Hangt er van af. Iemand die naast zijn of haar baan een studie volgt bij NTI, LOI, OU etc laat wel zien over veel doorzettingsvermogen, plannend vermogen en een duidelijke gedrevenheid te beschikken. En heeft aan het eind van de rit zowel werkervaring als een papiertje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:12 schreef Roces18 het volgende:
Geen ervaringen, maar kan me voorstellen dat een `echte` diploma meer waard is op de arbeidsmarkt. Ondanks dat ze gelijkwaardig zijn zoals ze zelf zeggen.
Ze zeggen het niet (alleen) zelf, de NVAO zegt het. Dat is dezelfde instelling die de reguliere hogescholen toetst. Ze moeten aan dezelfde voorwaarden voldoen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:12 schreef Roces18 het volgende:
Geen ervaringen, maar kan me voorstellen dat een `echte` diploma meer waard is op de arbeidsmarkt. Ondanks dat ze gelijkwaardig zijn zoals ze zelf zeggen.
Bij een Hbo studie valt dat wel mee, maar ik kan niet inschatten of je dat aan kan natuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:28 schreef sweetdancegirl het volgende:
[..]
je bent 21+ en moet dus die toets maken om te kijken of je in aanmerking komt...en je weet dat je tussen 17 jarigen zit als 26 jarige"?
Niet leuk.
Om eerlijk te zijn heb ik daar geen idee van. Voor wiskunde hoef ik het niet te doen want ik kan het écht niet. Naast mijn huidige opleiding werk ik 3 halve dagen vrijwillig, dus discipline heb ik wel vind ik. Ik kan ook best goed leren, en heb gelukkig een talenknobbel, die ga ik nodig hebben. Moet namelijk kunnen communiceren in het frans, en heb nooit 1 franse les gehad..quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:54 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Bij een Hbo studie valt dat wel mee, maar ik kan niet inschatten of je dat aan kan natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |