Ik denk compleet nieuw systeem, maar ik weet het niet zeker. In ieder geval wil ik graag GTA IV zonder problemen spelenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:18 schreef meneerpeer het volgende:
Wil je nou alleen een kast kopen of een compleet nieuw systeem?
een andere kast maakt je computer niet echt sneller, het is immers een kast aka. de behuizing.
Ja, maar ik heb geen service pack 3. En als ik service pack 3 download, dan lukt het niet :S. Nadat ik service pack 3 had gedownload moest ik mijn computer opnieuw opstarten en vanaf dat moment was alles kwijt geraakt. Ik had het al een aantal keren geprobeerd. En het gebeurde keer op keer hetzelfde.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:20 schreef mk13139 het volgende:
De kast heeft geen zak te maken met of je er wel of niet GTA op kan spelen.
Met het systeem wat je nu hebt zou je GTA IV kunnen spelen op low settings.
legale windows? of betere activation-killer?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:25 schreef zaishen het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen service pack 3. En als ik service pack 3 download, dan lukt het niet :S. Nadat ik service pack 3 had gedownload moest ik mijn computer opnieuw opstarten en vanaf dat moment was alles kwijt geraakt. Ik had het al een aantal keren geprobeerd. En het gebeurde keer op keer hetzelfde.
Ik vind het heel raar, dat ik geen service pack 3 kan downloaden :S.
Denk het niet hoor. Hij heeft zo te zien maar 1GB ram. Daarnaast een vrij oude processor (athlon 3500+, die is van 2004 ofzo). En het belangrijkste is de videokaart. Hij heeft een Radeon X300, daar kun je GTA4 volgens mij niet eens mee draaien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:20 schreef mk13139 het volgende:
Met het systeem wat je nu hebt zou je GTA IV kunnen spelen op low settings.
Hij is legaal.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:26 schreef Faceoff het volgende:
[..]
legale windows? of betere activation-killer?
Heb je misschien een link van de pc kast, die voor mij geschikt is?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:27 schreef Palomar het volgende:
[..]
Denk het niet hoor. Hij heeft zo te zien maar 1GB ram. Daarnaast een vrij oude processor (athlon 3500+, die is van 2004 ofzo). En het belangrijkste is de videokaart. Hij heeft een Radeon X300, daar kun je GTA4 volgens mij niet eens mee draaien.
Met andere woorden, nieuwe pc kopenIets met een intel core i5 processor en fatsoenlijke videokaart (daar wel even goed op letten dus) hoeft volgens mij niet veel te kosten en daarmee kun je prima GTA4 spelen.
wat is dan je budget?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:30 schreef zaishen het volgende:
[..]
Heb je misschien een link van de pc kast, die voor mij geschikt is?
Dat moet wel genoeg zijn. Dan heb je 2 opties:quote:
Zit er bij die pc kast met inhoud geen videokaart bij dan ? Of wel?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:32 schreef Palomar het volgende:
[edit] Bij een winkel als Mycom zou je ook een standaardconfiguratie kunnen kiezen en er een snelle videokaart bij laten plaatsen. Bijv. deze pc: http://www.mycom.nl/Produ(...)i52300-500GB/1109738
Kost 480 euro, dan heb je nog 120 euro voor een snelle videokaart.
Standaard heeft die pc (en ook veel goedkope mediamarkt-pc's e.d.) een videochip geintegreerd op het moederbord. Dat voldoet voor word/internetten en simpele spelletjes, maar voor bijv. GTA4 heb je een zwaardere videokaart nodig. Die kan er gewoon in geplugd worden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:03 schreef zaishen het volgende:
[..]
Zit er bij die pc kast met inhoud geen videokaart bij dan ? Of wel?
De videokaart daarin is een AMD Radeon HD 6450. Dat is wel enigszins een low-end kaart als ik de specs en prijs ervan bekijk. Zou persoonlijk voor een iets zwaardere kaart gaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://azerty.nl/0-2248-4(...)rw-r-dl-dvd-ram.html
Ik denk dat je met een PC-tje als dit wel weer jaren vooruit kan.
Mijn harde schrijf heeft 229 GB toch ? Of heb ik dat verkeerd afgelezen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:13 schreef Palomar het volgende:
[..]
Standaard heeft die pc (en ook veel goedkope mediamarkt-pc's e.d.) een videochip geintegreerd op het moederbord. Dat voldoet voor word/internetten en simpele spelletjes, maar voor bijv. GTA4 heb je een zwaardere videokaart nodig. Die kan er gewoon in geplugd worden.
Een goede videokaart heb je vanaf ong. 100 euro.
[edit] Die pc die ik noemde is maar een voorbeeldje. Je lokale pc-winkel zal vat zook wel zoiets vergelijkbaars hebben of kunnen bouwen. Ik zou er zelf bijv. ook een wat grotere harde schijf in zetten. 1TB (1000GB) bijv. ipv. 500GB die in dat systeem zit (meerprijs van 2 tientjes oid).
Je hebt een harde schijf van nominaal 250 GB, en dat is 250/1,0243 GiB oftewel zo'n 232,8 GiB. Alleen doet Windows dan weer net alsof GiB gelijk is aan GB, wat dus niet zo is. Zie je?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:39 schreef zaishen het volgende:
[..]
Mijn harde schrijf heeft 229 GB toch ? Of heb ik dat verkeerd afgelezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |