quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:50 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Het eer is aan jou!!!Hand in Hand, Denemarken! Hand in hand! Voor Deenmark'n! Geen Irakezen, Maar Deeheenen. Leve Deen'marken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oke. voor het geval jakeuring maak ik alvast de op klaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij komt er dit keer om 21.00 ook aan
Ik heb die tijd van 22.00 ingesteld zodat de spelleider zijn post kan voorbereiden in een uurtje tijd.
Nu heb ik alles al klaar, dus om 21.00 komt die post ook
[..]
Overleg met de MODS
Ik snap het niet ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef Monopoly het volgende:
Het stemmen!
Je mag op losse verhalen stemmen, mag ook op allemaal, wat je zelf wil.
Doe het dan wel zo:
## VOTE
Land X (1) user A
Land Y (1) user B
Land Z (2) user A, user B
De volgende kopieert, dit , en stemt op wie hij wil , en vult het zo aan, incl de nummers
Ik snap hem ook niet overigens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef Monopoly het volgende:
Het stemmen!
Doe het dan wel zo:
## VOTE
Land X (1) user A
Land Y (1) user B
De volgende kopieert, dit , en stemt op wie hij wil , en vult het zo aan, incl de nummers
Waarom open je geen speciaal account om daarop pm's te sturen. Lijkt me veel overzichtelijerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef Monopoly het volgende:
Het stemmen!
Doe het dan wel zo:
## VOTE
Land X (1) user A
Land Y (1) user B
Ik stel mijn account beschikbaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom open je geen speciaal account om daarop pm's te sturen. Lijkt me veel overzichtelijer
zo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef Monopoly het volgende:
Het stemmen!
Doe het dan wel zo:
## VOTE
Land Griekenland (1) Monopoly
Land Duitsland (1) Monopoly
Land Rusland (2) Drommeldaris, Monopoly
En gaan saboteren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:57 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik stel mijn account beschikbaar
Dus je mag maar op 1 user/land stemmen? Niet elke oorlog apart?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef Monopoly het volgende:
Het stemmen!
Doe het dan wel zo:
## VOTE
Land X (1) user A
Land Y (1) user B
Mag ook op allemaal staat er toch ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je mag maar op 1 user/land stemmen? Niet elke oorlog apart?
Wat zou hier het nut van zijn, dan kan het toch net zo goed een all out europese oorlog zijn met iedereen erinquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je mag maar op 1 user/land stemmen? Niet elke oorlog apart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |