SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falende managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelronde 3
27/08 Zaterdag
13:05 Aston Villa 0-0 Wolverhampton Wanderers
13:30 Wigan Athletic 2-0 Queens Park Rangers
16:00 Blackburn Rovers 0-1 Everton
16:00 Chelsea 3-1 Norwich City
16:00 Swansea City 0-0 Sunderland
18:30 Liverpool 3-1 Bolton Wanderers
28/08 Zondag
14:00 Newcastle United 2-1 Fulham
14:30 Tottenham Hotspur 1-5 Manchester City
16:00 West Bromwich Albion 0-1 Stoke City
17:00 Manchester United 8-2 Arsenal
Stand na Speelronde 3
Speelronde 4
10/09 Zaterdag
16:00 Arsenal - Swansea City
16:00 Everton - Aston Villa
16:00 Manchester City - Wigan Athletic
16:00 Stoke City - Liverpool
16:00 Sunderland - Chelsea
16:00 Wolverhampton Wanderers - Tottenham Hotspur
18:30 Bolton Wanderers - Manchester United
11/09 Zondag
14:30 Norwich City - West Bromwich Albion
17:00 Fulham - Blackburn Rovers
12/09 Maandag
21:00 Queens Park Rangers - Newcastle United
[ Bericht 3% gewijzigd door Nober op 29-08-2011 15:11:53 ]![]()
Beetje mager programma komende speeldag. City en United zouden geen problemen mogen hebben. Dan kijk ik nog het meest uit naar Sunderland (Mignolet) - Chelsea (Lukaku?). Arsenal - Swansea (Vorm) lijkt me enkel interessant indien Arsenal zich alsnog versterkt.
Iemand op de hoogte of Hazard toch nog naar de PL zou verhuizen? Arsenal werd eerder uitdrukkelijk genoemd maar Wenger is niet de coach om veel geld te besteden aan 1 speler. Chelsea zou mogelijk geïnteresseerd zijn maar die zijn al vrij actief geweest op de transfermarkt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DeMessias op 29-08-2011 16:16:17 ]![]()
Vorig jaar:
Dit jaar:
[ Bericht 26% gewijzigd door Thas op 29-08-2011 19:34:38 ]Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Zo denk ik daar tegenwoordig ook een beetje over.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:09 schreef Paul-89 het volgende:
Dit weekend is er geen competitievoetbal.
Interlands.![]()
![]()
Terechte klacht.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:09 schreef Paul-89 het volgende:
Dit weekend is er geen competitievoetbal.
Interlands.![]()
Hebben jullie dat ook dat eens je de Premier League (of een andere competitie/topclub) wat intensiever volgt, dat de eigen competitie je nog nauwelijks boeit?
Mijn ogen zijn opengegaan toen ik in december 2010 een demonstratie te zien kreeg van Barça (5-0 in Camp Nou). Op dat moment wist ik dat ik me veelal zou gaan ergeren aan de Jupiler League.![]()
Ik ben 3 jaar geleden begonnen met het kijken van voetbal, de Nederlandse competitie heeft mij nooit getrokken. Kijk soms eens een 'grote' wedstrijd, maar dat is het ook wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:07 schreef DeMessias het volgende:
Hebben jullie dat ook dat eens je de Premier League (of een andere competitie/topclub) wat intensiever volgt, dat de eigen competitie je nog nauwelijks boeit?
Mijn ogen zijn opengegaan toen ik in december 2010 een demonstratie te zien kreeg van Barça (5-0 in Camp Nou). Op dat moment wist ik dat ik me veelal zou gaan ergeren aan de Jupiler League.
Volg vooral de Engelse en Spaanse competitie.![]()
Dit is toch niet meer serieus te nemen?quote:MANCHESTER CITY have signed Owen Hargreaves.
The former Manchester United midfielder successfully completed a medical today and penned a contract at the Etihad Stadium.
Free agent Hargreaves has been without a club since he was released by United at the end of last season.
He has lost the best part of three years of his career due to a series of knee injuries and operations.![]()
![]()
Ik had hem eerder bij een van de promovendi of een goede championship club verwacht, maar dit echt nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:25 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dit is toch niet meer serieus te nemen?Goede speler hoor, mits fit.
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:07 schreef Leanishibe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap dat het is om Lennon van Tottenham te misleiden. Maar het ziet er zo gaar uit.![]()
Ik heb ook niet echt het idee dat Lennon onder de indruk is.![]()
Ik volg de eredivisie alleen als er een grote wedstrijd is of de laatste 2 wedstrijden. Ben niet fan van een Nederlandse club. Alleen maar Engels voetbal voor mij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:07 schreef DeMessias het volgende:
Mijn ogen zijn opengegaan toen ik in december 2010 een demonstratie te zien kreeg van Barça (5-0 in Camp Nou). Op dat moment wist ik dat ik me veelal zou gaan ergeren aan de Jupiler League.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Wat een baasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:07 schreef Leanishibe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap dat het is om Lennon van Tottenham te misleiden. Maar het ziet er zo gaar uit.
Had wel iets beter uitgevoerd kunnen worden, maar het idee is prachtigHmm.. Daar heb ik niet echt last van, ik kijk nu al een paar jaar elk weekend AZ en Man Utd. Wat me wel steeds minder/nauwelijks nog boeit zijn de samenvattingen van de andere wedstrijden in de Eredivisie, die laat ik steeds vaker links liggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:07 schreef DeMessias het volgende:
Mijn ogen zijn opengegaan toen ik in december 2010 een demonstratie te zien kreeg van Barça (5-0 in Camp Nou). Op dat moment wist ik dat ik me veelal zou gaan ergeren aan de Jupiler League.
[ Bericht 34% gewijzigd door Thas op 31-08-2011 15:40:54 ]Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
-
[ Bericht 99% gewijzigd door Thas op 31-08-2011 15:40:49 ]Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
van Aanholt die door Chelsea verhuurd wordt aan Wigan
en Royston Drenthe die verhuurd wordt aan Everton
Weer 2 Nederlanders die waarschijnlijk aardig wat minuten gaan maken in de PL![]()
![]()
Belachelijk inderdaad, maar ze vinden het wel leuk bij City om United te shockeren, die zullen er alleen maar om lachen, zegt wel weer veel over de speler zelf; 4 jaar een topsalaris genoten, maar liefst 27 wedstrijden gespeeld, alle medische begeleiding gehad en dan naar de vijand overstappen voor niets.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:25 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dit is toch niet meer serieus te nemen?![]()
Volgens mij heeft Henry dit weleens eerder gedaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:07 schreef Leanishibe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap dat het is om Lennon van Tottenham te misleiden. Maar het ziet er zo gaar uit.![]()
![]()
Kan de tribune mooi warm houden.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Inderdaad, hij mag blij zijn als die meer dan 2 wedstrijden op de bank mag plaatsnemen dit seizoen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan de tribune mooi warm houden.![]()
Hij is al blij als hij 2 wedstrijden fit is denk ik laat staan dat hij nog zo'n club heeft gevonden.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:07 schreef YazooW het volgende:
[..]
Inderdaad, hij mag blij zijn als die meer dan 2 wedstrijden op de bank mag plaatsnemen dit seizoen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: