Omdat werk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:45 schreef coban het volgende:
[..]
Wij normaal eigenlijk ook, maar nu 20.40 omdat ramadan.
Klopt, je moet er een halve eetlepel sambal bijgooien! Dan is hij perfect!quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:46 schreef Jac0bus het volgende:
Alleen die hot saus in helegaar niet hot
I agreequote:Op maandag 29 augustus 2011 17:47 schreef LompeHork het volgende:
Nog even ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Dit is bazensaus voor pasta.
Ik flikker er altijd verse pepers doorheenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, je moet er een halve eetlepel sambal bijgooien! Dan is hij perfect!
Ligt eraan. Late dienst is tot half 8. En als ik vroeg begin ben ik om half 4 al klaar. Altijd een van die twee dus.quote:
Ah zoquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ligt eraan. Late dienst is tot half 8. En als ik vroeg begin ben ik om half 4 al klaar. Altijd een van die twee dus.
quote:
Ah die, die zijn inderdaad ook wel lekker door een pastasaus! Ik prefereer wel Spaanse als het even kan, ze zijn net iets pittiger heb ik het idee (of mijn smaakpapillen zijn kapotquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:48 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik flikker er altijd verse pepers doorheenNiet spaanse pepers, die zijn best duur. Bij de C1000 koop ik altijd van die kleine pepers(Rawit heten die), zelfde prijs, VEEL meer.
Ja, mensen die later van een uitkering gaan leven zijn natuurlijk echte bazen.quote:
[standaard grap] Een Marokkaanse?[/standaard grap]quote:
Wat een TERINGHERRIE!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |