Eén keer, voor een miljoen, denk het wel.quote:
Nu niet overdrijven he.quote:
in roepie of oostblokmunt moet dat wel te doen zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:47 schreef -Engel- het volgende:
Als je 3 miljoen biedtdan doe ik volgens mij iedereen.,... maar met drie miljoen kan ik gelijk rentenieren
Ik welquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
Paris Hilton zou ik voor geen 10 miljoen doen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
met 10 miljoen... zou ik mijn droomhuis laten bouwen, begin ik mijn eigen bedrijf.. zet ik een aantal fondsen etc opquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
Aan wat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:48 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, als ik miljoenen zou hebben dan zou ik ze wel ergens anders aan spenderen
Ik zou d'r desnoods 3x doen voor dat geld. Met 10 miljoen heb ik opeens last van een korte termijn geheugen voor zoiets en een lange termijn geheugen voor het uitdenken van alle plannen die ik kan verwezenlijken met 10 mil.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
euro's Clevy..... EUROS!!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:49 schreef clevy het volgende:
[..]
in roepie of oostblokmunt moet dat wel te doen zijn
ben je t waard schat?quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zou d'r desnoods 3x doen voor dat geld. Met 10 miljoen heb ik opeens last van een korte termijn geheugen voor zoiets en een lange termijn geheugen voor het uitdenken van alle plannen die ik kan verwezenlijken met 10 mil.
Maar 10 miljoen is lang niet genoeg voor de psychische schaden die ik dan oploop.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zou d'r desnoods 3x doen voor dat geld. Met 10 miljoen heb ik opeens last van een korte termijn geheugen voor zoiets en een lange termijn geheugen voor het uitdenken van alle plannen die ik kan verwezenlijken met 10 mil.
En wat zijn dat voor dingen?quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar 10 miljoen is lang niet genoeg voor de psychische schaden die ik dan oploop.
Paris Hilton vind ik niet lelijk maar ook niets bijzonders. Ik zou er later niet met een lach aan terugdenken maar ik zou er ook geen traan om laten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar 10 miljoen is lang niet genoeg voor de psychische schaden die ik dan oploop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |