Dat niet, want je hebt 2 spitsen nodig. Wel vraag je je wéér af waarom Te Vrede in de winter niet is weggedaan (en überhaupt profvoetbal speelt).quote:Op zondag 22 maart 2015 16:31 schreef GGMM het volgende:
Vorige week 1 keer gescoord, nu weer 2 keer.
Je gaat je bijna afvragen waarom ze Kazim hebben gehaald.
Uitstekende goals ook trouwens.
Ik vraag me vooral af waarom deze jongen zo rustig gebracht is.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat niet, want je hebt 2 spitsen nodig. Wel vraag je je wéér af waarom Te Vrede in de winter niet is weggedaan (en überhaupt profvoetbal speelt).
Schijnt nogal een lastige jongen te zijn ook. Koeman kon niet zo goed met hem omgaan geloof ik.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waarom deze jongen zo rustig gebracht is.
Afgekeken van het debacle met Zanka denk ik.
Niet zozeer lastig, eerder lui. Hij deed gewoon te weinig om zich in de basis of zelfs in de selectie te vechten. Volgens mij verhuurden ze hem daarom ook specifiek aan een Duitse ploeg, om trainingsdiscipline op te doen.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schijnt nogal een lastige jongen te zijn ook. Koeman kon niet zo goed met hem omgaan geloof ik.
17? en 'groot'?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:17 schreef Zemelknoper het volgende:
3 mooie acties gezien!
Hij is pas zeventien? Hij wordt nog wel een grote.
Ok.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
17? en 'groot'?Bij Ajax is dat standaard en lopen tig van dit soort spelers rond..
Precies.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:32 schreef Cavaliers het volgende:
Typische Rutten speler wel. Mooi hoor.
Haha! Hij is nu 21 Iwanius.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
17? en 'groot'?Bij Ajax is dat standaard en lopen tig van dit soort spelers rond..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |