ish goedquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe het zo als ik op de laptop zit, goed?
ik vertel het ooit. op mijn sterfbed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik geloof er wel in, dus nu ben ik wel benieuwd
Geldige redenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
die iemand zei tegen mij;
Vandaag was er een jongen uit mijn klas 3 uur te laat op school omdat hij onderweg z'n schoenen verloor.![]()
ja maar zijn wel megagrote plaatjes net als in dit topicquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:25 schreef Joosterd het volgende:
Heb je nog plaatjens dan maak ik ff topic enzo
ik heb een keertje gezegd dat mijn fietssleutel brak en daarom terug naar huis moestquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:26 schreef xCore het volgende:
[..]
ben zelf ook wel eens te laat geweest omdat ik mijn fiets was vergeten, so what?
trapten ze er in?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een keertje gezegd dat mijn fietssleutel brak en daarom terug naar huis moest
goeie he
baasquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:28 schreef Etsu het volgende:
mja toen kreeg ik alsnog wel straf, toen heb ik gezegd dat ik echt de waarheid vertel en dat ik nooit zou durven liegen en dat als ik te laat ben omdat ik gewoon te laat ben, dat ik dan wel eerlijk zou zeggen en toen heb ik een scene geschopt en toen geloofde ze me en toen kreeg ik geen straf meer
heb je deze ook nog:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |