quote:
Ik heb het ook maar een keer toevallig ontdekt toen ik na een feestje bij een meisje thuis was beland, geen condooms enzo, wat zal ik dan eens doen. Toen was ik al 25 of zo. Veel jongens kennen het niet. Een vriend van me die alles beweert te kennen en nogal wat praatjes heeft begon een keer over bowlen aan de bar en toen wist ik dat het een naam had. De rest van het groepje had geen idee waar hij het over had, ik deed het voor met mijn hand en vroeg of hij dat bedoelde. Uiteraard demonstreerde ik meteen even mijn superieure techniek door de bewegingen iets sensueler te maken dan functioneel noodzakelijk. Het barmeisje wat de opgestoken waarschijnlijk even aanzag voor een poging te bestellen begon toen te blozen. Die kende het dus ook.
Ik denk dat veel jongens als het moeilijk gaat denken dat ze zich uit moeten sloven en per se hun mond moeten gebruiken of zo. Gewoon maximaal je best doen, en daardoor de hand met al zijn mogelijkheden overslaan.
quote:
Maar inderdaad dat opbouwen is een hele goede tip

, zodat je echt ontzettend opgewonden wordt. En vooral ook een beetje egoïstisch zijn, als je vriend bij je bezig is en je hebt het idee dat ie net een stukje opzij moet, gewoon een beetje bijsturen.
Ja, hoewel egoistisch, voor hem zal het ook leuk zijn als klaarkomt. Met bowlen kun je juist heel makkelijk aangevoeld worden door een beetje mee te bewegen. Dat gaat eigenlijk vanzelf, je vindt zelf heel makkelijk een goed ritme.
Volgens mij is gevoeligheid ook erg relatief. Dus als je meteen de gevoeligste plekjes flink raakt heb je niks meer over, dan kun je er niet nog een schepje bovenop doen. Als je heel erg lang opbouwt en uitgebreid de periferie streelt en kneedt dan kun je sommige meisjes al gek maken door zachtjes wat lucht langs de schaamlippen te blazen.
quote:
Vooral niet denken aan dingen als hoe je eruit ziet, of je veel lawaai maakt, of wat je vriend ervan vindt maar concentreren op je gevoel en aan geile dingen denken. Ook níet denken aan dat "randje waar je maar niet overheen komt". Misschien is er een bepaalde gedachte of handeling die je precies dat randje over brengt, maar dat ontdek je alleen maar door lekker met jezelf en je vriend te experimenteren

.
Vooral lol houden in het proberen lijkt me, op je knieen met je hoofd in een kussen of zo. Laat hem er in ieder geval goed bij want je pols moet niet in een knik.
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 14:21 schreef snakelady het volgende:[..]
Ik kan zo niet makkelijk clitoraal komen, maar ik heb een ander probleem, mijn clitoris is te gevoelig, voordeel is wel dat ik met de juiste stimulatie heel snel kan komen, echt binnen 2 min als het moet.
Nadeel is dat als iemand anders het probeerd het snel al te gevoelig is, zeker met vingers.
Met de tong lukt het wel omdat die zacht is.
Maar gelukkig kan ik ook door stimulatie van de g-spot klaarkomen.

Je hoeft ook niet aan de clitoris zelf te zitten, je kunt ook de buitenste lippen kneden, de schaamheuvel masseren, je kunt heel zachtjes kriebelen maar ook veel druk zetten en haar bijna optillen of je je duimpunt over de g-plek laat rollen en met de rug van je duim de opening zelf kietelt. En het heeft net als neuken ritme. Het is meer een beginhouding, van waaruit je alle mogelijkheden van stuk of 20 verschillende onderdelen van je hand kunt verkennen dan dat het een techniek is. Maar als mijn vriendin zo'n clitoris zou hebben zou ik het misschien omdraaien, ipv voorspelbeffen en klaarbowlen voorspelbowlen en klaarbeffen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.