Hmm de stream scheen het kut te doen, maar het is volledig in HD opgenomen:quote:Op maandag 28 november 2011 22:41 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
2 tracks en het was over, gare shit.
?? Wat is er gebeurd dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:01 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vrees echt dat ie binnenkort weer doordraait zoals 2 jaar geleden. Als je zn tweets soms leest, met een beetje dubbele boodschap.
Dat was niet doordraaien, dat was gewoon oververmoeidheid... Die dubbele boodschappen in z'n tweets zitten er altijd wel, hij zeikt altijd op anderen dat is me wel duidelijk geworden. (maar hij kan dit niet altijd uiten ivm carriëre)quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:01 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vrees echt dat ie binnenkort weer doordraait zoals 2 jaar geleden. Als je zn tweets soms leest, met een beetje dubbele boodschap.
deadmau5quote:Op woensdag 21 december 2011 01:43 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dat was niet doordraaien, dat was gewoon oververmoeidheid... Die dubbele boodschappen in z'n tweets zitten er altijd wel, hij zeikt altijd op anderen dat is me wel duidelijk geworden. (maar hij kan dit niet altijd uiten ivm carriëre)
HHZ was bij een concert van hem en sprak hem aan waarna Deadmau5 zei geen zin in hem te hebben en wegliep, zoiets was het.quote:
Dat is ook niet echt aardig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
HHZ was bij een concert van hem en sprak hem aan waarna Deadmau5 zei geen zin in hem te hebben en wegliep, zoiets was het.
Dit was HHZ zn reactie:
Headhunterz
Told Deadmau5 i'm a big fan and he literally said that he doesn't give a shit. Im still a fan but a disappointed one.
Deadmau5 eerste reactie was dat hij niet wist dat het HHZ was en dat hij niet altijd zin heeft in gesprekken en 1min daarna excuseerde hij zich uitgebreid. Kan dat alleen even niet meer terugvinden, volgens mij heeft ie ze verwijderd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:24 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt aardig.
Hij zei dat hem niks boeide dat HHZ fan was.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Deadmau5 eerste reactie was dat hij niet wist dat het HHZ was en dat hij niet altijd zin heeft in gesprekken en 1min daarna excuseerde hij zich uitgebreid. Kan dat alleen even niet meer terugvinden, volgens mij heeft ie ze verwijderd.
twitter:djheadhunterz twitterde op vrijdag 30-12-2011 om 17:21:18Told @deadmau5 i'm a big fan and he literally said that he doesn't give a shit. Im still a fan but a disappointed one. reageer retweet
Ik snap niet precies waarom je zoiets op twitter zegtquote:Op zaterdag 31 december 2011 06:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
deadmau5
Anyway, just gunna wrap up these shows this year n try to have a little fun. I've been dealing with severe depression and anxiety all year. Taking a long time off after my birthday to hopefully get it sorted out before I say or do anything more stupid than I already have.
Like · Comment · Share · 2 hours ago via Mobile
Na die beef met Headhunterz gisteren dus.
Omdat de persoon Joel een zielig sulletje is. Terwijl hij als Deadmau5 soms tegen het geniale aan kan zitten.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:29 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik snap niet precies waarom je zoiets op twitter zegt
En dat is niet omdat hij artiest is, ik snap het van niemand dat ze zulke dingen op twitter zouden zetten
En dat weet hij zelf ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Omdat de persoon Joel een zielig sulletje is. Terwijl hij als Deadmau5 soms tegen het geniale aan kan zitten.
I A M W A II T II N G. :$quote:Op zondag 5 februari 2012 19:25 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zal em morgen even uppen. Staat nog op mn werk laptop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |