TS is afgelopen 3 weken in het Verre Oosten op vakantie geweest. Super vakantie! Lekker zitten eiland-hoppen in Thailand en Maleisië.Maar zoals bij iedere vakantie zijn er ergernissen. En de meeste ergernissen zijn cultureel gebonden namelijk:
-
Hollanders met krulletjes 
Echt waar, het ZIET toch niet uit! Zo'n debiel met een half ontplofte kop. Voorbeeld:
![71176_258022003523_7350518_n.jpg]()
Iedere keer als je er één ziet dan weet je dat het weer een Ollander is. Van jong tot oud (ja ik zag zelfs een grijze kerel van 50 lopen met dat bespottelijke kapsel!!), het maakt ze niks uit! En ze hebben allemaal een keel probleem. Zoals een Thaise barkeerper me vertelde: Dutch People speak like they have throat problem. Ik heb hem even uitgelegd dat mensen in het zonnige zuiden niet zo verschrikkelijk praten!
-
Wereldvreemde Chinezen bij de douane Aliens van de planeet XXZ uit het zonnestelsel AlfaBetaGamma zouden beter functioneren bij de lokale douane dan de Chinezen van de planeet Aarde. Ongelooflijk zeg hoe wereldvreemd die gasten zijn! Probeer maar eens als douane beambte van Dubai een Chinees zover te krijgen dat hij ALLE metalen dingen uit zijn zakken moet halen. En ik maar wachten op die kutchinees! Godverdomme ik heb een vlucht te halen!! Tja voor die Chinees is het Engels van die Douanebeambte natuurlijk Chinees

Serieus die gasten missen een Chromosoompje! Ik heb verhalen gehoord van onze Duik-instructeur over Chinezen die gaan duiken maar niet eens kunnen zwemmen!!!!
-
Voorkruipende Turken (of is het voortkruipende??)
Jahoor, de favoriet bij de Aldi kom je ook tegen op vakantie! Onze moslim medemens heeft weinig respect voor zijn omgeving en kruipt met zijn/haar afzichtelijke Burka/jurk eventjes lekker voor bij de kassa/douane/tijdens het uitstappen van een boot etc. Godverdomme flikker op! I dont speak English is dan het antwoord! Kutvolk!!! Is dit nu cultureel of religieus gebonden???