SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat aanvallen, hoe gaat dat ?
Heel simpel. Je krijgt per PM je tegenstander ( Random gekozen door ) en jullie 2 hebben oorlog met elkaar. Je moet dan een invasieplan schrijven ( verhaal(tje) ) op een leuke, grappige, medogenloze, grove manier en zo de stemmen van users winnen
Uiteindelijk bepalen de users hier d.m.v van stemmen (poll ofzo) wie de schermutseling met succes heeft gewonnen
Uiteindelijk blijven er 2 spelers over, die voor heerschappij gaan binnen Europa.
Eeuwige roem wacht u allen. Doe wat de Romeinen en de Nazi's nooit hebben kunnen volmaken.
De spelregels, en spel verloop.
- Grootte van landen/inwonersaantallen maakt niets uit voor de oorlog.
- Elke ronde duurt even lang, en het doel is om per ronde een bepaalde tijd aan te stellen voor het versturen van je plannen.
- Ook proberen we per ronde rond een bepaald tijdstip telkens de plannen bekend te maken
- Je kan elk land (mits niet neutraal) kiezen per ronde om aan te vallen.
- Iedereen mag stemmen op de aanvallen!
- Ik heb nog een spelleider nodig.
JE KUNT NIET MEER MEEDOEN DEZE RONDE. WE ZITTEN VOL!
Deelnemerlijst:
1. JJH Nederland
2. Heloef Ijsland
3. Haifisch Zweden
4. Stokstraart Frankrijk
5. Gulmez Turkije
6. Nectar Moldavië
7. WAHRHEIT Duitsland
8. Osvaldo2 Ierland
9. Drommeldaris Rusland
10. Specularium IraqBij hoge uitzondering.
11. BroodjeHamKaas Groot-Britannië
12. Huppelmuts Spanje
13. Crocodi1e Polen
14. Daaps Italië
15. LompeHork Noorwegen
16. Jac0bus Griekenland
17. AnaalFaBtje Portugal
18. muhahaha België
19. Patje1987 Zwitserland
20. JellyBeanz Denenmarken
JE KUNT NIET MEER MEEDOEN DEZE RONDE. WE ZITTEN VOL!
Hier gaan we verder!!
Nog geen toestemming gevraagd aan Ome Mono, maar komt goed!!
Rond etenstijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:20 schreef JellyBeanz het volgende:
Maar hoe laat zou Ome Mono komen?!
Had ik gedaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Open nieuw deel knopje nog niet ontdekt?
Komt wel goed!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Hmm, is het niet handig als Monopoly die post kan editen?
Komt goed, als Mono terug komt is hij weer de baas over dit topicquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Hmm, is het niet handig als Monopoly die post kan editen?
Iedereen hier loop zo vaak te haten en te kloten op bepaalde landen, dat het tijd werd om het once-and-for-all uit te vechten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:21 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Komt goed, als Mono terug komt is hij weer de baas over dit topic
MAG OOKquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt wel goed!
Desnoods vragen we of deze gesloten kan worden zodat hij een nieuwe kan openen
NEEquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Iedereen hier loop zo vaak te haten en te kloten op bepaalde landen, dat het tijd werd om het once-and-for-all uit te vechten.
Dus Noord-Korea moet er sowieso bij, want dat is een van de meest gehate en/of geliefde landen op FOK!
Ik wil Noord-Korea zijn!
Azie doet niet mee want ninja'squote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Iedereen hier loop zo vaak te haten en te kloten op bepaalde landen, dat het tijd werd om het once-and-for-all uit te vechten.
Dus Noord-Korea moet er sowieso bij, want dat is een van de meest gehate en/of geliefde landen op FOK!
Ik wil Noord-Korea zijn!
je UI!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:23 schreef Crocodi1e het volgende:
Nummer 3 al weer? Is topic 2 door een time-warp gegaan ofzo
ik wil BOLLETJE!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:24 schreef computerprobleem het volgende:
Dit is echt nep. België en Turkije en Irak mogen wel meedoen maar Noord-Korea niet, terwijl dit land de meeste topics heeft gehad en over worden gemaakt op FOK!
Ik vind dat Noord-Korea mag meedoen.
Waar is Monopoly? Roep hem even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |