ff uit mijn blote koppie, kinderzenders en wetenschapspakket in twee delen gesplitst ja...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:51 schreef zatoichi het volgende:
Zwaar kut; had amerikaanse sporten voor 3/5,85 en krijg daarvoor nu tv plus.... zonder amerikaanse sporten...
Zodanig gekunsteld (uiteraard) dat iedereen met een extra pakket overstapt op het grootste pakket, en dus veel meer gaat betalen voor hun pakket....
gewoon standaard abbo nemen en de extra/buitenlandse zenders streamen via je pcquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:51 schreef zatoichi het volgende:
Zwaar kut; had amerikaanse sporten voor 3/5,85 en krijg daarvoor nu tv plus.... zonder amerikaanse sporten...
Zodanig gekunsteld (uiteraard) dat iedereen met een extra pakket overstapt op het grootste pakket, en dus veel meer gaat betalen voor hun pakket....
Ja, een itv decoder. Dan kun je gratis uitzendingemist kijken. Aantal gratis Films/series is afhankelijk van je pakket.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef Beaudelaire het volgende:
Interactieve tv is standaard? Je hoeft dus alleen zo'n decoder erbij te hebben, of niet?
Heel erg tof. Jammer alleen dat ze tot en met november uitverkocht zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:11 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ja, een itv decoder. Dan kun je gratis uitzendingemist kijken. Aantal gratis Films/series is afhankelijk van je pakket.
Je hebt ook de samsung, zit alleen geen hdd in. (Heb hem zelf ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:13 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Heel erg tof. Jammer alleen dat ze tot en met november uitverkocht zijn.
Ik wil hem juist ook gebruiken om programma's mee op te nemen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:19 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Je hebt ook de samsung, zit alleen geen hdd in. (Heb hem zelf ook)
Ow dus die standaard samsung decoders die je laatst kon kopen heb je niks aan voor interactieve tv?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:19 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Je hebt ook de samsung, zit alleen geen hdd in. (Heb hem zelf ook)
dan heb ik 'm net op tijdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:13 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Heel erg tof. Jammer alleen dat ze tot en met november uitverkocht zijn.
Ik weet niet welke decoder dit is? Maar op dit moment zijn er twee decoders die itv geschikt zijn. De cisco en de samsung h3102. Cisco is uitverkocht tot november helaas... snap niet dat ze er niet meer op voorraad hebben genomen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ow dus die standaard samsung decoders die je laatst kon kopen heb je niks aan voor interactieve tv?
Die heb ik niet.. jammer..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:37 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik weet niet welke decoder dit is? Maar op dit moment zijn er twee decoders die itv geschikt zijn. De cisco en de samsung h3102. Cisco is uitverkocht tot november helaas... snap niet dat ze er niet meer op voorraad hebben genomen.
Je wilt geen 5 afstandbedieningen?quote:
10 jaar oud en zo groot als een huis en ik ben er trots opquote:Op donderdag 1 september 2011 03:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Je wilt geen 5 afstandbedieningen?
Edit: Je hebt ook nog een oude tv of dat niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |