Dit zijn alle films die als keyword Halloween hebben. Zullen dus ook wel films bijzitten die rond halloween afspelen. Kramer vs Kramer is tenslotte ook niet een film die tot het horrorgenre behoort (al kan ik me voorstellen dat sommigen het een horror vinden om te zien. Die andere films gaan mee in de nominatie. In t geval fan Friday the 13th en Elm street nog voorkeuren voor bepaalde delen ?quote:Op zondag 4 september 2011 21:57 schreef MrManiak het volgende:
(Vreemde lijst overigens. Harry Potter is een horrorfilm?)
Friday... Het origineel.quote:Op zondag 4 september 2011 23:13 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Dit zijn alle films die als keyword Halloween hebben. Zullen dus ook wel films bijzitten die rond halloween afspelen. Kramer vs Kramer is tenslotte ook niet een film die tot het horrorgenre behoort (al kan ik me voorstellen dat sommigen het een horror vinden om te zien. Die andere films gaan mee in de nominatie. In t geval fan Friday the 13th en Elm street nog voorkeuren voor bepaalde delen ?
Uiteraard. Staat in de nominatie lijst. Deze zal ik vanavond plaatsen als zijnde een tussenstand.quote:Op maandag 5 september 2011 02:23 schreef Baszh het volgende:
Als Sleepy Hollow High en The Headless Horsemen erbij zitten, dan mag Sleepy Hollow (1999) er zeker ook wel bij?
(volgens imdb niet dus)
Wil je die alle drie dan ook nomineren Baszh ?quote:Op maandag 5 september 2011 02:23 schreef Baszh het volgende:
Als Sleepy Hollow High en The Headless Horsemen erbij zitten, dan mag Sleepy Hollow (1999) er zeker ook wel bij?
(volgens imdb niet dus)
Origineel of remake?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |