Yep, een mens met een leven als kasplantje doet alsof.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:26 schreef 129383 het volgende:
omdat een echt kasplantje goedkoper te onderhouden is dan iemand die doet alsof
Dan gaan ze maar staken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:33 schreef DrDentz het volgende:
Een kasplantje heeft weinig bewegingsvrijheid, geen hobby's en sociale contacten, kan niet spreken, geen uitzicht op een beter bestaan, een mens vindt men dan zielig, maar niemand vindt een plant zielig. Ik wil meer rechten voor planten.
liever lui dan moequote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Yep, een mens met een leven als kasplantje doet alsof., zouden ze moeten verbieden die beademing...ze ademen zelf maar.
Zijn ze ook, een beetje liggen rotten in de kist, zou ook verboden moeten worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:45 schreef 129383 het volgende:
[..]
liever lui dan moe
en dan dacht ik dode mensen lui waren
Hou je bekquote:Op woensdag 31 augustus 2011 04:02 schreef trovey het volgende:
Voordat een mod het zegt: Baggertopic.
het zou al helemaal te gek zijn als ze ook bijstand hadden aangevraagt !quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Zijn ze ook, een beetje liggen rotten in de kist, zou ook verboden moeten worden.
in sommige bizarre gevallen schuiven komkommers in roze vleesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 04:22 schreef Specularium het volgende:
Mensen hebben schijnbaar vrij weinig behoefte om een komkommer te zijn.
Een gemiddelde komkommer ziet vaker een kut dan uh..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 04:24 schreef 129383 het volgende:
[..]
in sommige bizarre gevallen schuiven komkommers in roze vlees
en dan wil ik well komkommer zijn
Wij deden dat op gelegenheden met ham en vochtige asperges.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 04:24 schreef 129383 het volgende:
[..]
in sommige bizarre gevallen schuiven komkommers in roze vlees
en dan wil ik well komkommer zijn
Een lekkere dikke biefstuk die je kunt dubbelvouwen, werkt ook prima.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 04:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij deden dat op gelegenheden met ham en vochtige asperges.
Nee man, twee lekkere sappige kipfilets.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 04:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan neem je paar hamlappen, dat kan ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |