebt
Ik eerst!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee, maar daar had ik me gerust een keer door in stukken willen laten scheuren
Baaf veel succes morgenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:19 schreef Barbaaf het volgende:
Zin wel, kijk alleen een beetje op tegen het vroege opstaan morgen. Als ik maar niet door de wekker slaap komt alles wel goed. En gelukkig, korte week
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Sjon wilde maar wat graag nog een broertje maken bij Dazzy, maar Dazz had hoofdpijn of zo, zeikwijf![]()
Anyway, ik ben blij dat Billeke op zn papa lijkt
Ga je er bontjes in doen dan? Een soort Ugg's bikini?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Even een rondje webshops gedaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het zwarte jurkje met sjaal is cute en de grijze trui met kol is helemaal te gek.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Dat kapsel. OMGquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Twas zo een mooi meisje back in the days...
Die sjaal kun je ook als heupsjaal dragen en dan heb je daar geen last vanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan heb ik een V aan den achterkantNouja, stringvorm, jeweetwel.
welke film?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
Nou dat was toch best een leuke film, de vorige keer heb ik het einde niet gezien, nu wel
Ghost from Girlfriends Past oid.quote:
Ja die tandjes en die uitdrukkingquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om die foto van Diaz..zo zie je precies wat voor sulletje het is. Zag het ook pas thuis hoe die foto eruit zag![]()
[ afbeelding ]
Het is ook zon lekker ding
Cool, thnx!quote:
Oh dat jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ghost from Girlfriends Past oid.
En uiteraard veranderde de botte klootzak aan het einde in een gevoelige man die er helemaal voor wilde gaan. Zoals altijd, in alle echte love stories ook
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Die van mij zijn ook allemaal dol op chihuahua's en chineesjes.
Chihuahua's komen we vaak tegen, en die chinezen duiken daar dan megavrolijk bovenop, maar die krengen vinden dat echt zelden leuk![]()
![]()
![]()
En dan gaan die baasjes al gillen ja pas op hij bijt hoor.
Maar dat weten die van mij, die vinden dat leuk en tikken ze dan met een poot zo op die appelkoppies
Chihuahuabaasjes zijn echt het ergste soort hoor, die moeten es leren die beesten gewoon hond te laten zijn. Echt, ik ben 1 keer naar een chihuahua wandeling geweest, jaaaaaaaren geleden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Altijd leuk van die gillende baasjes
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Kreng wil maar niet dood , hij is al 11, de gemiddelde leeftijd voor dat ras is 6 tot 9 jaar![]()
En mn vader wil zo graag een peruaan
Tja, dan moet Kim King of Pipo maar afstaan, zit niks anders op danquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Zul je zien.. als die pups allemaal weg zijn, gaat dat beest dood
![]()
Ja, in Limburg. Nou hier was vanmiddag ook wat zon.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag was het hier ook perfect motorrijweer
Ja, ik ook. Slaap zequote:
Ja er bestaat 1 zo'n 'echte' nakieskaart, maar die is lang zo leuk nietquote:Op donderdag 1 september 2011 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Haha , gisteren was een collega jarig en die had zo een Chicokaart van me gekregen en die stond thuis tussen de rest van haar kaarten, en iedereen haalde die kaart eruit omdat ze hem zo gaaf vonden.
Ik zou ze toch es ergens moeten kunnen verkopen, ga es aan mn favokaartenwinkel vragen
Maak ik meteen een goede indrukquote:Op donderdag 1 september 2011 09:51 schreef oh-oh het volgende:
Baaf!
Gelijk Fok! als startpagina voor je internetzzz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat 'n kalf die Hannibal, en niet alleen wegens koetjesprint. De bal zal wel ergens in een holle kies zitten
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op donderdag 1 september 2011 11:10 schreef Goodbye het volgende:
Loveless en Ynske, happy birthday!
Noes.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:21 schreef Greys het volgende:
Zo, klaar met werken.
En dat was het einde van het leuke groene bankje van Bink![]()
Puma de bikkelquote:Op donderdag 1 september 2011 16:13 schreef Cat22 het volgende:
Loveless en Ynske: gefeliciteeeeerd!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben net met de Puma terug van de DA. Zij een paar onderdelen armer maar daar is niks van te merken. behalve dat ze wat mottig door de kamer wandelt. Dadelijk maar eens kijken of er wat eten in blijft zitten.
Niet weer Bietjequote:Op donderdag 1 september 2011 16:21 schreef Greys het volgende:
Zo, klaar met werken.
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:21 schreef Greys het volgende:
Zo, klaar met werken.
Ja wat denk je dat ik doe steeds?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh jezus Greys, ik zou echt es goed boos worden hoor
Het is echt net onze Hamlet, vroeger....quote:Op donderdag 1 september 2011 10:37 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hannibal was hier ook aan het apporteren, zoek de bal
Vanwaar diequote:Op donderdag 1 september 2011 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Zeg ik dat je haar moet slaan of schoppen dan?
![]()
Dat jij het wel doet vind ik persoonlijk nog steeds idioot (persoonlijk!) maar dat moet je zelf weten idd.quote:Zoek ieg iets wat werkt , hier werkt een schop prima
Nee het was een engeltjequote:en die hond lijdt dr niks onder, en hij doet haast nooit meer iets wat niet mag. En zo erg als Biet was ie al niet hoor.
Ik zie wel. Ik ga het er hier in elk geval niet meer over hebben.quote:Ik zou haar toch maar es van die benchangst af helpen.
Denk maar zo, een hokje in het asiel is zieliger dan een bench
Ja, het is strontvervelend. Je wilt niet weten wat Othello in z'n eerste jaar allemaal vernield heeft. Dit in tegenstelling tot Hamlet, die heeft alleen één keer de schoenen van mijn broer vol gezeken.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:31 schreef Greys het volgende:
Ik ga maar even snel naar de dierenwinkel, een nieuw kussen voor Bink halen.
Die heeft anders niks meer om op te liggen omdat alles is gesloopt
En dan maar duimen dat Biet daar wel vanaf blijft
Het is niet zo dat ik het niet mag, ik wil het gewoon niet meerquote:Op donderdag 1 september 2011 16:36 schreef Cat22 het volgende:
Balen dat het met Bietje niet zo wil Greys.En heb het er hier maar rustig over hoor. Je bent prima in staat om uit de ideeën hier datgene te halen wat werkt en waar je achter staat en wat niet.
Mja, dan werkt dat dus niet. Ik ben dan toch bang dat je of echt strenger moet zijn of toch echt die bench moet gaan gebruiken/ leren te gebruikenquote:Op donderdag 1 september 2011 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat terwijl ze drie grote kluiven had.
Ik vind ze echt geweldig, maar zo een kwijlende hond zou ik echt niet willen hebben.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Het is echt net onze Hamlet, vroeger....
Ik vind het nog steeds geweldige honden.....ooit wil ik er weer één, of een bloedhond
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja wat denk je dat ik doe steeds?
Ik aai haar er niet voor hoor. Heb haar weer in d'r nekvel gegrepen en al het schuimrubber in de kamer maar weer eens laten zien en FOEI!!!! geroepen. En toen ze later weer met het schuimrubber wilde spelen toen ik het op ging ruimen heb ik een slipper naar haar gegooid. (Zo'n rieten dingetje dus, weegt niks). Daar schrok ze wel van.
Maar ik ga haar niet slaan of schoppen.
Daarvoor hebben/hadden wij speciale honden slabbetjes. Maar dan nog wel hoor, das idd een minpunt.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind ze echt geweldig, maar zo een kwijlende hond zou ik echt niet willen hebben.
Als ik m buiten aanhaal vliegen de spetters me om de oren, huuuuuuuu
Nee serieus, ff geen grappen hoor, ik ben er niet voor in de stemmingquote:
Ja geef het maar toequote:
Hahahahaha, die flatsen ze toch ook zo vol?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Daarvoor hebben/hadden wij speciale honden slabbetjes. Maar dan nog wel hoor, das idd een minpunt.
Ja, dit brengt inderdaad oude herinneringen naar boven, o.a. waarom z'n hele grote mand in de bijkeuken stond voor de nacht.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahahahaha, die flatsen ze toch ook zo vol?
Ik vind het jammer, maar in de pauze haal ik m liever niet meer aan als we hem tegenkomen.
Je wil niet weten hoe ik dan op mn werk verschijn![]()
Ben je niet in de stemming? Kijk het lullige dansje dan maarquote:Op donderdag 1 september 2011 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee serieus, ff geen grappen hoor, ik ben er niet voor in de stemming
Nou ik ben weg, ik hoor het wel
Maar heb je nou weer een nieuw nr dan? Kan die oude er uit?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben je niet in de stemming? Kijk het lullige dansje dan maar
Nee! Want ik ben het nietquote:Op donderdag 1 september 2011 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar heb je nou weer een nieuw nr dan? Kan die oude er uit?
MM dan? Want het is zo ongeveer jouw standaard tekst.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee! Want ik ben het niet
Ik heb nog steeds mijn oude nr.
Zie whatsappquote:Op donderdag 1 september 2011 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
MM dan? Want het is zo ongeveer jouw standaard tekst.
En ik heb eigenlijk geen zin om te raden en al helemaal niet om het nr te gaan bellen
Nou ja, nevermind ook.
Ik heb nog wel een bananensoes voor jequote:Op donderdag 1 september 2011 17:13 schreef Qwea het volgende:
Het totale aantal kilocalorieën dat je vandaag hebt binnengekregen is: 538 kcalover de hele dag. Moet mijn aaf eten bij.
Ik zat te kijken zo van "pizza!" of maaltijdsalade maar dan zit ik alsnog maar rond de 1100en qua vet is het dan wel prima
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een bananensoes voor je
Ja nou... gister ging het kut, toen heb ik 10 kleine chocoladesoesjes opquote:Op donderdag 1 september 2011 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]geef
hoe is het met jouw dieet eigenlijk?
Ooh, ik ben dus niet de enige met weinig opquote:Op donderdag 1 september 2011 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou... gister ging het kut, toen heb ik 10 kleine chocoladesoesjes op
Maar dat mocht. Want ik had een kutdag en soms moet je jezelf verwennen.
Verder gaat het wel goed eikIk heb alleen vandaag ook veel en veel te weinig op. Maar dat komt vanavond wel goed. Met een bananensoes na het eten bv
Niet in mijn pastaquote:Op donderdag 1 september 2011 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Creme fraiche ipv slagroom is en lekkerder en mager
Ik merk wel dat de slons toeslaat. Na 2 nachten kut te hebben geslapen en niet te hebben gesport is vandaag de 3de dag dat ik nog steeds bagger moe ben en geen zin heb in sportenquote:Op donderdag 1 september 2011 17:21 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het knap hoor, hoe serieus jullie nog steeds aan het diëten zijn.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik lust al die vette meuk met gore slagroom en nog erger, van die boursin prut echt niet
Same! Het is meer mijn eetpatroon omflikkeren. Ik heb gisteren ook gewoon 3 chipjes uit Mike zijn zak (hihihihi) lopen graaienquote:Op donderdag 1 september 2011 17:23 schreef indaha het volgende:
Ja maar het is eigenlijk niet echt dieten, maar gewoon minder snoepen(in mijn geval vooral minder chips) en af en toe wel een lekker stuk vlaai, maar dan de rest van de dag meer groenten en fruit enzo
Ik voer nog steeds netjes in, en nog steeds zit ik regelmatig er ver benedenquote:Op donderdag 1 september 2011 17:27 schreef Greys het volgende:
Ik tel al een paar dagen niet meer, ik weet het nu zo ongeveer wel
En daarom is het goed dat er meer mensen bezig zijn, want dan kun je elkaar motiveren.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik merk wel dat de slons toeslaat. Na 2 nachten kut te hebben geslapen en niet te hebben gesport is vandaag de 3de dag dat ik nog steeds bagger moe ben en geen zin heb in sporten
Heb wel ff buiten een rondje lopen fietsen. Vanaf morgen echt maar ff weer mijn schema oppakken want ik zie de bui al hangen
Of je bekijkt het positief , S heeft gewoon een goede beschermengelquote:Op donderdag 1 september 2011 17:29 schreef Greys het volgende:
S hoort net op het Duitse nieuws dat er een vermoorde vrouw is gevonden in het hotel waar hij altijd slaapt. Ennnn dat de vermoedelijke dader vanmorgen zelfmoord heeft geprobeerd te plegen door van een trappenhuis te springen... op het vliegveld waar hij nu loopt.
Wat was dat ook alweer met rampen en achtervolgen enzo?
Morgen neem ik lekker vlaai mee, dus als je al wil beginnen doe dan maar na het weekendquote:Op donderdag 1 september 2011 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daarom is het goed dat er meer mensen bezig zijn, want dan kun je elkaar motiveren.![]()
Al denk ik dat er in mijn geval nooit genoeg mensen zouden zijn.
Ik zou willen dat ik daar aan kwam. Ik zit echt een beetje vast wat dat betreft. Ik gooi net de pizza in de oven, maar dan zit ik nog niet eens op 1300quote:Op donderdag 1 september 2011 17:31 schreef indaha het volgende:
Ja dat klopt , ik heb nu ook minder honger als eerder, volgens mij komt dat doordat ik minder behoefte aan suikers heb.
Maar ik zorg wel dat ik minimaal 1500kcal binnenkrijg want als ik afval wil ik dat langzaam doen, dat je als je eens een of twee dagen meer eet die kilo's er gelijk weer bij komen.
Puma de voorproeverquote:Op donderdag 1 september 2011 17:34 schreef Cat22 het volgende:
De Puma is een beetje boos. Volgens haar heb ik een prima stel garnalen verpest door er sweet chili saus overheen te gooien. En ik ben het een beetje met haar eens: pittiggggg.....![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon nog wat yoghurt of pudding of een ijsje, dat glijdt er altijd er wel in tochquote:Op donderdag 1 september 2011 17:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik daar aan kwam. Ik zit echt een beetje vast wat dat betreft. Ik gooi net de pizza in de oven, maar dan zit ik nog niet eens op 1300
Hij kijkt er in ieder geval heel blij mee.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:41 schreef Greys het volgende:
Zullen we gokken hoe lang dit kussen heel blijft?
[ afbeelding ]
Dagjequote:Op donderdag 1 september 2011 17:41 schreef Greys het volgende:
Zullen we gokken hoe lang dit kussen heel blijft?
[ afbeelding ]
En de kinders ook.quote:
Damnquote:Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef senesta het volgende:
Hallo,
Eventjes thuis dus even tussendoor
Heb je een slopertje greys?
Oh en kijk Greys!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is voor Puma wel beter dat hij er vandaag vanaf blijftquote:Op donderdag 1 september 2011 17:47 schreef Cat22 het volgende:
Ollie heeft toegang tot de melkfabrieken van de Puma maar volgens mij smaken ze vies na de desinfectie.
Jaaaa de foto's waar je het al over had! Helden zijn het!quote:Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef senesta het volgende:
Hallo,
Eventjes thuis dus even tussendoor
Heb je een slopertje greys?
Oh en kijk Greys!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja he? "Toe dan! Toe dan! Toe dan! Gaaaaaaaaaaaa dan!".quote:Op donderdag 1 september 2011 18:06 schreef Muis006 het volgende:
Gefeliciteerd Ll en Yns
Grees, Biet kijkt echt met zo'n kop van: ga het huis maar uit, I dare you!
Jaquote:Op donderdag 1 september 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? "Toe dan! Toe dan! Toe dan! Gaaaaaaaaaaaa dan!".
Ja hoor, hij heeft er niets van gezienquote:Op donderdag 1 september 2011 18:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja
Alles okee met S verder? Dat lijkt me schrikken.
S, angel of deathquote:Op donderdag 1 september 2011 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, hij heeft er niets van gezien
Hij laat alleen een spoor van ellende na![]()
wat heeft hij nog meer voor ellende achter gelaten dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, hij heeft er niets van gezien
Hij laat alleen een spoor van ellende na![]()
Hij is altijd precies waar de ellende isquote:Op donderdag 1 september 2011 18:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
wat heeft hij nog meer voor ellende achter gelaten dan?
Ik zal maar nooit met hem op vakantie gaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is altijd precies waar de ellende is
Aswolk (vast op Schotland, een week), Oslo (shooting), en zo waren er nog wel een paar dingen.
En nu dus in 1 dag in het hotel een dode en een zelfmoordpoging op het vliegveld waar hij is.
Zal ik een ander adres voor hem regelen?
Ruimmmmm op tijd, want Yns is met vakantie en Ll zit nog op het werkquote:Op donderdag 1 september 2011 18:52 schreef Maes het volgende:
Gefeliciteerd Ynske en Ll!!Helemaal niet op de tt gelet
Ik val ook steeds maar even plompverloren binnen hier
quote:
Vroeger wel, tot ik een keer een vis daadwerkelijk ving. Sindsdien vind ik het dierenmishandelingquote:Op donderdag 1 september 2011 20:05 schreef Greys het volgende:
Hier nog visliefhebberts, of familie/kennissen die dat zijn?
Zijn namelijk 3 hele toffe pakketten te winnen, elk twv 250 eu!
Win een hengelsport prijzenpakket van Visdeal.nl
fixedquote:Op donderdag 1 september 2011 20:05 schreef Greys het volgende:
Hier nog visliefhebberts, of familie/kennissen die dat zijn?
Zijn namelijk 3 hele toffe pakketten te winnen, elk twv 249 eu!
Win een hengelsport prijzenpakket van Visdeal.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |