sowiesoquote:
ik vond vroeger een meisje leuk he maarja ik had zoveel lol met haar en toen moest ik van school af jeetjequote:
En nu bestaat ze opeens niet meer?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vond vroeger een meisje leuk he maarja ik had zoveel lol met haar en toen moest ik van school af jeetje
Klopt wel ja. Ik kwam eerst bijna nooit binnen toen ik 17 was, maar opeens, na een paar keer met de eigenaar gepraat te hebben kwam ik altijd binnen, nice.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:30 schreef xCore het volgende:
[..]
Wat een gedoe altijd vroeger om daar binnen te komen toen ik nog geen 18 was
Misbruik social media en kom achter haar telefoon nummerquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vond vroeger een meisje leuk he maarja ik had zoveel lol met haar en toen moest ik van school af jeetje
ik hoef dr niet meer hoor, jeetje, ze is een slet geworden volgens facebookquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Misbruik social media en kom achter haar telefoon nummer
Klopt, Etsu heeft heel veel moeite om mij bij te houden met 1 handquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:32 schreef Etsu het volgende:
en bovendien heb ik xcore toch al, daarmee heb ik mijn handen al vol
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:33 schreef xCore het volgende:
[..]
Klopt, Etsu heeft heel veel moeite om mij bij te houden met 1 hand
dat is niet mijn type, gewoon goeie vrienden jeweetquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:33 schreef Joosterd het volgende:
En dat leuke meisje dan waar je mee afgesproken hebt
goede vrienden blijven altijd maagd, gelukkig heb je mij nogquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is niet mijn type, gewoon goeie vrienden jeweet
ja maarja, ze is geen maagd meer volgens mijquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:34 schreef xCore het volgende:
[..]
goede vrienden blijven altijd maagd, gelukkig heb je mij nog
Ik heb toch ook wel eens in een andere auto gereden ook al was het mijn type niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is niet mijn type, gewoon goeie vrienden jeweet
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maarja, ze is geen maagd meer volgens mij
heb jij een rijbewijs?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb toch ook wel eens in een andere auto gereden ook al was het mijn type niet.
dat is toch zieligquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb toch ook wel eens in een andere auto gereden ook al was het mijn type niet.
al 1 jaar en een paar maanden.quote:
Niet als verder niet echt gevoelens mee spelen.quote:
nu pas? wat heb jij de hele vakantie gedaan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:37 schreef Etsu het volgende:
xcore ik ben vanmiddag begonnen met mn theorie goed he
herkenbaar maar toch blijft t moeilijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niet als verder niet echt gevoelens mee spelen.
het uitgesteldquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:37 schreef xCore het volgende:
[..]
nu pas? wat heb jij de hele vakantie gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |