abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 september 2011 @ 19:30:16 #26
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_101532169
Uiteindelijk valt het best mee hoor. Ik heb net mijn HBO-P gehaald dit jaar, en begin volgende week aan de uni. Ik ben nu 27.
Dame met wie ik het best overweg kon in mijn HBO klas was 18 :D
Maar doe gewoon wat goed voelt, neem de posts hier als tips mee. Uiteindelijk moet je het zelf doen en dus zelf de keus maken.
Je maakt in elk geval een start ;)
L'Enfer, c'est les autres.
pi_101532229
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:12 schreef Roces18 het volgende:
Geen ervaringen, maar kan me voorstellen dat een `echte` diploma meer waard is op de arbeidsmarkt. Ondanks dat ze gelijkwaardig zijn zoals ze zelf zeggen.
Hangt er van af. Iemand die naast zijn of haar baan een studie volgt bij NTI, LOI, OU etc laat wel zien over veel doorzettingsvermogen, plannend vermogen en een duidelijke gedrevenheid te beschikken. En heeft aan het eind van de rit zowel werkervaring als een papiertje.
  zaterdag 3 september 2011 @ 19:43:36 #28
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_101532441
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:12 schreef Roces18 het volgende:
Geen ervaringen, maar kan me voorstellen dat een `echte` diploma meer waard is op de arbeidsmarkt. Ondanks dat ze gelijkwaardig zijn zoals ze zelf zeggen.
Ze zeggen het niet (alleen) zelf, de NVAO zegt het. Dat is dezelfde instelling die de reguliere hogescholen toetst. Ze moeten aan dezelfde voorwaarden voldoen.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_101532761
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 19:28 schreef sweetdancegirl het volgende:

[..]

je bent 21+ en moet dus die toets maken om te kijken of je in aanmerking komt...en je weet dat je tussen 17 jarigen zit als 26 jarige"?

Niet leuk.
Bij een Hbo studie valt dat wel mee, maar ik kan niet inschatten of je dat aan kan natuurlijk
٩๏̯͡๏)۶
pi_101536995
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 19:54 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Bij een Hbo studie valt dat wel mee, maar ik kan niet inschatten of je dat aan kan natuurlijk
Om eerlijk te zijn heb ik daar geen idee van. Voor wiskunde hoef ik het niet te doen want ik kan het écht niet. Naast mijn huidige opleiding werk ik 3 halve dagen vrijwillig, dus discipline heb ik wel vind ik. Ik kan ook best goed leren, en heb gelukkig een talenknobbel, die ga ik nodig hebben. Moet namelijk kunnen communiceren in het frans, en heb nooit 1 franse les gehad..
Op 3Mavo wou ik dat wel, maar dan stapte ik te laat in volgens de docente.
  † In Memoriam † maandag 5 september 2011 @ 20:48:48 #31
34726 Fratz
Max
pi_101606653
Hartstikke tof dat je naast je vrijwilligerswerk ervoor hebt gekozen om een studie op te pakken.
Ik ga binnenkort zelf ook een studie oppakken naast mijn werk.
Op mijn werk word het als heel positief gezien dat je naast je werk je verder wilt ontwikkelen.
Een thuisstudie vergt een hoge mate van discipline, laat iedereen maar lachen terwijl jij je papiertje haalt.
In veel gevallen maakt het mensen geen bal uit waar jij je opleiding hebt gedaan, als je het papiertje maar hebt!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')