Wat weerhoud je ervan het zelf ook te maken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef Hendroit het volgende:
Van dit soort topics krijg ik trek.
KAPPEN DUS
Ik zou de kaas er persoonlijk uithalen, de rest mag best wel op mijn broodje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:12 schreef Zolder het volgende:
Ziet er best lekker uit
Wij hebben ook altijd lekkere broodjes dat is : broodje , kaas, ham, sla, mayo, ui, ei
Claimer: het is wel een magnetron broodje. Stuk minder lekker dan de eckte dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:16 schreef Dimens het volgende:
Knakworst, met mayo en ketchup natuurlijk.
In dat geval Chips met whiskey saus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:16 schreef Zolder het volgende:
[..]
Claimer: het is wel een magnetron broodje. Stuk minder lekker dan de eckte dus.
Niet de ingrediėnten hebben?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat weerhoud je ervan het zelf ook te maken?
Eronder.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Dude, waar is de mayonaise op het eerste plaatje
Ja lijkt me ook wel een goede. Ik wil zo nog een film kijken en dan heb je wat te eten. Maltesers zijn ook goed maar daar zit je snel vol van en wordt je misselijk van plus je gaat veel scheten laten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
In dat geval Chips met whiskey saus.
Wat nou als ineens de Nazi's komen en je niet meer naar de supermarkt kunt, dan kan je niet meer genieten van een broodje ei met mayo. Dus, altijd eieren, mayonaise en brood in huis hebben.quote:
Brood: Checkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat nou als ineens de Nazi's komen en je niet meer naar de supermarkt kunt, dan kan je niet meer genieten van een broodje ei met mayo. Dus, altijd eieren, mayonaise en brood in huis hebben.
Morgen ei in huis halen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:19 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Brood: Check
Mayo: Check
Ei:? Nope
Ja maar... de supermarkt is BUITEN he.....quote:
OHH NOOEESSS!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:23 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ja maar... de supermarkt is BUITEN he.....![]()
Kon ik jou maar de keuken in trappen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:24 schreef coban het volgende:
Geen vrouw hebben die je de keuken intrapt om het te laten maken______!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |