Slikken maarquote:Dat wordt elke dag eiwitshakes nemen
Met die laatste zin geef je al aan dat je er zelf geen ruk vanaf weetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:49 schreef rubje het volgende:
Wat een eenzijdig slap verhaal in de OP.Er hangt meer vanaf dan alleen shakes ed.
![]()
Er is ook zoiets als heel veul buikoefeningen tegelijkertijd..
Idd. Daarom dus eiwitshakes (of kwark). Heb je wel de voordelen maar niet de nadelen van melk consumptiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:54 schreef B-FliP het volgende:
Erg misleidend, wat voor zuivel bedoelen ze?
Waarom vertellen ze er niet bij dat proteines en calcium uit melk heel moeilijk op te nemen zijn voor je lichaam en vaak meer vitaminen en mineralen kosten dan gezond voor je is? Ook zijn er erg veel mensen die allerlei klachten ontwikkelen door het langdurig en veel nuttigen van melk, vaak zijn dit klachten aan de darmen of aan de huid.. En op het moment dat de klachten zich openbaren is het vaak al chronisch..
Yoghurt is dan weer wel makkelijker op te nemen.. Zuivel als verzamelnaam is in dit soort berichten is gewoon te breed..
In brood zit veel koolhydraten, beter vervang je dat door rijstwafels. Vult net zo goed maar veel minder koolhydraten die dus allemaal omgezet worden in vet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:49 schreef Scorpie het volgende:
Dus wat is nou het beoogde dieet? Patat met een beker melk of een bruine boterham met een glas cola?
Het onderzoek zegt genoeg hoor, maar je hebt wat voorkennis nodig om het goed te kunnen interpreteren. Zie m'n verhaal hierboven.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:57 schreef kwiwi het volgende:
*gooit gelijk een eitje in de pan*
Maar even serieus, dit onderzoek zegt dus eigenlijk totaal niks nuttigs. Er is waarschijnlijk weer eens gegeneraliseerd zonder dat dit mogelijk was.
Daarom dus eiwitshakes, wel de voordelen, niet de nadelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:00 schreef QBay het volgende:
Helaas krijgen een aantal mensen last van acne als je zuivelproducten (vooral melk) drinkt, ik heb hier zelf ook last van.
'scuse me? Het is een compleet eenzijdig onderzoek. Het is een indicatie, mogelijk aanleiding tot meer onderzoek. Maar ga nu niet doen alsof de heilige graal gevonden is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:00 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Het onderzoek zegt genoeg hoor, maar je hebt wat voorkennis nodig om het goed te kunnen interpreteren. Zie m'n verhaal hierboven.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:02 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Daarom dus eiwitshakes, wel de voordelen, niet de nadelen.
Hier haalt half sportend NL z'n shake, zo ongeveer de goedkoopste van Nederland:
http://www.bodyenfitshop.(...)tion/whey-perfection
Ja, die gedachte "oeh ik maak nu reclame" had ik ook evenquote:
Een 'bakje yoghurt' bevat amper eiwit. Gezien de toenemende omvang van de Nederlander zul je pakken met yoghurt of andere middelen moeten nemen wil het effect hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Is toch al veel langer bekend? Stond mij iets bij van een onderzoek waarbij ze hadden geconstateerd dat van mensen die veel zuivel eten de poep vetter is, die poepen gewoon meer vet uit.
Afijn, al dat domme gelul met shakes daargelaten, dat elke dag een bakje yoghurt en kaas op brood in een evenwichtig eetpatroon past is al veel langer bekend lijkt mij.
Kutwinkel is dat. Ga dan naar deze: www.xxlnutrition.nlquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:02 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Daarom dus eiwitshakes, wel de voordelen, niet de nadelen.
Hier haalt half sportend NL z'n shake, zo ongeveer de goedkoopste van Nederland:
http://www.bodyenfitshop.(...)tion/whey-perfection
Het onderzoek zegt dus op zich niks. De validiteit is op z'n zachtst gezegd bedenkelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:00 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Het onderzoek zegt genoeg hoor, maar je hebt wat voorkennis nodig om het goed te kunnen interpreteren. Zie m'n verhaal hierboven.
Welke eiwitshake van hun raad je aan en heeft die een betere prijs/kwaliteitsverhouding dan die van Body en Fit?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:17 schreef waht het volgende:
[..]
Kutwinkel is dat. Ga dan naar deze: www.xxlnutrition.nl
Deze is de beste vind ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:18 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Welke eiwitshake van hun raad je aan?
je moet het er ook op smerenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:17 schreef garriej het volgende:
ik eet best veel zuivel maar mn buik is echt niet plat
Whey Delicious heb ik veel over gehoord, schijnt de lekkerste te zijn. Zelf niet geprobeerd omdat de B&F een betere prijs/kwaliteitsverhouding heeft:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |