bronquote:Een verloren geldkoffer heeft vanmorgen rond 10.00 uur tot grote chaos geleid op de A2 bij Maastricht. Achteropkomende bestuurders stopten massaal om het geld op te rapen. De container, bedoeld voor een pinautomaat, was gebarsten en tienduizenden euro's waren eruit gevallen.
Rudy Bouma van Nieuwsuur reed toevallig langs toen hij de geldkoffer zag liggen. "Het waaide de hele snelweg over. Waar we ook keken, aan beide kanten van de weg lagen biljetten. Mensen graaiden bankbiljetten van de grond en liepen met hun armen vol weer terug naar hun auto, om hun weg te vervolgen." Volgens Bouma was er slechts één automobilist die de gevonden biljetten weer aan de toegesnelde politie overhandigde.
De chauffeur van de geldauto wilde niet ingaan op het incident. Wel meldde hij dat het geen overval was en dat het voor hem vandaag "een rotdag was".
Bouma zelf zei geen tijd te hebben hebben gehad zelf te graaien. "Wij waren veel te druk de chaos te filmen."
Voor het gerecht gesleept worden vanwege je strafbare gedraging is natuurlijk ook een interessante reden om dit gedrag niet te vertonen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:12 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik denk dat ik niet met een schuldgevoel wil zitten, en het terug zou geven..
quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:06 schreef henkiedegekste het volgende:
Volladen natuurlijk. Dit is toch iets waar iedereen wel eens van droomt: Geld wat er gewoon voor het oprapen ligt. Dat zijn onze belastingcenten die daar over de a2 vliegen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:12 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik denk dat ik niet met een schuldgevoel wil zitten, en het terug zou geven..
Het zijn onze belastingcenten niet die over die A2 vliegen.quote:
Dat noemen we een file en het komt vrijwel dagelijks voor in Nederland.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:23 schreef raptorix het volgende:
Er word lacherig over gedaan, maar dit had tot levensgevaarlijke situaties kunnen leiden wanneer mensen in 1 keer stil staan op een snelweg!
IOUquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:26 schreef SicSicSics het volgende:
Volladen en teruggeven.
Maar wellicht dat ik hier en daar een briefje achter zou houden!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |