Het is voor de katten. Dit is de enige melk waar ik de medicijnen door heen kan mengen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:16 schreef Goodbye het volgende:
Extra drinken bij baby's betekent toch meestal het er net zo vrolijk weer uitkotsen?![]()
Ik heb net even een rekensommetje gemaakt, ik heb vandaag voor 300 euro geshopt.Hopelijk moet er nog wat terug
Komment ca va, kom si kom si kom si kommmmmmmmm ca.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, kom maar hoor...er is weer een nieuw deel
tuurlijk past diequote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh, mijn nieuwe bikini is weer binnen gekomen.
Zo ff tsjekken of ik wel in maatje 38 pas
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Jottem, de kermis is weer begonnen in onze achtertuin.![]()
"Hop, hop, hop, en een rrrrrondje achteruit!"
In combinatie met vaute, doch schijnbaar hippe muziek
Aan/uitkleden is ook geen hobby van Frummel, vooral niet met de sprijdbroek.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
tuurlijk past die
Ean huilt altijd met aan- en uitkleden. Ze huilde nu pas toen de arts echt aan haar benen zat en met de prikjes. Maar ze is nu niet helemaal haar zelf. Maar goed het "moet" en gaat ook wel weer over.
Met frummel alles goed?
Ing gaat dadelijk in haar maatje 38 bikini naar de kermis.quote:
Jaaaaaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing gaat dadelijk in haar maatje 38 bikini naar de kermis.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
![]()
Ing gaat zo douchen en daarna de bikini passen.
Het schijnt dat het bovenstukje alleen verkrijgbaar is in C-cup, dus de tetterties goan et niet koud krijg'n
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
![]()
Ing gaat zo douchen en daarna de bikini passen.
Het schijnt dat het bovenstukje alleen verkrijgbaar is in C-cup, dus de tetterties goan et niet koud krijg'n
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Dadelijk begint Het Blok weer!![]()
Zou Ll ook kijken?
Anders post ik hier wel weer even alle kleren e.d. die ik vandaag besteld hebquote:
Doe eens.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Anders post ik hier wel weer even alle kleren e.d. die ik vandaag besteld heb
Open je daarna dan direct een nieuw topic?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Anders post ik hier wel weer even alle kleren e.d. die ik vandaag besteld heb
Badum TSCHquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Open je daarna dan direct een nieuw topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |