Nee dat vind ik ook niet... ik wist wel dat het bestond maar het is ook niet zo dat je in je tienerjaren dan veel seropositieve vrienden gehad zou moeten hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:24 schreef wonderer het volgende:
Iemand die mijn column proeflas vond dat ik mezelf "verraadde" omdat ik schreef dat ik in de jaren negentig bijna niks wist van aids en geen mensen kende die positief waren... maar zo gek is dat toch niet?
Waarom zou je jezelf daarmee verraden? Het is nou ook weer niet zo dat op elke straathoek iemand met aids woont (in ieder geval waar je het van weet dan). Veel mensen zullen dat niet tegen iedereen zeggen, dan moet je toch al wel goed bevriend zijn. Ik ken nu ook niemand die aids heeft...quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:24 schreef wonderer het volgende:
Iemand die mijn column proeflas vond dat ik mezelf "verraadde" omdat ik schreef dat ik in de jaren negentig bijna niks wist van aids en geen mensen kende die positief waren... maar zo gek is dat toch niet?
Die was op Lowlands.quote:
Ken em al een tijdje. Mooi nummerquote:
Ik zag schreeuwerig blauw en fokking fuchsia en vond het al tergend lelijk en vreemdquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:48 schreef Steve het volgende:
Een van jullie moet gewoon een andere kleur achtergrond pakken, zie je meteen op welk account je zit..
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag schreeuwerig blauw en fokking fuchsia en vond het al tergend lelijk en vreemd
Wat vond jij van Cowboys and aliens Steve? Grappig ik zat aan de overkant te etenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:11 schreef Steve het volgende:
Ik was trouwens heel dicht bij je vanavond Ang3l.. Bij dat Javaans tentje daar op de hoek, waar ze volgens mij een béétje fan Elvis zijn.
.
Uitzonderlijk die combinatie western en science fiction, het B film gevaar lag op de loer, maar ik vind dat ze daar toch boven zijn geblevenquote:
Ik vond het niet slecht, maar ook niet goed. Erg slap verhaal, maar het concept van alien/western mashup vond ik wel leuk op zich. Daniel Craig was goed (rest van de cast ook wel overigens). Mooie beelden, muziek die er goed bij past. Ik vind bij aliens alleen altijd dat ze er zo 'bedacht' of nep uitzien. Deze aliens waren niet standaard ofzo (ik vond het wel allemaal een beetje zoals in Super 8, maar dat zal wel weer zo'n verband zijn wat alleen ik ziequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat vond jij van Cowboys and aliens Steve? Grappig ik zat aan de overkant te eten
Ja Paddy heeft een elvis tickquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:11 schreef Steve het volgende:
Ik was trouwens heel dicht bij je vanavond Ang3l.. Bij dat Javaans tentje daar op de hoek, waar ze volgens mij een béétje fan Elvis zijn.
.
Nou blijkbaar nietquote:
Die zat al in de serie zelf.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vind het vreemd
trouwens in het Glee concert zit een nummer van Florence and the machine, dog days are over
In de serie zit al nauwelijks een verhaal, dus ik verwacht niet dat het in de film ineens compleet anders is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zat al in de serie zelf.
En zat er nou een verhaal in d efilm of alleen een concert?
mJA. dAT WAS IN HET BEGIN WEL ANDERS, MAAR DAARNA WERD HET IDD LIEDJES MET EEN BEETJE VERHALA ER OMHEEN. iK HOEF DIE FILM DAN OOK ECHT NIET TE ZIEN EIGENLIJKquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In de serie zit al nauwelijks een verhaal, dus ik verwacht niet dat het in de film ineens compleet anders is.
Er komt geen volledig nieuwe castquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:15 schreef Steve het volgende:
In seizoen 3 van Glee willen ze weer wat meer back to basic gaan, meer lange verhaallijnen, iets minder liedjes. Zullen zien hoe dat gaat uitpakken. Seizoen 2 had totaal geen verhaal, heel veel losse afleveringen, waarvan een paar geweldig, en een paar helemaal niks. Ik ben ook wel benieuwd hoe het gaat als de cast van nu gaat afstuderen en er een nieuwe cast komt. Misschien wordt een beetje zoals bij ER of Skins.
Nee maar er komen wel nieuwe karakters bij (o.a. de glee project winnaars voor een aantal afleveringen) en er gaan uiteindelijk wel mensen afstuderen. Hoe ze het allemaal gaan aanpakken is alleen nog niet bekend. Ik zou dat wel fijn vinden, een nieuwe frisse cast, ben sommige mensen in Glee echt heel erg beu.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:22 schreef Vlarp het volgende:
Er komt geen volledig nieuwe cast. Dat wilden ze eerst wel doen, maar daar kwam zo ontzettend veel commentaar op dat ze dat idee maar hebben teruggedraaid
.
Ja zo worden het meer karikaturen dan karakters.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:36 schreef TheVulture het volgende:
Het komt denk ik ook dat ze karakters allemaal niet heel erg uitdiepen maar bepaalde trekjes extra uitvergroten waardoor je ze heel snel uitkotst... ik kan dat janksmoel van Rachel ook niet meer zien
Precies, er zit maar weinig ontwikkeling in... en de ontwikkeling die er in zit wordt er vaak binnen een aflevering doorheen gejakkerdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo worden het meer karikaturen dan karakters.
Britanny en Santana worden wel steeds leuker. En Mercedes blijft ook leuk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo worden het meer karikaturen dan karakters.
Ik kijk vooral voor de liedjes ... stiekem meezingen enzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:40 schreef Ang3l het volgende:
En toch blijf ik kijkenAl moet ik wel zeggen dat mijn aandacht meer en meer verslapt en ik soms zelfs op 1.5 speed kijk
Ik ga de volgende keer een camera en microfoon ergens bij je verstoppen, dat wil ik zien en horen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kijk vooral voor de liedjes ... stiekem meezingen enzo
de film is nog niet uit, ik heb de cd gedlquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zat al in de serie zelf.
En zat er nou een verhaal in d efilm of alleen een concert?
Ik vind het ook niks.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Maar Kurt... echt, die bleke duckfaced babykop met die irritant hoge stem staat me echt al zo lang tegen
je gaat er een eind aan maken in bed? Ik heb medelijden met wie jouw lakens moet wassenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
Vandaag blijf ik maar eens een dagje in bed, het moet maar eens afgelopen zijn
Dat lijkt me dus een complete rip-offquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:08 schreef Steve het volgende:
In februari komt NBC ook met een musical/drama, Smash. Benieuwd of dat wat gaat worden.
Kom gewoon bij mij kijken 21 septemberquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ga de volgende keer een camera en microfoon ergens bij je verstoppen, dat wil ik zien en horen.
Waarom volg je dat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks.
Ben daarom ook blij dat Alex The Glee Project niet gewonnen heeft en maar 2 afleveringen komt doen. Dat was echt gewoon Kurtcedes.. Ook zo'n hoge stem, altijd schreeuwerige uithaaltjes...
Ook goed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kom gewoon bij mij kijken 21 september
Ik ga er gewoon niet aan beginnem dan hoef ik er ook niet mee te stoppenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:08 schreef Steve het volgende:
In februari komt NBC ook met een musical/drama, Smash. Benieuwd of dat wat gaat worden.
Bij mij gaat het downloaden allemaal vanzelfquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:02 schreef Ang3l het volgende:
Lang leve downloaden. Dan kun je kijken wanneer 't jouw uitkomt. Ergens voor thuisblijven doe ik ook echt niet meer. Programma gemist of downloaden en tijdens het eten kijken.
natuurlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij koopt natuurlijk altijd alles netjes in de winkel
Zonde van je geld als arme studentquote:
Dimitrovquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:33 schreef Ang3l het volgende:
Wiesda? En waarom wil ie die neger kussen?
vrees inderdaad dat zangeres zonder naam een hoog camp hehalte gaat krijgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ellen Pieters lijkt totaal niet op qua Mary Servaes in de zangeres zonder naam
De zangeres zonder naam trad overigens ooit eens op tijdens de roze zaterdag in Maastricht, toen moest ze overigens wel overeind gehouden worden door 2 begeleiders
En wat moet de blanke Kim Lian in een zo'n zwarte musical als Daddy cool?
Je ziet die neger ook zo terugtrekken van "Camera's schatje, doe maar ff op de wang, dta kan nog net".quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dimitroven Gael Monfils (de neger) na de 1e ronde US Open... waarom ie hem wil kussen is me ook een raadsel maar ik vind het er wel schattig uit zien.. .alsof ie vergeet dat er 20.000 man zit te kijken en net op het laatste moment ineens bij zijn positieven komt
ja hier is het te doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
Ah dus hier gebeurt het allemaal.
Geen idee... misschien ergens een samenvatting ofzo van de wedstrijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is er ook nog ergens een betere versie te zien ipv. zo'n animated GIF?
geitje bokje geitje bokje. Bij mijn moeder in het tehuis lopen in de kinderboerderij dwerggeitjes en grote witte saangeiten samen in de wei. Continu strijden wie het sterkst isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:40 schreef Ang3l het volgende:
Attack of the goats!!!!!!
[ afbeelding ]
Ik neem ze allemaal mee. Inpakken hoeft niet
Allemaal is wel heel veel, maar poe poe nou nou hier gebeurt wel veel jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
Dat vind ik juist zo lief. Aanloop nemen, springen, lichaam omwerpen in de lucht en KLABAM met die horens botsenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geitje bokje geitje bokje. Bij mijn moeder in het tehuis lopen in de kinderboerderij dwerggeitjes en grote witte saangeiten samen in de wei. Continu strijden wie het sterkst is
ingelaste uitzending, niet bij eurosport maar bij outtvquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen idee... misschien ergens een samenvatting ofzo van de wedstrijd
ze weten ook precies wie wel en geen eten voor ze bij zich heeft.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik juist zo lief. Aanloop nemen, springen, lichaam omwerpen in de lucht en KLABAM met die horens botsen![]()
Hallo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
Hm, het kon natuurlijk erger, ik bedoel met dit soort bijdragen:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Allemaal is wel heel veel, maar poe poe nou nou hier gebeurt wel veel ja
Is veel leed te overzien.quote:
Hoe mooi de 2 stoppelbaardjes onder ook zijn... ik vind het een rare zoenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:05 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had geen eten bijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze weten ook precies wie wel en geen eten voor ze bij zich heeft.
Die zijn lekker jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:14 schreef Steve het volgende:
Het ging ook vooral even om de baardjes..
.
Oh, die wil ik ook wel zien. Ziet er heel mooi en integer uit, en en en... mooie meneerquote:
rest van de cast ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:56 schreef Ang3l het volgende:
De hoofdrolspeelster komt dan ook gewoon uit Mares
Een minpunt: Daan Schuurmansquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:40 schreef Stroekie het volgende:
na het zien van deze trailer begin ik er toch wel vertrouwen in te krijgen dat dit best een aardeiige film is. Het dialect van de brabantse acteurs doet in elk geval veel natuurlijk aan dan dat namaak twents in Volle Maan
jong danquote:
[lomp]Dus eigenlijk zegt ie "Als je mij vergeet dan vergeet ik jou ook... en anders nie? #zegdanniks! [/lomp]quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
Mocht je me vergeten
wil ik dat
je één ding weet:
Als ik kijk naar de kristalmaan,
de rode tak van trage herfst
bij mijn raam,
als ik, bij het vuur gezeten,
de ongrijpbare as neem
of rimpelig lijf van brandhout,
weet je,
dat alles mij tot jou voert,
alsof alles wat bestaat,
geuren, licht, metalen,
scheepjes zijn die varen
naar jouw eilanden
die me verwachten.
Welnu dan,
als beetje bij beetje
jouw liefde voor mij minder wordt,
zal beetje bij beetje
mijn liefde voor jou minder worden.
Als je me plotseling vergeet,
zoek me niet,
want ik zal je reeds vergeten zijn.
Als je de wind van vlaggen
die door mijn leven waait
waanzinnig en lang vindt,
en je besluit
me aan de oever te laten
van het hart waarin ik wortel
bedenk
dat op die dag, op dat uur,
ik mijn armen op zal heffen,
dat mijn wortels naar buiten komen
om andere grond te zoeken.
Maar als je dag na dag,
uur na uur, voelt
- onverzoenlijk lief -
dat je voor mij bestemd bent,
als, dag na dag, een bloem
aan je lippen ontstijgt
om mij te zoeken,
ach dan, allerliefste,
komt dat vuur weer in mij op,
in mij blust niets
of wordt vergeten,
mijn liefde voedt zich
aan jouw liefde:
zolang je leeft
zal mijn liefde
in jouw armen zijn
zonder mijn armen
te verlaten.
Mocht je me vergeten (Si tu me olvidas) van Pablo Neruda
Eindelijk vrij!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Steefje:
http://www.nu.nl/politiek(...)-en-budel-dicht.html
De Duitsers trekken weg!
ik ben er ook aan begonnen, vond in de auditieronde die christopher zo gaaf met die brillen, kan er verder niets over vinden, maar wat hij doet met brillen is erg gaafquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks.
Ben daarom ook blij dat Alex The Glee Project niet gewonnen heeft en maar 2 afleveringen komt doen. Dat was echt gewoon Kurtcedes.. Ook zo'n hoge stem, altijd schreeuwerige uithaaltjes...
Er is tenminste wel iemand waar hij het bij kwijt kan. Is ook al heel wat hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:48 schreef creno het volgende:
Ik heb met een duitse jongen gechat, die zich geen raad weet met wel of niet uit de kast komen.
Heftige chat, beide met tranen in onze ogen...
nu iets anders?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:20 schreef Ang3l het volgende:
Nogal ja.
En modern is niks voor mij. Tenminste, daar niet. Er werd meteen verwacht dat je termen als demi plié, relevé, tendu en arabesque begreep en kon uitvoeren en ik zat alleen maar "O, wacht, voet strekken dus?"Er was gewoon totáál geen uitleg... en eigenlijk ook totaal geen interactie tussen lerares en groep, of groep onderling. Heel kil en zakelijk.
Ik dans voor m'n ontspanning. Ik kon de passen nadoen, maar dat is het dan ook: kopiëren. Of ik het goed deed, waar ik op moet letten... werd niet gezegd. Niet bijgestuurd, geen commentaar of wat dan ook. Alleen maar "doen".
Mja. Nee dus.
Ach ja, hebben we dat ook weer gebrpobeerd
Veel users die lang niet meer gepost hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is hier maar een dooie bedoeling de laatste tijd
Misschien modern bij Bruce. Dan weet ik iig dat het minder zakelijk en stijf/kil is.quote:
Die kam net kijken bij modernquote:
nu ga je alleen nog maar onderwijs doen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:11 schreef Bartjebart het volgende:
Nou... vandaag laatste dag bij IKEA gehad. dat was 9 jaar
Ja! Dat is uiteindelijk waar mijn hart toch echt ligt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nu ga je alleen nog maar onderwijs doen?
hadden ze nog iets speciaals gedaan voor je afscheid?
die 3de aflevering van the Glee project over kwetsbaarheid, dat is toch wel erg zwaar zegquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben er ook aan begonnen, vond in de auditieronde die christopher zo gaaf met die brillen, kan er verder niets over vinden, maar wat hij doet met brillen is erg gaaf
Ja, die ken ik al, hij is echt zo leuk!quote:
Vlaamsquote:Op donderdag 1 september 2011 08:40 schreef wonderer het volgende:
Puur dat accent maakt het honderd keer leuker
En dan mopperen op de vriend als ie teveel met z'n collega omgaatquote:Op donderdag 1 september 2011 09:30 schreef creno het volgende:
oei, vannacht tot 2 uur aan het chatten geweest.
Met die Duitser?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:30 schreef creno het volgende:
oei, vannacht tot 2 uur aan het chatten geweest.
Mischien chatte hij wel met zijn vriend, of die collegaquote:Op donderdag 1 september 2011 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan mopperen op de vriend als ie teveel met z'n collega omgaat
een mannelijke collega?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:17 schreef Ang3l het volgende:
Ze zagen net mijn collega aan voor mijn moeder![]()
Je zet er een punt achter?quote:
Ik heb in de zomer al heel veel "oude" series ingehaaldquote:Op donderdag 1 september 2011 19:33 schreef Steve het volgende:
Nou ja, ik heb The Glee Project ook elke week gevolgd hoor.. Maar eigenlijk is het helemaal niet zo'n goeie show.
Genoeg leuke series (ook die al afgelopen zijn) om in te halen.
Nee, maar Entourage en Boardwalk Empire ben ik wel al eens aan begonnen, alleen toen had ik zo absurd veel series te volgen dat ze zijn afgevallen. Ga ze toch weer proberen.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:41 schreef Steve het volgende:
Arrested Development, Twin Peaks, Gilmore Girls, Community, Parks & Recreation (al is dat pas na anderhalf seizoen leuk), United States of Tara, Secret Diary of a Call Girl, Six Feet Under, Freaks & Geeks, Dexter, Beautiful People, Entourage, The Big Bang Theory, Boardwalk Empire, Oz, Extras, Californication, Skins, Cougar Town.
edit: geen sci fi dit..
Ja volgens mij komt het laatste seizoen eraan nuquote:Op donderdag 1 september 2011 19:49 schreef Vlarp het volgende:
Oh.. Entourage is pas 8 seizoenen bezig.
Ik heb het weer verwijderdquote:Op donderdag 1 september 2011 19:50 schreef Steve het volgende:
Heb je nu al iets van the Glee Project gezien?. De uitslag ervan vond ik wel leuk.
.
Die ga ik allemaal niet volgenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Charmed kan je ook nog terugkijken, of Medium of Everwood...en de genoemde series van Steve inderdaad ( Gilmore Girls for the win ^^ ) En Veronica Mars natuurlijk!
Mijn 2 favoriete seriesquote:
Game of Thrones!quote:
En Buffy the Vampire Slayer en Angel.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Charmed kan je ook nog terugkijken, of Medium of Everwood...en de genoemde series van Steve inderdaad ( Gilmore Girls for the win ^^ ) En Veronica Mars natuurlijk!
Oeh ja die vind ik ook wel fijn inderdaadquote:
Torchwood!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:47 schreef Vlarp het volgende:
En ik ben idd meer van de SciFi series.
En op zich is ie ook niet irritant verwijfd ofzoquote:Op donderdag 1 september 2011 21:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh ja die vind ik ook wel fijn inderdaad
nou...quote:Op donderdag 1 september 2011 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En op zich is ie ook niet irritant verwijfd ofzo
Probeer het huidige seizoen dan, da's Amerikaans.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uh nee... sorry. Geprobeerd en ik heb niks met Engelse SciFi.
Ik vind het reuze mee vallen... maar misschien komt het door zijn fysieke gesteldheid dat ik er doorheen kijkquote:
Is die goed ja?quote:
NEE GEEN NIEUWE SERIES GEVEN!!!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:41 schreef Steve het volgende:
Arrested Development, Twin Peaks, Gilmore Girls, Community, Parks & Recreation (al is dat pas na anderhalf seizoen leuk), United States of Tara, Secret Diary of a Call Girl, Six Feet Under, Freaks & Geeks, Dexter, Beautiful People, Entourage, The Big Bang Theory, Boardwalk Empire, Oz, Extras, Californication, Skins, Cougar Town.
edit: geen sci fi dit..
Tja je moet ergens je kicks vandaan halen, dat is een creatief procesquote:Op donderdag 1 september 2011 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk voor het eerst sinds tijden weer eens in KPD... kom ik dit topic tegen:
http://forum.fok.nl/topic/1686096/1/50#101459566
En deze tekst:
Houding: Punten van Hoofdmassage-apparaat in m'n anus, een hand op de tepels,
kermisdolfijn onder de ballen, kermisbloem gedeeltelijk op eikel en omgeving en
stengel halverwege m'n pik!
Ik ging stuk bij de mental image![]()
![]()
wat was je dieptepunt?quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
Al met al is de dag toch nog geslaagd
dan valt het wel mee toch?quote:
waarom moet je bij jou altijd doorvragen?quote:
Dingen die af moesten, dingen die ik wou veranderen etc. Niks wat inhoudelijk hier hoeft te staanquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom moet je bij jou altijd doorvragen?
wat waren die doelen dan?
maar als je zegt het is toch nog goed gekomen klinkt dat alsof je een zware dag gehad hebtquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dingen die af moesten, dingen die ik wou veranderen etc. Niks wat inhoudelijks hier hoeft te staan
en dan is toch een TV programma je dieptepunt?quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
Was het ookdagen eigenlijk, zat er zowel fysiek als mentaal wel doorheen
Lange schooldagen en vervolgens nog eens hard werken.
Stel je niet aan, een feestje is altijd leukquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
Die kwamen daarna ook bij ons langs, fijn
quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
Leve de HEMA
http://nos.nl/op3/artikel(...)-hema-amsterdam.html
ik voorspel nog vaak een vervolg hierop, de komende tijd ben je in geen enkele HEMA veilig![]()
Neem je wel je trommel en je indianentooi mee?quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:24 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen, vanavond naar Oranje kijken in het stadion
uiteraard! Tong uit mijn mond en hengsten maar!quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neem je wel je trommel en je indianentooi mee?
Heeft Hetero een negertje geadopteerd?quote:
Waarom had ik een mental image voor me dat jij daar staat te hengsten op die trommel, terwijl tong80 uit je mond hangtquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
uiteraard! Tong uit mijn mond en hengsten maar!
quote:
Een Turkje. Nou ja, Kurd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft Hetero een negertje geadopteerd?
Je komt te vaak op Fok!quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom had ik een mental image voor me dat jij daar staat te hengsten op die trommel, terwijl tong80 uit je mond hangt?
Hoe komt ie daar nou weer aan?quote:
Heb ik geregeldquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe komt ie daar nou weer aan?
Het verhaal heeft hier al lang gestaan hoor. Van de week of zo zelfs. En daarvoor meerdere malen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het heel erg des TMM's van je, zo'n half verhaal waar iedereen dan iets van gaat denken en dan steeds vage hints geven van hoe het eigenlijk zit en waarschijnlijk loopt het met een sisser af. Tot zo ver mijn observaties.
Hoef je me nog geen TMM vaneenmugeenolifant te noemen, dat ik dingen aandick (ja bewust met ck)quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Bovendien was ik niet de enige die het niet volgde.
Hela, ik zeg nergens dat je dingen aandikt, alleen dat het hier (overkwam alsof er) een half verhaal stond waarbij we zelf maar de gaten moesten invullenquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoef je me nog geen TMM vaneenmugeenolifant te noemen, dat ik dingen aandick (ja bewust met ck)
Mijn drama HOEFT niet anagedickt te worden
Oh ik ben dus een stijl icoon...quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het heel erg des TMM's van je, zo'n half verhaal waar iedereen dan iets van gaat denken en dan steeds vage hints geven van hoe het eigenlijk zit en waarschijnlijk loopt het met een sisser af. Tot zo ver mijn observaties.
Had ze er meer dan 1 dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het verhaal heeft hier al lang gestaan hoor. Van de week of zo zelfs. En daarvoor meerdere malen.
Dat mijn collega ging bevallen en dat ik altijd heb gezegd dat ze ZO dik was dat ze er vast meer kreeg en dat ik er dan 1 mocht hebben. Nou, gister is ze bevallen.
Dus niks geen vage hints. Gewoon beter opletten.
Ik vind dat we'm gewoon door midden hakken a la Salomonquote:
Ach ik ben 30+, die buik gaat richting grond hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:29 schreef TheVulture het volgende:
als zo'n hongernegertje de buik van Ang3l ziet denkt hij waarschijnlijk dat hij hier ook niks te eten krijgt
Ik ben ook blij dat er even uitleg bijstaat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Bovendien was ik niet de enige die het niet volgde.
Maar zelfs met de uitleg blijft het een vaag verhaalquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat er even uitleg bijstaat.
Doe mij maar een witbiertje van de tap danquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ik ben 30+, die buik gaat richting grond hoor
Sixpack wordt een fust
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doe mij maar een witbiertje van de tap dan
Daarom zei ik het ookquote:
Het zal wel bij de dekmantel horen... ik kan me alleen zijn klotsende oksels wel voorstellen als een van die dames hem vol op zijn mond wil pakken waar zijn vriend bij isquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, er worden ineens allemaal vrouwen toegevoegd op hetero's facebookpagina.....
Meneer is op vakantie en meteen weer aan de vrouw
Als je single bent kunt je dat nog wel doen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:50 schreef TheVulture het volgende:
Het zal wel bij de dekmantel horen... ik kan me alleen zijn klotsende oksels wel voorstellen als een van die dames hem vol op zijn mond wil pakken waar zijn vriend bij is
Ik praat uit ervaring
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Als je single bent kunt je dat nog wel doen.. Vrouwen zijn niet giftig ofzo (nou ja, voor jou wel soort van
).
Dus je bent vreemdgegaan toen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:58 schreef TheVulture het volgende:
![]()
Ik was toen ook niet single... maar zat in precies dezelfde schuit als Hetero nu... wel een vriend maar niet out zijn tov je vrienden
oh dus het was wel aangedicktquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat we'm gewoon door midden hakken a la Salomon
wel bijzonder dat we beiden, onbesproken, dezelfde aanpak hebben in het verwerven van kinderenquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het verhaal heeft hier al lang gestaan hoor. Van de week of zo zelfs. En daarvoor meerdere malen.
Dat mijn collega ging bevallen en dat ik altijd heb gezegd dat ze ZO dik was dat ze er vast meer kreeg en dat ik er dan 1 mocht hebben. Nou, gister is ze bevallen.
Dus niks geen vage hints. Gewoon beter opletten.
Nee ik heb die vrouw afgewezen... waarna mijn vrienden mij dus niet meer snaptenquote:
Zij was flink aangedikt ja, vandaar dat ik dacht/vond dat het er twee waren!quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh dus het was wel aangedickt
Je gaat toch als alleenstaande homo in de bijstand niet ECHT een kind adopteren he?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wel bijzonder dat we beiden, onbesproken, dezelfde aanpak hebben in het verwerven van kinderen
nee, maar als er iemand in mijn omgeving zwanger is vraag ik altijd om het tweede kind.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat toch als alleenstaande homo in de bijstand niet ECHT een kind adopteren he?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zal wel bij de dekmantel horen... ik kan me alleen zijn klotsende oksels wel voorstellen als een van die dames hem vol op zijn mond wil pakken waar zijn vriend bij is
Ik praat uit ervaring
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij was laatst wel ff bang. Had op mijn facebook pagina gezeten op de laptop van z'n beste vriend. Die kwam binnen, zag mijn naam staan en het youtube filmpje " I don;t like boys", wat een gay docu is ... en zei dat hardop. Hetero wegklikken en er overheen lullen.
Moest ie naar de wc en ging de vriend weer op de laptop. Hij helemaal bang dat ie ging zoeken wat dat was geweest, dat filmpje.
Kwam ie terug op de plek, zegt die vriend "Ik heb echt zo'n zin om iemand op z'n bek te timmeren!!! En je weet vast wel waarom!!" PANIEK!!!!!!!!!!!!! Bleek het te gaan om de buurman die weeeer z'n muziek loeihard aan had staan
Ocherm
Hij moet gewoon maar zo snel mogelijk uit de kast komen, slim dat ie dat niet op vakantie doetquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij was laatst wel ff bang. Had op mijn facebook pagina gezeten op de laptop van z'n beste vriend. Die kwam binnen, zag mijn naam staan en het youtube filmpje " I don;t like boys", wat een gay docu is ... en zei dat hardop. Hetero wegklikken en er overheen lullen.
Moest ie naar de wc en ging de vriend weer op de laptop. Hij helemaal bang dat ie ging zoeken wat dat was geweest, dat filmpje.
Kwam ie terug op de plek, zegt die vriend "Ik heb echt zo'n zin om iemand op z'n bek te timmeren!!! En je weet vast wel waarom!!" PANIEK!!!!!!!!!!!!! Bleek het te gaan om de buurman die weeeer z'n muziek loeihard aan had staan
Ocherm
Dat ben ik niet met je eens Alex is veel minder 1 dimensionaal als Kurt, sterke persoonlijkheid, geloofwaardig krachtig en als vrouw echt overtuigend, groot tallentquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks.
Ik vind van niet eigenlijk. Ja, er zijn zat alleenstaande ouders, maar dat is 9 van de 10 keer uit overmacht vanwege een sterfte of een scheiding. Bewust ongehuwde moeders vind ik egoistisch ergens, persee een kind willen. Tenminste, als ze er dan ook nog eens zelf eentje maken en dus een nieuw kind op een toch al drukke wereld zetten. Als ze een kind wat al bestaat een beter leven geven dan vind ik het al beter.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee, maar als er iemand in mijn omgeving zwanger is vraag ik altijd om het tweede kind.
Overigens:
Ik vind dat een alleenstaande homo best een kind kan adopteren, alleen ik niet omdat mijn situatie te onstabiel is
zelf de regie houden, controle hebben over de situatie, dat vind ik een groot voordeelquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:27 schreef Ang3l het volgende:
Jawel. Hij zei van de week nog "Ik ga het niet op vakantie doen, maar dit gaat niet lang meer duren. Ik baal van 't liegen." En hij wil liever zelf t moment kiezen ipv zo betrapt te worden.
Terwijl ik liever betrapt wordtCome to think of it..... ik heb de echte coming out speech nog nooit echt gegeven. Door ouders betrapt, door vriendengroep betrapt... en de rest... ja toen was ik eenmaal al zo lang uit de kast, adt was gewoon vanzelfsprekend.
Ik denk dat zelfs ik, of een alleenstaande ouder, veel meer/beter ouder/verzorgend kan zijn als sommige oudersquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind van niet eigenlijk. Ja, er zijn zat alleenstaande ouders, maar dat is 9 van de 10 keer uit overmacht vanwege een sterfte of een scheiding. Bewust ongehuwde moeders vind ik egoistisch ergens, persee een kind willen. Tenminste, als ze er dan ook nog eens zelf eentje maken en dus een nieuw kind op een toch al drukke wereld zetten. Als ze een kind wat al bestaat een beter leven geven dan vind ik het al beter.
Joodse BRIS (BouwRegelgeving InformatieSystemen) ontwikkelt, levert en onderhoudt interactieve besneden softwareprogramma's die u helpen de Nederlandse bouwregelgeving en de daaraan gerelateerde informatie juist toe te passenquote:
Een regenbooggekleurde gespierde halfnaakte man. Beetje gay jaquote:
Ik had het ook over zijn stem, dat ik die niet zo fijn vind, zo hoog en diva-achtig. Als persoon is het vast een aardige jongen hoor (het hele ik heb mijn best niet gedaan om zo anderen een keer te laten winnen vond ik wel een beetje sneu, om 'goed' te praten dat je verliest. maar goed, zo had iedereen wel iets).quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
Dat ben ik niet met je eens Alex is veel minder 1 dimensionaal als Kurt, sterke persoonlijkheid, geloofwaardig krachtig en als vrouw echt overtuigend, groot tallent
Ik wil samen met jou dromenquote:
Do want right now.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:25 schreef Steve het volgende:
Eigenlijk zou die man op deze fiets moeten zitten.
[ afbeelding ]
Bedankt, ik spuug zojuist mijn drinken over het bureauquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:25 schreef Steve het volgende:
Eigenlijk zou die man op deze fiets moeten zitten.
[ afbeelding ]
Zo ontzettend mee eens!quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind van niet eigenlijk. Ja, er zijn zat alleenstaande ouders, maar dat is 9 van de 10 keer uit overmacht vanwege een sterfte of een scheiding. Bewust ongehuwde moeders vind ik egoistisch ergens, persee een kind willen. Tenminste, als ze er dan ook nog eens zelf eentje maken en dus een nieuw kind op een toch al drukke wereld zetten. Als ze een kind wat al bestaat een beter leven geven dan vind ik het al beter.
Zag dat er zo ongeveer uit?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:27 schreef TheVulture het volgende:
Bedankt, ik spuug zojuist mijn drinken over het bureau![]()
quote:
Señor Changquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |