October eindelijk gereleasedquote:Tracklist:
Superliminal
deadmau5 & Wolfgang Gartner - Channel 42
The Veldt (featuring Chris James)
Fn Pig
Professional Griefers (featuring Gerard Way)
maths
There might be coffee
Take care of the proper paperwork
Closer
October
Sleepless
Failbait (featuring Cypress Hill)
Telemiscommunications (featuring Imogen Heap)
http://www.guardian.co.uk(...)review?newsfeed=truequote:It's the Chemical Brothers without their love for hip-hop and Detroit techno; Daft Punk without their deep understanding of Chicago house; the Prodigy without their roots in breakbeat hardcore. What's left is bizarrely unfunky, unambiguous, unsexy and unreconstructedly macho: Maths or Fn Pig offer a noisy euphoria that makes you think not of the communal transcendence of the dancefloor, but a bloke from sales with his tie wrapped round his head, waving a can of Relentless in the air and roaring. It's house music that Frankie Knuckles wouldn't understand, but Finchy from The Office would get straight away.
Vorig jaar op Pinkpop gezien, twee jaar geleden op lowlands.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:34 schreef CoExist het volgende:
Jezus! Toch wel een lekker album hoor!
Het zou wel 'ns tof zijn als Deadmau5 Nederland 'ns aan deed tijdens een tour.
Ben niet zo van de festivals. Zo ben je aan het genieten van je favoriete artiest/band en even later staat Anouk weer met d'r lesbo-rock op het podium. Niet mijn ding helaas.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vorig jaar op Pinkpop gezien, twee jaar geleden op lowlands.
Sfeer voor je favo artiest is vaak ver te zoeken bij festivals, dan zijn losse concerten vele malen beterquote:
Je moet wel meer dan 1 act leuk vinden op zo'n dag. Maar als je het goed doet zie meerdere favo artiesten op 1 dag. Leer je er 1 of 2 kennen en zie je is een artiest die je normaal niet live ziet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 02:19 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Sfeer voor je favo artiest is vaak ver te zoeken bij festivals, dan zijn losse concerten vele malen beter
Ik ga graag naar festivals hoor, maar als je je favoriete act wilt zien is het fijner om deze bij een los concert te zien (en dan moet de act geen support zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:39 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Je moet wel meer dan 1 act leuk vinden op zo'n dag. Maar als je het goed doet zie meerdere favo artiesten op 1 dag. Leer je er 1 of 2 kennen en zie je is een artiest die je normaal niet live ziet.
Los concert is vaak intenser en beter geluid, maar het heeft beide zijn charme.
Deadmau5 gezien bij Rock am Ring. Dat is dus vooral rock georiënteerd, maar hij kreeg iedereen mee en het werd echt een leuk feestje met een goede set.
Vind ik wederom onzin.quote:Op maandag 15 oktober 2012 02:19 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Sfeer voor je favo artiest is vaak ver te zoeken bij festivals, dan zijn losse concerten vele malen beter
En toch is er een heel andere sfeer dan bij een normaal concert, bij dat normale concert komt iedereen voor de act, bij een festival staan er ook mensen die "het wel leuk vinden" om een bepaalde act mee te krijgen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vind ik wederom onzin.
Op een (meerdaags) festival staat iedereen met dezelfde mindset, in een 'eigen wereld' . Die sfeer vind ik vele malen beter dan bij een normaal concert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |