quote:
Op maandag 29 augustus 2011 22:43 schreef Blackviper het volgende:Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor dit topic maar heeft er iemand hier ervaringen met single (wintersport) reizen? Zit er aan te denken eens mee te gaan op zoiets puur omdat er in mijn omgeving weinig mensen zijn die wintersporten. En als ze er zijn zijn ze niet echt van de gezelligheid dus wil ik ook wel eens iets anders

Dus:
Met welke organisatie ben je mee geweest?
Hoe was de groep? (diversiteit que persoonlijkheden, gelijk aantal vrouwen en mannen en gezellig)
Waar voor je geld? (denk aan accommodatie, reis en eten)
Reden dat je meeging?
Ik heb ook geen vrienden die mee willen op wintersport.
-Ik ben vorig jaar met de studenten van de erasmus universiteit mee gegaan die hadden via Husk een reis geboekt
- erg gezellig, we waren met zo'n 120 man dus je kon zo aansluiten
- de accommodatie was niet al te best, er sliepen 2 jongens in de woonkamer en het was gehorig. Het eten was daarentegen wel oke, ik had de studentenhap wat betekende dat je 1 stokbrood per dag kreeg met beleg wat je zelf moest smeren, genoeg voor lunch en ontbijt. 's avonds kreeg je een voorgerecht (soep) en maaltijd die voldoende was. We zijn met de bus gegaan wat erg meeviel omdat er voldoende beenruimte was.
- reden: in je eentje word je gediscrimineerd door reisorganisaties, je betaald ruim 25% meer doordat je in je eentje gaat.