Dude wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Logisch. Maar ook kut dat het je nieuwe is.
Heb het zelf ooit met scooter gehad (inb4 michas of pringles grapjes)
erg blij dat ik een helm op had, wel alle vingers naar de klote
Klinkt al echt als een hersenloze dronequote:
SICKquote:
Ik ben verliefdquote:
quote:
ben nooit anders geweest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klinkt al echt als een hersenloze drone
Zie het nu pasquote:
Deal! Krijg je een nieuwe moterquote:
Was het jouw keuze dat hij je kamergenoot werd? Niet janken danquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:17 schreef Frankii het volgende:
Mijn homo-huisgenoot luistert hele clichématige romantische candlelight muziek.
IK WIL ECHT NIET WETEN WAT DAAR GEBEURT. :
[ afbeelding ]
Nee was niet mijn keuze, hij was de enige die de kamer überhaupt wilde. Is een 45m2 kamer waar 500 euro per maand voor gedokt moet worden. Komen niet zo veel studenten op af.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Was het jouw keuze dat hij je kamergenoot werd? Niet janken dan
Misschien kan je vragen aan Niels of hij die kamer voor jou wil sponsoren, dan kan je die gast eruit gooien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:21 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nee was niet mijn keuze, hij was de enige die de kamer überhaupt wilde. Is een 45m2 kamer waar 500 euro per maand voor gedokt moet worden. Komen niet zo veel studenten op af.
Hij luistert nu Starmaker trouwens....
Het is sowieso geen student, wat al behoorlijk jammer is. Zou wel awesome zijn als we hier gewoon met 4 studenten konden wonen. In plaats daarvan wonen hier 2 studenten, 1 studieloze homo van 28 en een HBO-opgeleide 32 jarige die net klaar is en de hele dag niks doet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misschien kan je vragen aan Niels of hij die kamer voor jou wil sponsoren, dan kan je die gast eruit gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |