Ligt niet aan de gear, ligt aan de mensen.quote:Op zondag 4 september 2011 17:43 schreef Silmarwen het volgende:
Elke keer weer als er iemand met full PvP gear in een Zandalari tref, zuigen ze zo enorm hard. Ik zou graag willen dat Blizzard mensen met PvP gear eens niet zouden toelaten in de queue. Fijn hoor... die 6k DPS als warrior of DK. Schiet zo fijn op.
Doe niet zo moeilijk en doe gewoon normals, dan heroics en dan zandalari. Zorg voor wat crafted gear, doe braaf je dailies en in 2 weken tijd kun je gewoon de troll dungeons doen.
En daarom had ik het in mijn post ook over 'goede spelers' die gerust in pvpgear mee kunnen rennen. De rest (meerderheid) valt onder Sil's bosmongoolgroep.quote:Op zondag 4 september 2011 18:55 schreef Silmarwen het volgende:
Nou laten we het dan zo zeggen. 99.9% van de full PvP gegearde mensen die een Zandalari runnen, zijn absolute bosmongolen.
Daar heb je een puntquote:Op zondag 4 september 2011 19:05 schreef Gridlok het volgende:
Je laat het klinken of mensen met PVE Gear goed zijn.
Ze zijn ook goedquote:Op zondag 4 september 2011 19:05 schreef Gridlok het volgende:
Je laat het klinken of mensen met PVE Gear goed zijn.
Die 2 mis je zelden, Hit/Expertise zijn aanwezig op alle stukken. zorg dat je die soft-capped en dan kun je nog verder. Ik haal alles met gemak in Ruthless.quote:Op zondag 4 september 2011 19:06 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Ze zijn ook goed
Het verschil met de PvP en de PvE armor is alleen dat je benodigde stats zoals crit, mastery of haste mist.
Dat gevoel heb ik ook hoor.. Vaak denk ik dat dat van die solo wannabees zijn die alleen aan hun zelf denken..quote:Op zondag 4 september 2011 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heb je een puntMaar opvallend vaak was het een speler in pvpgear als iemand héél slecht is.
Dit Jade setje lijkt me wel wat voor mijn Night Elfje...quote:
Dude is ook maar een grapquote:Op zondag 4 september 2011 23:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Troll, ga terug naar je hol, kneus.
PVP zonder heirlooms is tot level 80 zowiezo bijna niet te doen. En ga lekker weer Priest spelen, van wat ik hoor zijn Discipline Priests heerlijk.quote:Op maandag 5 september 2011 10:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh ik weet gewoon nog steeds niet wat ik moet kiezen voor character, mijn warrior vind ik behoorlijk saai.
Dat kan ook komen doordat de gear nog te slecht is om in te pvp'n...
Ik mis het healen gewoon
Hmm die heb ik in TBC al full tier 6 en full season 3 (2350) rating gehad, ik vind dat niet echt een uitdagingquote:Op maandag 5 september 2011 10:29 schreef Thybalt het volgende:
[..]
PVP zonder heirlooms is tot level 80 zowiezo bijna niet te doen. En ga lekker weer Priest spelen, van wat ik hoor zijn Discipline Priests heerlijk.
Ik vind paladins best saai healen, vooral dat Flash of light spammenquote:Op maandag 5 september 2011 10:46 schreef Isabeau het volgende:
Je kan idd ook een andere healer proberen en paladins en shamans zijn echt ook erg leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |