abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101401943
Eind september vertrek ik met vriendin voor bijna 3 weken naar bali. Eerst 15 dagen rondreizen en dan nog een paar daagjes strandvakantie op/in Sanur.

De bezienswaardigheden die wij aan gaan doen zijn:

Pura Taman Ayun, Alas Kedaton, Tanah Lot, Ubud, Batubulan, Celuk, Mas, Tampaksiring, Candidasa, Klung Klung, Goa Lawah, Tenganan, Pura Besakih, Gunung Agung, Kintamani, Batur-meer, Agung-vulkaan, Pantai Lovina ,Git Git-watervallen, Bratan-meer, Ulun Danu tempel, Sanur.

Wat kunnen we nog meer doen als we een paar dagen in Sanur blijven?

Wat zijn daarnaast algemene tips voor het verblijf en de reis naar Bali?
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_101404163
Ik zou zelf vooral niet teveel tempels gaan bezoeken. Op de enkele na (die op de rotsen en dat megacomplex, ben ff namen kwijt)

Als je daar rondreist kom je die namelijk toch wel tegen. Keer met een rondreis daar gehad dat er een iemand mee was die echt elke tempel wilde zien als ze er wat over las of er hoe dan ook iets over een tempel hoorde. Nou geloof me, zelfs als je ze niet gaat opzoeken kom je ze tegen, overal, veel teveel, en je bent er helemaal klaar mee als je er tientallen hebt gezien.

Dagje Ubud apen kijken is ook altijd leuk. En op het water is ook altijd veel te doen met boten / vissers / duikers als je daarvan houdt.
pi_101404219
Sanur sowieso gewoon rondlopen :Y

Daarnaast trouwens surfen of bodyboarden, die golven kunnen daar joekelhoog worden.
pi_101409503
Kennissen van mij zijn er geweest en zeggen dat je maar 1 ding moet doen gezien de schitterende omgeving. :Y GENIETEN,LUIEREN en LEKKER ETEN! :s) :9~

Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_101412347
Je kan ook een paar dagen gili-eilanden doen :) of naar Nusa Lembongan

Verder moet je spareribs eten in ubud

http://www.facebook.com/p(...)/56957597025?sk=wall

Echt super lekker :D
We fear that which we cannot see
pi_101412513
In ubud kun je ook naar het restaurant mozaic toe. Wel een beetje over de top zeker met prijzen voor indonesische begrippen, maar het restaurant hikt volgens mij wel tegen een michelen ster aan. Ik heb er in ieder geval een heel lekker menu gegeten.
pi_101413401
Ah die spareribs klinken fabeltastisch! Mozaic klinkt goed maar ik denk dat ik die 3 weken zin heb om lekker met de Indonesiërs te eten en lokale en leuke tentjes te bezoeken (ja, ik heb Norrit bij me ;))
Hoor ik die Griekse melodie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')