Haal die viezigheid eens van mijn beeldscherm af.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:27 schreef swollywood het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog bapao's in de koelkast liggen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Haal die viezigheid eens van mijn beeldscherm af.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:27 schreef coban het volgende:
[..]
Jij hebt geluk met zo'n brave. Sommige zijn moeilijk te temmen. Die hebben klappen nodig.
Da's een deegroller, schat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Precies, anders kom ik weer met de koekenpan en je weet wat er dan gaat gebeuren.
Ik heb geen mislukt voedsel in mijn keuken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
* tomaat52 trapt MK de keuken in om een bapao broodje op te warmen
Alleen de filet americain met uitjes dan hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef coban het volgende:
[..]
Jij ook.
Maar TS heeft wel smaak ja.
Goed ideequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Stelletje amateurs. Gewoon een elektrische halsband omdoen, nergens meer last van.
Ik weet gewoon wat lekker is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef coban het volgende:
[..]
Jij ook.
Maar TS heeft wel smaak ja.
Dan kom ik met de slipperquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Precies, anders kom ik weer met de koekenpan en je weet wat er dan gaat gebeuren.
Je kunt moeilijk zeggen dat ik geen smaak heb, net vertelde je ons nog dat de TS smaak heeft.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:33 schreef coban het volgende:
[..]
Pff. Hoge pet ditdat. En dan mij narcist noemen
Niet weten dat turkse vrouwen de kwaliteiten bezitten om met een slipper de achterwerk van stoute en vervelende kindjes te bewerken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit wordt een leuke nacht, zullen we weer de strijkijzer gebruiken net als de vorige keer?
Nogal wiedes, bapao is ook niet te vreten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:37 schreef swollywood het volgende:
Bapao was niet te vreten. Dan toch maar de vetpan aanzetten voor een broodje frikandel mayo.
[ afbeelding ]
Dus je gaat mij behandelen als een klein stout kind?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:36 schreef coban het volgende:
[..]
Niet weten dat turkse vrouwen de kwaliteiten bezitten om met een slipper de achterwerk van stoute en vervelende kindjes te bewerken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:14 schreef Walkers het volgende:
He, nu heb ik honger maar er is niks te eten.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus je gaat mij behandelen als een klein stout kind?
Spannend, ik kan niet wachten.
Ik probeer het gezellig te houden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:41 schreef coban het volgende:
[..]. Je weet ook echt alles te verdraaien he
.
Maak het, wat kan het kwaad?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:43 schreef Zolder het volgende:
Ik heb spijt van die chips ik heb nu heel veel zin een broodje frinandel ofzo!
Eens!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:43 schreef Oerbeer het volgende:
Bakpao's van de AH zijn overigens zwaar smerig. Dat heb ik toe te voegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |