Ah, ff Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix) in HQ luisteren...quote:
Ik gok gewoon op een Xqlusivequote:Op donderdag 1 september 2011 22:32 schreef Baronpilsener het volgende:
In de laatste hard with style: Bas meld dat er iets speciaals aankomt, waar hij nog niet meer over kan zeggen... Ik gok zelf een noisecontrollers album, of een digital age album gezien we laatste tijd zo weinig van NC meer horen..
Crosspost van hardtraxx
Oeh, ik vind dat een mooie gok. Daar ga ik zeker heenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik gok gewoon op een Xqlusive
climax gewoon ok??? Als er een nummer is waarvan je gewoon niet moet kutten met de melodie is het wel Tonight, er is gewoon niets meer van het nummer over gebleven nu...13 in een dozijn deuntje, erg jammerquote:Op donderdag 1 september 2011 21:57 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ah, ff Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix) in HQ luisteren...
(...)
Nou gewoon een chill plaatje. Intro dreunt wel lekker en climax is gewoon ok.
Leonardo is dus de nieuwe The R3bels, de ander, Alessandro Pomponio, blijft neem ik aan Maxter?quote:
Hi Guys, I have to announce that after a long decision this page will be closed soon, because from now I'm going to perform alone as 'the r3belz'. This is a choice made in line with our label, and as the producer of this name, i'm going to take care of this new one, as my new solo experience. So... a new era is began!!!
Ciao
Leonardo
Bijvoorbeeld ja.quote:
Nu dus ongeveer officieel dat Bioweapon uit elkaar is aangezien Code Black artiestennaam van Corey zou zijn die onder Fusion gaat releasenquote:Lots of ppl have been asking about our album! the album is finished, the album was done with our solo tracks and with tracks with our Freinds Code Black, Nitrouz, S-Dee, The Pitcher and Zany, and now all we have to do is the mastering, all the admin work, art work and Final CD pressings. Estimated time time of completion is unknown at the moment but we are working towards end Oct, but early to mid Nov is more Realistic. we have worked hard over the past 6 months. and we hope you will enjoy it!!!
Jep, er varandert dus maar weinigquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:44 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja.
En volgens discogs is die Leonardo ook Maxter, dus ik denk dat die Allesandro er helemaal mee kapt?
Ik zag bij the magic show ook ene profite staan met daarachter Fusion tags. Heb het niet meegekregen maar als ik dit soort artiesten zie staan snap ik echt niet dat ze destijds superplastik hebben afgestoten. Was sowieso met dozer, The pitcher oude stijl & williams syndrome echt een prima sublabelquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Toneshifterz Facebook:
Nu dus ongeveer officieel dat Bioweapon uit elkaar is aangezien Code Black artiestennaam van Corey zou zijn die onder Fusion gaat releasen
Jawel hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 21:51 schreef RiKe het volgende:
Her voice (supa bass mix)
people wont like this...
Volgens mij is Profite een prima aanwinst voor Fusion, heeft zeker skillsquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:33 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik zag bij the magic show ook ene profite staan met daarachter Fusion tags. Heb het niet meegekregen maar als ik dit soort artiesten zie staan snap ik echt niet dat ze destijds superplastik hebben afgestoten. Was sowieso met dozer, The pitcher oude stijl & williams syndrome echt een prima sublabelEn het zou de kwaliteit van Fusionreleases zelf niet zo laten "schommelen" .
Aan de andere kant is het natuurlijk ook niet zo dat de echte mannen van fusion het afgelopen halfjaar kwaliteit hebben gebracht..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:30 schreef MCDV8 het volgende:
Friends, seriously. The unnecesarry whining has got to stop.I just read a comment online about how I wasn't allowed to wear a rock T-shirt to a hardstyle event. WTF.
This definately means I'm getting my Spice Girls-shirt off the attic again.
Boo-motherf#cking-hoo! LOL.
![]()
SPOILER: Deze dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, hoort hier niet thuisZielige shit om over kleding van een MC te gaan lopen zeiken.. WTF heb je eraan?!quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:30 schreef MCDV8 het volgende:
Friends, seriously. The unnecesarry whining has got to stop.I just read a comment online about how I wasn't allowed to wear a rock T-shirt to a hardstyle event. WTF.
This definately means I'm getting my Spice Girls-shirt off the attic again.
Boo-motherf#cking-hoo! LOL.
![]()
-
Psyko Punkz - No fear.
Weer die zelfde PP kick en weer diezelfde vocals. Tijd voor vernieuwing, heren PP!
[ Bericht 3% gewijzigd door Levitas op 02-09-2011 15:15:39 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |