Hij vindt zijn kamer heel mooi worden, heeft zelf de kleuren uitgezocht en geholpen met verven zelfs. Als het zijn grote droom zou zijn om Cars aan de muur te hebben, had dat echt wel gemogen van mij. Maar dat is het niet. Dus dan liever niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het gaat toch om de kamer van je kind, niet wat jij wiltals ie straks ouder is plakt ie toch wel op de muur wat hij leuk vindt en dat zal je vast ook lelijk vinden en zal ie kleding willen dragen, die jij lelijk vindt
Mja of dat zo is geen idee. Boeit me ook niet echt, niet mijn kindquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oet zo'n insteek hoop ik alleen maar dat peuter later alleen maar kleding gaat dragen die L-E lelijk vindt, z'n kamer gaat beplakken met posters die ze lelijk vindt, want kom op als je kind blij wordt van een poster van cars dat dan niet toelaten omdat jij het lelijk vindt op zijn kamer, gaat mij wat ver
ok dan is het al anders, ik dacht dat hij het heel graag wilde en dat jij het m pertinent had verbodenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij vindt zijn kamer heel mooi worden, heeft zelf de kleuren uitgezocht en geholpen met verven zelfs. Als het zijn grote droom zou zijn om Cars aan de muur te hebben, had dat echt wel gemogen van mij. Maar dat is het niet. Dus dan liever niet.
Ooit komt vast de dag dat ik niet meer in de hand heb hoe hij erbij loopt en wat hij met zijn kamer doet. Maar die dag is nu nog niet. Ik geloof niet dat ik hem beschadig door geen Cars aan de muur te hangen.
Wat een nare opmerking, en wat een aannames omtrent mij en de opvoeding van mijn zoon. Niet prettig, en niet nodig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oet zo'n insteek hoop ik alleen maar dat peuter later alleen maar kleding gaat dragen die L-E lelijk vindt, z'n kamer gaat beplakken met posters die ze lelijk vindt, want kom op als je kind blij wordt van een poster van cars dat dan niet toelaten omdat jij het lelijk vindt op zijn kamer, gaat mij wat ver
Hij hoopt dat we onze kleren uitdoen en in de modder gaan rollebollen. Mannen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
noem je dit al een bitchfight?
Dat in de modder rollebollen heb ik nooit begrepenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij hoopt dat we onze kleren uitdoen en in de modder gaan rollebollen. Mannen.
Nog 14 jaar, dan denkt peuter ook zo. Al hoop ik niet dat hij dan jou als één van de deelneemsters ziet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
Het schijnt goed voor je huid te zijn, misschien is dat het?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat in de modder rollebollen heb ik nooit begrepen
14 pas? Ik verwacht het wel eerder eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog 14 jaar, dan denkt peuter ook zo. Al hoop ik niet dat hij dan jou als één van de deelneemsters ziet.
Gedeeltelijk true. Ik wil het kunnen zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet kunnen toch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog 14 jaar, dan denkt peuter ook zo. Al hoop ik niet dat hij dan jou als één van de deelneemsters ziet.
Mja, dat doen jullie dan maar in jullie eigen tijd....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Het schijnt goed voor je huid te zijn, misschien is dat het?
Uiteraard, en ik ben oud en wijs genoeg om te kunnen nagaan dat die gebaseerd is op aannames en de indruk die jullie van mij hebben. Dit is Fok! en ik ben niet nieuw hier. Ik weet onderhand wat ik kan verwachtenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach je moet het zelf weten.... wij gaven alleen onze mening.... Niet straks komen huilen als je in geldproblemen zit
dit is mijn eigen tijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, dat doen jullie dan maar in jullie eigen tijd....Die moddermaskers enzo....
Gast!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, dat doen jullie dan maar in jullie eigen tijd....Die moddermaskers enzo....
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uiteraard, en ik ben oud en wijs genoeg om te kunnen nagaan dat die gebaseerd is op aannames en de indruk die jullie van mij hebben. Dit is Fok! en ik ben niet nieuw hier. Ik weet onderhand wat ik kan verwachten![]()
En soms is het best prettig even een spiegel voorgehouden te krijgen, het was niet mijn bedoeling om verwend over te komen of mezelf beter voor te doen dan een ander
Tja, ik ben krediet beoordelaar en ik zie dagelijks aanvragen voorbij komen van mensen die kosten wat kost aan hun max willen financieren.... En ik zie dus ook dagelijks mensen die hun rekeningen niet meer kunnen betalen voorbij komen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uiteraard, en ik ben oud en wijs genoeg om te kunnen nagaan dat die gebaseerd is op aannames en de indruk die jullie van mij hebben. Dit is Fok! en ik ben niet nieuw hier. Ik weet onderhand wat ik kan verwachten![]()
En soms is het best prettig even een spiegel voorgehouden te krijgen, het was niet mijn bedoeling om verwend over te komen of mezelf beter voor te doen dan een ander
Mijn buurvrouw heeft een scootmobiel. Die wil ik ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, ik ben krediet beoordelaar en ik zie dagelijks aanvragen voorbij komen van mensen die kosten wat kost aan hun max willen financieren.... En ik zie dus ook dagelijks mensen die hun rekeningen niet meer kunnen betalen voorbij komen...
Er is maar een klein percentage mensen dat ECHT verstand van financiën heeft, de rest denkt alleen maar aan zoveel mogelijk kopen en denken zo makkelijk over lenen, zolang ze maar die grote TV of die nieuwe auto kunnen kopen, want ja, de buren hebben het ook.....
Vanuit dat standpunt heb je absoluut gelijk. Wat ik er niet bij verteld heb is dat ik met m'n 26 jaar en net een half jaar relevante werkervaring en een navenant starterssalaris wél een vaste baan heb, hard werk, goed ben in wat ik doe, en weet wat er financieel in het verschiet ligt de komende jaren. Sure, het eerste jaar zal geen vetpot worden, maar dat is ingecalculeerd. Als mijn ouwe het niet zou zien gaan gebeuren, zou ie me echt zijn centen niet toevertrouwen. Gewezen bankman enzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, ik ben krediet beoordelaar en ik zie dagelijks aanvragen voorbij komen van mensen die kosten wat kost aan hun max willen financieren.... En ik zie dus ook dagelijks mensen die hun rekeningen niet meer kunnen betalen voorbij komen...
Er is maar een klein percentage mensen dat ECHT verstand van financiën heeft, de rest denkt alleen maar aan zoveel mogelijk kopen en denken zo makkelijk over lenen, zolang ze maar die grote TV of die nieuwe auto kunnen kopen, want ja, de buren hebben het ook.....
En dat zegt wat? Alsof je alles altijd in de hand hebt hoe dingen lopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vanuit dat standpunt heb je absoluut gelijk. Wat ik er niet bij verteld heb is dat ik met m'n 26 jaar en net een half jaar relevante werkervaring en een navenant starterssalaris wél een vaste baan heb, hard werk, goed ben in wat ik doe, en weet wat er financieel in het verschiet ligt de komende jaren. Sure, het eerste jaar zal geen vetpot worden, maar dat is ingecalculeerd. Als mijn ouwe het niet zou zien gaan gebeuren, zou ie me echt zijn centen niet toevertrouwen. Gewezen bankman enzo
En nee, het bedrijf waar ik werk staat niet op het randje van kiepen ofzo, verre van zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |