Of Feng Shuiquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
Windigo, zou ze weer vegetarisch eten inmiddels?
KLinkt als een best goed idee!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak ook wel eens opnames in orde voor 'MRI onder dormicum'
quote:
Go team Ross!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:16 schreef freecell het volgende:
Ross is cool, wie zegt van niet dan?
En wel stoer ook, hij durft een hele avond met ons te munchkinnenEn geloof me, dat is dapper
Ik heb met Ross wel eens een beschuitje gegetenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik heb Ross dus nog nooit ontmoet
Ik snap het niet wat er met meneer X wasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:19 schreef AnneX het volgende:
Oh ja,
vanavond aten wij een paëlla met garnalen en kip en chorizo en doperwten en zilvervliesrijst en paprika. Soort van Ainsley meets Gordon Ramsay meets me.
Affijn, errug lekker.
En eigenlijk was ik boos en verdrietig om mn. X.
Hij bofte omdat de garnalen gebruikt moesten worden.
Die konden niet 4 dagen blijven liggen.
Dichtbij waar de laptop staat, dat moge duidelijk zijn!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, dat zegt waar je keuken in het huis moet zijn.
heel leuk, alleen het begin niet. had zo ongeveer mn hele garderobe in mn tas gestopt en dacht slim te zijn en vanaf Centraal een tram te pakken naar de straat waar ik moest zijn.. stap ik uit, ben ik bij nr 508.... en ik moest bij nr 116 zijnquote:
Oh ja, daar heb je nog een mob. foto van genomen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:17 schreef Bluezz het volgende:
Haha, wij hebben vanmiddag tijdens winkelen in de Jopenkerk biertjes geproefd
Ik zit ff terug te lezen (jullie gaan hardquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[..]
Go team Ross!
Nee er posten hier een aantal mensen die van mening zijn dat Ross een soort good-for-nothing-sack-of-shit is, die op Isa's zak teert. Ik wilde even aan die mensen wijzen dat ze niet weten waar ze het over hebben. Ik ken Ross, ik vind hem aardig. Ik hou van Isa, en hij ook. En Isa houdt van hem, dus Ross staat in huize Lein op de ja-lijst.
Als je op mijn opmerking doelt: Ik ken Ross helemaal niet. Dus ik heb niets om te oordelen. Absoluut niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[..]
Go team Ross!
Nee er posten hier een aantal mensen die van mening zijn dat Ross een soort good-for-nothing-sack-of-shit is, die op Isa's zak teert. Ik wilde even aan die mensen wijzen dat ze niet weten waar ze het over hebben. Ik ken Ross, ik vind hem aardig. Ik hou van Isa, en hij ook. En Isa houdt van hem, dus Ross staat in huize Lein op de ja-lijst.
De keuken mag volgens feng shui niet in het midden van het huis zijn, dan denk je de hele dag aan eten. Stomme woningbouwvereniging hier!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dichtbij waar de laptop staat, dat moge duidelijk zijn!
Klaag ze aan!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De keuken mag volgens feng shui niet in het midden van het huis zijn, dan denk je de hele dag aan eten. Stomme woningbouwvereniging hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |