Weet ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef Intronic het volgende:
[..]
Jij bent heul goed ingeburgerd!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ach mens alle nederlanders hetzelfde doe niet moeilijk
Limburgersquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]Oké, Limburgers en Hollanders, allemaal één pot nat.
Wat zijn Nederlanders dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]Oké, Limburgers en Hollanders, allemaal één pot nat.
Watquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:04 schreef Plastic_zak het volgende:
Persoon 1 : Hallon in heb kip gegeten
TS : HIHIHI EEN MAROKKAANSEKIP![]()
![]()
![]()
Persoon 2 ( een FOK!ker)![]()
Persoon 1 : ok gr gr
Doei.quote:
Onverstaanbaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:04 schreef Ragboer het volgende:
Serieus hé, Limburgse Marokkanen lijken ingeburgerd omdat ze onverstaanbaar praten. Het heeft ook wel iets schattigs, die zachte g...
Helmonds kan ik al niet verstaan, laat staan dat je een of ander Limburgs accent/dialect er tegenaan gooit. Zal wel half Duits zijn.quote:
Oh je bedoelt zeker dat dialect.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Helmonds kan ik al niet verstaan, laat staan dat je een of ander Limburgs accent/dialect er tegenaan gooit. Zal wel half Duits zijn.
Limburgers en Hollanders onder andere. Maar Nederlanders zijn niet perse Hollanders. Nederland zonder Limburg is ook geen Holland, zoals veel Limburgers er altijd over praten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat zijn Nederlanders dan?
Zachte gquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh je bedoelt zeker dat dialect.
Dat praat bijna geen enkele marokkaan, ik heb alleen een zachte g en die misvormde R.Voor de rest praat ik ABN hoor.
Zachte G Unitedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh je bedoelt zeker dat dialect.
Dat praat bijna geen enkele marokkaan, ik heb alleen een zachte g en die misvormde R.Voor de rest praat ik ABN hoor.
Nederland zonder Limburg is kansloos.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Limburgers en Hollanders onder andere. Maar Nederlanders zijn niet perse Hollanders. Nederland zonder Limburg is ook geen Holland, zoals veel Limburgers er altijd over praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |