Omdat jij niet hoeft te weten wanneer ik online en offline ben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:50 schreef Plastic_zak het volgende:
Aan iedereen die zijn status heeft verborgen : Waarom doe jullie dit ?
quote:
Nou meiden, dit was echt advies waar ik wat aan had.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm, ik ben niet zo'n fan van Uggs en things like that, maar die eersten vind ik ook niet echt geweldig.
Had je maar moet TT'en.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Bitch
ik had er eerst 3 in a row
Wat wilde je dan horen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Nou meiden, dit was echt advies waar ik wat aan had.
Geeft niks hoor, gewoon jullie eigen mening.
Ja, sjonge, sorry. Ik wist niet dat het om zulke schoenen ging. Ik ben meer van de hakken enzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Nou meiden, dit was echt advies waar ik wat aan had.
Geeft niks hoor, gewoon jullie eigen mening.
Omdat ik graag wil zien of iemand online is of nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat jij niet hoeft te weten wanneer ik online en offline ben.
Waarom heb je daar zo'n probleem/fetisj mee?![]()
Paar één is het leukste, goede keuze, je hebt echt smaak als je dat als advies aan je vriendin hebt gegeven. Dat soort dingen dus.quote:
In dit topic is iedereen altijd online, fixed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat ik graag wil zien of iemand online is of niet
Om je 1.60 te verbloemen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, sjonge, sorry. Ik wist niet dat het om zulke schoenen ging. Ik ben meer van de hakken enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |