Nee dat vind ik ook niet... ik wist wel dat het bestond maar het is ook niet zo dat je in je tienerjaren dan veel seropositieve vrienden gehad zou moeten hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:24 schreef wonderer het volgende:
Iemand die mijn column proeflas vond dat ik mezelf "verraadde" omdat ik schreef dat ik in de jaren negentig bijna niks wist van aids en geen mensen kende die positief waren... maar zo gek is dat toch niet?
Waarom zou je jezelf daarmee verraden? Het is nou ook weer niet zo dat op elke straathoek iemand met aids woont (in ieder geval waar je het van weet dan). Veel mensen zullen dat niet tegen iedereen zeggen, dan moet je toch al wel goed bevriend zijn. Ik ken nu ook niemand die aids heeft...quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:24 schreef wonderer het volgende:
Iemand die mijn column proeflas vond dat ik mezelf "verraadde" omdat ik schreef dat ik in de jaren negentig bijna niks wist van aids en geen mensen kende die positief waren... maar zo gek is dat toch niet?
Die was op Lowlands.quote:
Ken em al een tijdje. Mooi nummerquote:
Ik zag schreeuwerig blauw en fokking fuchsia en vond het al tergend lelijk en vreemdquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:48 schreef Steve het volgende:
Een van jullie moet gewoon een andere kleur achtergrond pakken, zie je meteen op welk account je zit..
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag schreeuwerig blauw en fokking fuchsia en vond het al tergend lelijk en vreemd
Wat vond jij van Cowboys and aliens Steve? Grappig ik zat aan de overkant te etenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:11 schreef Steve het volgende:
Ik was trouwens heel dicht bij je vanavond Ang3l.. Bij dat Javaans tentje daar op de hoek, waar ze volgens mij een béétje fan Elvis zijn.
.
Uitzonderlijk die combinatie western en science fiction, het B film gevaar lag op de loer, maar ik vind dat ze daar toch boven zijn geblevenquote:
Ik vond het niet slecht, maar ook niet goed. Erg slap verhaal, maar het concept van alien/western mashup vond ik wel leuk op zich. Daniel Craig was goed (rest van de cast ook wel overigens). Mooie beelden, muziek die er goed bij past. Ik vind bij aliens alleen altijd dat ze er zo 'bedacht' of nep uitzien. Deze aliens waren niet standaard ofzo (ik vond het wel allemaal een beetje zoals in Super 8, maar dat zal wel weer zo'n verband zijn wat alleen ik ziequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat vond jij van Cowboys and aliens Steve? Grappig ik zat aan de overkant te eten
Ja Paddy heeft een elvis tickquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:11 schreef Steve het volgende:
Ik was trouwens heel dicht bij je vanavond Ang3l.. Bij dat Javaans tentje daar op de hoek, waar ze volgens mij een béétje fan Elvis zijn.
.
Nou blijkbaar nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |