abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101389549

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Regels
• Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
• Dit is een SC.
• Dit is geen datingtopic, maar onschuldig flirten mag. :7

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_101389565
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

het gaat toch om de kamer van je kind, niet wat jij wilt :{ als ie straks ouder is plakt ie toch wel op de muur wat hij leuk vindt en dat zal je vast ook lelijk vinden en zal ie kleding willen dragen, die jij lelijk vindt
Hij vindt zijn kamer heel mooi worden, heeft zelf de kleuren uitgezocht en geholpen met verven zelfs. Als het zijn grote droom zou zijn om Cars aan de muur te hebben, had dat echt wel gemogen van mij. Maar dat is het niet. Dus dan liever niet.

Ooit komt vast de dag dat ik niet meer in de hand heb hoe hij erbij loopt en wat hij met zijn kamer doet. Maar die dag is nu nog niet. Ik geloof niet dat ik hem beschadig door geen Cars aan de muur te hangen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:03:27 #3
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_101389580
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

oet zo'n insteek hoop ik alleen maar dat peuter later alleen maar kleding gaat dragen die L-E lelijk vindt, z'n kamer gaat beplakken met posters die ze lelijk vindt, want kom op als je kind blij wordt van een poster van cars dat dan niet toelaten omdat jij het lelijk vindt op zijn kamer, gaat mij wat ver :{
Mja of dat zo is geen idee. Boeit me ook niet echt, niet mijn kind :)
pi_101389614
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:03 schreef L-E het volgende:

[..]

Hij vindt zijn kamer heel mooi worden, heeft zelf de kleuren uitgezocht en geholpen met verven zelfs. Als het zijn grote droom zou zijn om Cars aan de muur te hebben, had dat echt wel gemogen van mij. Maar dat is het niet. Dus dan liever niet.

Ooit komt vast de dag dat ik niet meer in de hand heb hoe hij erbij loopt en wat hij met zijn kamer doet. Maar die dag is nu nog niet. Ik geloof niet dat ik hem beschadig door geen Cars aan de muur te hangen.
ok dan is het al anders, ik dacht dat hij het heel graag wilde en dat jij het m pertinent had verboden
pi_101389617
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

oet zo'n insteek hoop ik alleen maar dat peuter later alleen maar kleding gaat dragen die L-E lelijk vindt, z'n kamer gaat beplakken met posters die ze lelijk vindt, want kom op als je kind blij wordt van een poster van cars dat dan niet toelaten omdat jij het lelijk vindt op zijn kamer, gaat mij wat ver :{
Wat een nare opmerking, en wat een aannames omtrent mij en de opvoeding van mijn zoon. Niet prettig, en niet nodig.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:04:46 #6
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_101389653
Bitchfight
pi_101389720
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:04 schreef BeamofLight het volgende:
Bitchfight
noem je dit al een bitchfight? :')
pi_101389759
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

noem je dit al een bitchfight? :')
Hij hoopt dat we onze kleren uitdoen en in de modder gaan rollebollen. Mannen. :{w
pi_101389812
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef L-E het volgende:

[..]

Hij hoopt dat we onze kleren uitdoen en in de modder gaan rollebollen. Mannen. :{w
Dat in de modder rollebollen heb ik nooit begrepen :N
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:07:11 #10
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_101389824
quote:
Nog 14 jaar, dan denkt peuter ook zo. Al hoop ik niet dat hij dan jou als één van de deelneemsters ziet. :P
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_101389832
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dat in de modder rollebollen heb ik nooit begrepen :N
Het schijnt goed voor je huid te zijn, misschien is dat het?
pi_101389855
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:07 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Nog 14 jaar, dan denkt peuter ook zo. Al hoop ik niet dat hij dan jou als één van de deelneemsters ziet. :P
14 pas? Ik verwacht het wel eerder eigenlijk.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:07:54 #13
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_101389860
quote:

[..]

Gedeeltelijk true. Ik wil het kunnen zien.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:08:01 #14
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_101389865
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:07 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Moet kunnen toch.
pi_101389919
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:07 schreef L-E het volgende:

[..]

Het schijnt goed voor je huid te zijn, misschien is dat het?
Mja, dat doen jullie dan maar in jullie eigen tijd.... :+ Die moddermaskers enzo....
pi_101389933
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:01 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ach je moet het zelf weten.... wij gaven alleen onze mening.... Niet straks komen huilen als je in geldproblemen zit :)
Uiteraard, en ik ben oud en wijs genoeg om te kunnen nagaan dat die gebaseerd is op aannames en de indruk die jullie van mij hebben. Dit is Fok! en ik ben niet nieuw hier. Ik weet onderhand wat ik kan verwachten 8-)

En soms is het best prettig even een spiegel voorgehouden te krijgen, het was niet mijn bedoeling om verwend over te komen of mezelf beter voor te doen dan een ander :)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_101389960
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:08 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mja, dat doen jullie dan maar in jullie eigen tijd.... :+ Die moddermaskers enzo....
dit is mijn eigen tijd :{w
pi_101389977
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:08 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Gast!

Swientje tikk'n! :Y)
pi_101390112
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:09 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Uiteraard, en ik ben oud en wijs genoeg om te kunnen nagaan dat die gebaseerd is op aannames en de indruk die jullie van mij hebben. Dit is Fok! en ik ben niet nieuw hier. Ik weet onderhand wat ik kan verwachten 8-)

En soms is het best prettig even een spiegel voorgehouden te krijgen, het was niet mijn bedoeling om verwend over te komen of mezelf beter voor te doen dan een ander :)
:)
pi_101390139
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:09 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Tja, ik ben krediet beoordelaar en ik zie dagelijks aanvragen voorbij komen van mensen die kosten wat kost aan hun max willen financieren.... En ik zie dus ook dagelijks mensen die hun rekeningen niet meer kunnen betalen voorbij komen...
Er is maar een klein percentage mensen dat ECHT verstand van financiën heeft, de rest denkt alleen maar aan zoveel mogelijk kopen en denken zo makkelijk over lenen, zolang ze maar die grote TV of die nieuwe auto kunnen kopen, want ja, de buren hebben het ook.....
pi_101390392
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:13 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Tja, ik ben krediet beoordelaar en ik zie dagelijks aanvragen voorbij komen van mensen die kosten wat kost aan hun max willen financieren.... En ik zie dus ook dagelijks mensen die hun rekeningen niet meer kunnen betalen voorbij komen...
Er is maar een klein percentage mensen dat ECHT verstand van financiën heeft, de rest denkt alleen maar aan zoveel mogelijk kopen en denken zo makkelijk over lenen, zolang ze maar die grote TV of die nieuwe auto kunnen kopen, want ja, de buren hebben het ook.....
Mijn buurvrouw heeft een scootmobiel. Die wil ik ook. O+
pi_101390457
Wat is Portishead toch een super goede band!

Heerlijk album ook DUMMY.... :)
pi_101390476
ZO die maskertjes brachten me op n idee, zit nu met chocolademoddermasker op mn gezicht :P
pi_101390526
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:13 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Vanuit dat standpunt heb je absoluut gelijk. Wat ik er niet bij verteld heb is dat ik met m'n 26 jaar en net een half jaar relevante werkervaring en een navenant starterssalaris wél een vaste baan heb, hard werk, goed ben in wat ik doe, en weet wat er financieel in het verschiet ligt de komende jaren. Sure, het eerste jaar zal geen vetpot worden, maar dat is ingecalculeerd. Als mijn ouwe het niet zou zien gaan gebeuren, zou ie me echt zijn centen niet toevertrouwen. Gewezen bankman enzo ;)
En nee, het bedrijf waar ik werk staat niet op het randje van kiepen ofzo, verre van zelfs :P
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:21:36 #25
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_101390601
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:20 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Vanuit dat standpunt heb je absoluut gelijk. Wat ik er niet bij verteld heb is dat ik met m'n 26 jaar en net een half jaar relevante werkervaring en een navenant starterssalaris wél een vaste baan heb, hard werk, goed ben in wat ik doe, en weet wat er financieel in het verschiet ligt de komende jaren. Sure, het eerste jaar zal geen vetpot worden, maar dat is ingecalculeerd. Als mijn ouwe het niet zou zien gaan gebeuren, zou ie me echt zijn centen niet toevertrouwen. Gewezen bankman enzo ;)
En nee, het bedrijf waar ik werk staat niet op het randje van kiepen ofzo, verre van zelfs :P
En dat zegt wat? Alsof je alles altijd in de hand hebt hoe dingen lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')