quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:19 schreef PeuRac het volgende:
Het idee is best eng. Helemaal omdat ze 37 wordt over 3 weken en ik daar bij ga zijn...
Ga haar ouders voor het eerst zien?quote:
Oh, op die manier. Ik dacht dat je de verjaardag zelf bedoelde.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga haar ouders voor het eerst zien?
Nee, dat boeit me niet, ik ben niet snel bang in een groep, zelfs als ik er niet direct tussen pas. Maar haar ouders is een ander verhaal. Niet in de laatste plaats omdat ze de leeftijd van mijn opa/oma hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Ik dacht dat je de verjaardag zelf bedoelde.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dat boeit me niet, ik ben niet snel bang in een groep, zelfs als ik er niet direct tussen pas. Maar haar ouders is een ander verhaal. Niet in de laatste plaats omdat ze de leeftijd van mijn opa/oma hebben
Racismquote:Op maandag 29 augustus 2011 07:44 schreef Samzz het volgende:
D'r werd net een koffer van een buitenlandse knul gejat. Nederlands tuig.
Mensen die niet op hun bagage letten in het buitenland.quote:Op maandag 29 augustus 2011 07:44 schreef Samzz het volgende:
D'r werd net een koffer van een buitenlandse knul gejat. Nederlands tuig.
Hij werd door een medeplichtige afgeleid. Vind 't sneu voor hem.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die niet op hun bagage letten in het buitenland.
En dat allemaal in jouw hometown? En ja, sneu is het zeker.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:18 schreef Samzz het volgende:
Hij werd door een medeplichtige afgeleid. Vind 't sneu voor hem.
Sneu is het zeker. Mensen moeten gewoon met hun poten van jouw spullen afblijven.. maarja, aan de andere kant, je weet dat dit soort dingen gebeuren, dus beetje op je spullen letten kan natuurlijk geen kwaad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij werd door een medeplichtige afgeleid. Vind 't sneu voor hem.
Nee, Amsterdam.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat allemaal in jouw hometown? En ja, sneu is het zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |