abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 augustus 2011 @ 22:43:03 #1
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_101352628
Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor dit topic maar heeft er iemand hier ervaringen met single (wintersport) reizen? Zit er aan te denken eens mee te gaan op zoiets puur omdat er in mijn omgeving weinig mensen zijn die wintersporten. En als ze er zijn zijn ze niet echt van de gezelligheid dus wil ik ook wel eens iets anders ;)

Dus:
Met welke organisatie ben je mee geweest?
Hoe was de groep? (diversiteit que persoonlijkheden, gelijk aantal vrouwen en mannen en gezellig)
Waar voor je geld? (denk aan accommodatie, reis en eten)
Reden dat je meeging?
Bla Bla Bla :P
  maandag 29 augustus 2011 @ 22:43:59 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_101352676
Misschien meer iets voor Travel
pi_101354165
quote:
3s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:43 schreef kwiwi het volgende:
Misschien meer iets voor Travel
Wat?
  maandag 29 augustus 2011 @ 23:12:07 #4
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_101354267
Wellicht zitten hier meer single-wintersporters: [Wintersport 2011/2012] #3
Tics van je petten.
  maandag 29 augustus 2011 @ 23:20:30 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_101370867
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:43 schreef Blackviper het volgende:
Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor dit topic maar heeft er iemand hier ervaringen met single (wintersport) reizen? Zit er aan te denken eens mee te gaan op zoiets puur omdat er in mijn omgeving weinig mensen zijn die wintersporten. En als ze er zijn zijn ze niet echt van de gezelligheid dus wil ik ook wel eens iets anders ;)

Dus:
Met welke organisatie ben je mee geweest?
Hoe was de groep? (diversiteit que persoonlijkheden, gelijk aantal vrouwen en mannen en gezellig)
Waar voor je geld? (denk aan accommodatie, reis en eten)
Reden dat je meeging?
Ik heb ook geen vrienden die mee willen op wintersport.
-Ik ben vorig jaar met de studenten van de erasmus universiteit mee gegaan die hadden via Husk een reis geboekt
- erg gezellig, we waren met zo'n 120 man dus je kon zo aansluiten
- de accommodatie was niet al te best, er sliepen 2 jongens in de woonkamer en het was gehorig. Het eten was daarentegen wel oke, ik had de studentenhap wat betekende dat je 1 stokbrood per dag kreeg met beleg wat je zelf moest smeren, genoeg voor lunch en ontbijt. 's avonds kreeg je een voorgerecht (soep) en maaltijd die voldoende was. We zijn met de bus gegaan wat erg meeviel omdat er voldoende beenruimte was.
- reden: in je eentje word je gediscrimineerd door reisorganisaties, je betaald ruim 25% meer doordat je in je eentje gaat.
pi_101395431
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:55 schreef piepkuiken21 het volgende:

[..]

-Ik ben vorig jaar met de studenten van de erasmus universiteit mee gegaan die hadden via Husk een reis geboekt
- de accommodatie was niet al te best, er sliepen 2 jongens in de woonkamer en het was gehorig. Het eten was daarentegen wel oke, ik had de studentenhap wat betekende dat je 1 stokbrood per dag kreeg met beleg wat je zelf moest smeren, genoeg voor lunch en ontbijt. 's avonds kreeg je een voorgerecht (soep) en maaltijd die voldoende was. We zijn met de bus gegaan wat erg meeviel omdat er voldoende beenruimte was.
- reden: in je eentje word je gediscrimineerd door reisorganisaties, je betaald ruim 25% meer doordat je in je eentje gaat.
Welke reis ben je gegaan, want was daar ook bij ;d
De studentenhap was sowieso beter dan het HUSK voordeel (oplichters) menu.
Was in Januari naar Briancon gegaan ?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 07:45:54 #8
76625 Blackviper
pi_101400004
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:55 schreef piepkuiken21 het volgende:

[..]

Ben / was je studente?
pi_101409420
Ik heb bij Estivant gewerkt, waar ik veel mensen gehoord heb die van singlereizen naar eenouderreizen overgestapt zijn (waar ik bij hielp). Niets dan goede verhalen over de singlereizen, iedereen kwam er om mensen te ontmoeten en samen dingen te doen.
En nee, dit doe ik niet als reclame want ik heb er zelf niks aan :')
pi_101412925
Er is ook een centraal topic voor dit soort vragen: [Centraal] Ervaringen reisorganisaties (Djoser, Mambo etc) #2
wie weet of mensen daar ook nog dit soort reizen hebben gemaakt.
pi_101433839
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 07:45 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Ben / was je studente?
nee, dat was juist het leuke er aan :)
  zaterdag 3 september 2011 @ 13:22:11 #12
76625 Blackviper
pi_101523851
Niemand ervaring met snowvibes?