http://www.mooiboy.com/quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:19 schreef Leatherface het volgende:
Ik ken het begrip metroseksuelen, maar van mooiboys heb ik nog nooit gehoord.
http://www.cyclingnews.co(...)elta-time-trial-testquote:Mollema did not race to his expectations at this year's Tour de France, finishing 70th, but is now building on a solid form to which the Tour largely contributed. "It's true that I need a lot of competition days to reach a good race rythm, and utlimately the Tour was a great preparation for this. I'm taking advantage of this now: my condition is great and my legs feel good," he said.
Juist het mooie begrip van allenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:19 schreef Leatherface het volgende:
Ik ken het begrip metroseksuelen, maar van mooiboys heb ik nog nooit gehoord.
De site is trouwens wel erg karig met tussentijden. Nergens een goed overzicht?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:55 schreef Ericr het volgende:
Keizer net zo snel als Phinney bij het eerste tussenpunt. Devolder nog enigszins redelijk met voorlopig een 4de tijd bij dat tussenpunt.
Toppiequote:Op maandag 29 augustus 2011 13:57 schreef rajknier het volgende:
http://www.nusport.nl/vueltalive/index.html
Gelukkig de tijdslimitiet ruim voor dat soort mannen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:21 schreef Ericr het volgende:
Phinney net iets sneller dan 49 Km/uur, Cancellara zal dan wel door de 50 Km/uur heen gaan. Rodriguez zal hier 5 a 6 minuten verliezen, dit is een parcours voor de echte tempobeulen, bij 5 minuten verlies moet je toch nog 45 Km/uur rijden als je het vergelijkt met de huidige snelste tijd.
laatste deel is weer in het voordeel van Spartacus, licht aflopendquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gelukkig de tijdslimitiet ruim voor dat soort mannen.
Tussen de meetpunten heeft Cancellara 15 seconden verloren op Phinney.
hij pakte er gister 12+48 terugquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:35 schreef MaleDuck het volgende:
Zou Mollema eigenlijk geen 3 seconden voorsprong op Rodriguez moeten hebben?
Na zaterdag had hij 59 seconden achterstand en zondag pakte hij 62 seconden (12 bonificatie + 50 achterstand van Rodriguez)
Dat verschil is toch echt 3 seconden of niet?
Dus de ranking bij nu.nl klopte dus niet? > 25 Joa. Rodríguez (KAT) +50quote:
Ik zie nu dat Rodriguez bij de 2e tussensprint als 3e passeerde, levert dat dan 2 seconden op?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus de ranking bij nu.nl klopte dus niet? > 25 Joa. Rodríguez (KAT) +50
Volgens mij wel, 6,4,2 seconden was het altijd bij een tussensprint.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zie nu dat Rodriguez bij de 2e tussensprint als 3e passeerde, levert dat dan 2 seconden op?
Ruime tijdslimiet maar niet tijdrijders zullen een zware kluif er aan hebben om harder dan 45 Km/uur te gaan. Dit wordt een waar slagveld voor de mannen die de grote molen niet goed rond kunnen krijgen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gelukkig de tijdslimitiet ruim voor dat soort mannen.
Tussen de meetpunten heeft Cancellara 15 seconden verloren op Phinney.
niet te zuinig ook zegquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:45 schreef wimderon het volgende:
Martin 42 seconden sneller dan Cancellara op tussenpunt 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |