Nee, gewoon jaloezie, dan staat hij tussen de "u jelly?" pics.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat moet hij googlen? Lamellen + jaloezie?
Ja maar dan weet ie nog de betekenis ervan niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, gewoon jaloezie, dan staat hij tussen de "u jelly?" pics.
Kijk kijk eens wie we daar hebben, herezen uit de dood?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:24 schreef DeLuna het volgende:
Hoe hebben jullie dit voor elkaar gekregen? SC bestaat pas net.
Lil Wayne heeft wel een vette sound vind ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:25 schreef Rezania het volgende:
Ik haat niet op Bruno, maar ik vind hem niet speciaal of zo. Ik vind hem niet goed maar ook niet slecht, gewoon normaal. Lil' Wayne daarentegen kan ik niet uitstaan.
lil wayne is baas hoezo ik snap jullie nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:25 schreef Rezania het volgende:
Ik haat niet op Bruno, maar ik vind hem niet speciaal of zo. Ik vind hem niet goed maar ook niet slecht, gewoon normaal. Lil' Wayne daarentegen kan ik niet uitstaan.
Als ie pics ziet die over jaloers zijn ziet, en een pic van een jaloezie, moet hij toch wel doorkrijgen dat het beide zo heet?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar dan weet ie nog de betekenis ervan niet.
Dit kan mijn hart niet aanquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:25 schreef Willyfoofoo het volgende:
coban, ik heb een gedicht voor je geschreven.![]()
Je ziet het.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:24 schreef DeLuna het volgende:
Hoe hebben jullie dit voor elkaar gekregen? SC bestaat pas net.
Ik vind, met de nadruk op VIND, dat hij een kraakstem heeft, overrated is en een lelijke rotkop heeft.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:25 schreef speedking het volgende:
[..]
lil wayne is baas hoezo ik snap jullie niet
oh.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als ie pics ziet die over jaloers zijn ziet, en een pic van een jaloezie, moet hij toch wel doorkrijgen dat het beide zo heet?
Ik heb ook wel eens wat beters te doen dan FOK!ken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:25 schreef Nectar het volgende:
[..]
Kijk kijk eens wie we daar hebben, herezen uit de dood?
Je hebt al 20 topics niet gepost.
Je hebt dus mijn SS overleefd.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oh.
Omg ik ben zó dom.
Besef nu pas dat je dat soort 'gordijnen' ook jaloezieën noemt.
Eg niequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens wat beters te doen dan FOK!ken.
Heb je Titanium al gehoord, ook zo'n bazennummer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |