quote:we gingen het vandaag niet over de beveiliging van de site hebben he
Op dinsdag 02 juli 2002 20:55 schreef good4u2 het volgende:
Vanuit een technisch oogpunt vind ik dat TMF toch wel wat leuks in elkaar heeft gezet. Koppeling van internetregistratie/telefoon/TV-chat en dan ook nog live je foto met een SMS-je tussen de videobeelden door. En ze hadden al dat Cyber-choice gedoe...En als ze er een dik marktaandeel mee halen, dan is er blijbaar vraag naar! Als ik muziek wil luisteren zet ik wel een radio aan, of een CD.
Vraag schept aanbod, zullen we maar zeggen...
quote:Kan iemand idd niet ff die TMF-shit hacken?
Op woensdag 03 juli 2002 09:47 schreef Skinkie het volgende:[..]
we gingen het vandaag niet over de beveiliging van de site hebben he
quote:Vertel, wat is daar in deze consumptiemaatschappij zo 'te gek voor woorden' aan?
Op maandag 08 juli 2002 18:46 schreef buzzer het volgende:
Ik dank god op mijn blote knieen dat ik niet kan SMSén met mijn abonnement.... Ik vind het echt te gek voor woorden dat de halve jeugd met de duim op de toetsen over straat loopt om voor veel geld een berichtje naar Jan en Alleman te sturen...
quote:Ej!
Op dinsdag 02 juli 2002 14:03 schreef ConQuestador het volgende:
Waarom moet je nou net als voorbeeld:Sint Nicolaasga de gekste!
gebruiken. Ik kom er vandaan, en ben niet gek. Daar komt nog bij dat ik zeker weet dat wanneer iemand dat gestuurd heeft hij zal hebben gezecht: "Du stront giet nei du jouru, en sint nyk roelezzz" of zoiets (sint nyk is nogal anti-joure).
Nouja hoedan ook, IK WAS HET NIET
Daar kom ik nou ook vandaan!
Maargoed.... dit heb ik dus ook als inzending voor collumnist ingestuurd... maar ben het niet geworden.... helaas...
*hoort met zijn 14 jaar waarschijnlijk ook bij de jeugd maar gaat niet al zn geld lopen verneuken aan zo'n kutzender als tmf*
Hierbij zou ik graag de topicstarter willen vragen om vaker dit soort topics te openen
Heerlijk, genieten. En je hebt gewoon gelijk, het is echt zoooooooooo zielig en daarom zelfs grappig om te zien.
(je hebt het nog niet over dat zonnetje gehad op TMF
)
quote:
Op zaterdag 27 juli 2002 14:09 schreef Joker1977 het volgende:
Na het lezen van je stukje tot aan de 3e alinea begrijp ik ineens waarom er een Channelban in #filosofie op nietzman staat.
quote:Eventueel staan er op http://nietzman.endoria.net onder 'words' nog een paar voorgaande stukjes
Op zaterdag 27 juli 2002 14:28 schreef Ikke333 het volgende:
Oh, heerlijk. Ik kom net mijn bed uitgerold en niks is fijner dan dit dan te lezenMijn dag is goed (ja is weinig voor nodig
) en ik ga fluitend zo onder de douche.
Hierbij zou ik graag de topicstarter willen vragen om vaker dit soort topics te openen
Heerlijk, genieten. En je hebt gewoon gelijk, het is echt zoooooooooo zielig en daarom zelfs grappig om te zien.
(je hebt het nog niet over dat zonnetje gehad op TMF
)
quote:
Op zaterdag 27 juli 2002 14:31 schreef nietzman het volgende:[..]
Eventueel staan er op http://nietzman.endoria.net onder 'words' nog een paar voorgaande stukjes
Echt geweldig. Lach me echt dood hier
Mooie verhaaltjes, keep them coming! Eigenlijk zouden we dit soort mensen moeten sponsoren
En overigens:
"We trappen er niet in... we mogen dan wel allemaal op intellectueel niveau zwaar superieur aan jullie zijn, we zijn NIET ACHTELIJK!! Als je een foto van een 'LieV' teddybeertje of een stoer doodshoofd neemt, hebben we HEUS wel door dat jij dat NIET bent!"
is dit helaas niet mogelijk, deze worden door tmf niet geaccepteerd ivm copyright stuff enzo.
Enne, gaat nou niet die kleine kindertjes afkraken. Laten we het over de ouders hiervan hebben. Die laten alles maar toe waardoor die arme zielige kindertjes, die het zo rot hebben met de hele dag tmf kijken, ff afggekraakt worden door een of andere slimbo die denkt slim te zijn met z'n tekst waar die een week over heeft zitten (lees: ijsberen)denken en uiteraard een paar stukjes uit een andere tekst heeft gejat. pffffff gaat wat leuks doen ofzo....
Get in touch with reality dude!
Gelukkig leven we in een democratie en heeft ieder het recht om te doen en laten wat zij zelf willen. Als jij het TMFid gedoe kinderachtig en dergelijke vindt is dat jouw goed recht, maar het is HUN KEUS. En laat het daar nou bij!
quote:Hun Keus...?
Op zaterdag 27 juli 2002 15:40 schreef Jaspio het volgende:
Nietzman,Get in touch with reality dude!
Gelukkig leven we in een democratie en heeft ieder het recht om te doen en laten wat zij zelf willen. Als jij het TMFid gedoe kinderachtig en dergelijke vindt is dat jouw goed recht, maar het is HUN KEUS. En laat het daar nou bij!
Maar ze hebben zelf het recht om te doen en laten wat ze willen... Daar geef ik ja effe gelijk in.
Waar kan een mens zich allemaal druk om maken zeg!
Ik vind het uberhaupt al triest dat je je daar mee bezig gaat houden..Je vind jezelf wel erg belangrijk geloof ik...Tsssss...alsof de wereld op jouw mening zit te wachten.
En denk je nou echt dat iemand dat hele
verhaal van je gaat zitten lezen??
En hoe oud ben jij dan wel niet?? Je komt nogal kinderachtig over namelijk! Je komt bij mij over als zo'n triest figuur die geen leven heeft die maar de hele dag naar SMS2TMF gaat kijken. GET A LIFE MAN!
quote:JOUW nick?? Staat die ergens geregistreerd dat jij daar het alleenrecht op hebt ofzo?
Maargoed. Ook IK heb een TMFID.... het zou verjeetjeminatoch niet de eerste keer zijn dat een van de pro-kleuterfanclub mijn nickname jat om te gebruiken....
Al met al vind ik het nu al zonde van mn tijd om hier op gereageerd te hebben maar het meest trieste en kleuterige figuur (naar mijn mening) ben JIJ! ![]()
quote:Vergeten we niet de ouders? Die laten alles toe en ik neem aan dat die alles betalen, aagezien de kosten niet gedekt kunnen worden met een krantenwijk. Want die (de kosten)zijn volgens jou torenhoog. Maar ja, de opvoeding van tegenwoordig is ook niet meer wat het geweest is.:'(
Op zaterdag 27 juli 2002 15:44 schreef Jerommeke het volgende:[..]
Hun Keus...?
Ik denk dat dit de jeugd onderhand opgelegd wordt! Je wordt er mee doodgegooid! En ik denk dat de jeugd zich niet zo bewust is van wat het allemaal kost!Maar ze hebben zelf het recht om te doen en laten wat ze willen... Daar geef ik ja effe gelijk in.
Ze maken de tijd gewoon niet. Verder is er nauwelijks controle meer. Ook omdat de ouders het tempo van al die modes en techniek niet kunnen bijhouden en dus ook niet kunnen begrijpen.
Het lijkt wel of APATHIE het modewoord van deze tijd is.
quote:Jahoor en kheb me doodgelachen
Op zaterdag 27 juli 2002 15:54 schreef NightCrawler het volgende:En denk je nou echt dat iemand dat hele
verhaal van je gaat zitten lezen??
quote:Oei....
Op zaterdag 27 juli 2002 15:54 schreef NightCrawler het volgende:
*Bladieblah*
Je moet eens naar de dokter gaan.... misschien kan die wat aan die lange tenen van je doen
quote:Zekers... het mag dan ook wel met enige nuance gelezen worden, aangezien ik er ook wel met plezier naar kijk... alleen vanuit een geheel andere invalshoek als de smssers
Op zaterdag 27 juli 2002 17:58 schreef AIKANE het volgende:
Bedenk wel dat dit gewoon een baan is voor hun (en een goedbetaalde ook)...
Zeer interesant ook om je site te zien
Ti's dus ook maar een klein hokje waar ze zitten he?
quote:Ja dat klopt, maar daar achter is de redactie, wat jij zag was de eindregie. De site wordt nog verder uitgebreid met foto's van V8/Foxkids en MTV. Is in een ver gevorderd stadium.
Op zaterdag 27 juli 2002 18:24 schreef nietzman het volgende:[..]
Zekers... het mag dan ook wel met enige nuance gelezen worden, aangezien ik er ook wel met plezier naar kijk... alleen vanuit een geheel andere invalshoek als de smssers
Zeer interesant ook om je site te zien
Ti's dus ook maar een klein hokje waar ze zitten he?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |