Dat is geen bashen, maar de waarheid. Al die mensen daar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zo mooi he... altijd een reden zoeken om de VS te bashen
[..]
Tuurlijk het kan altijd 'erger'... zeker vergeleken met Andrew of Katrina, maar een Cat.1 die NYC raakt is al redelijk "uniek"...laat staan dat het een Cat.2 was geweest. Maar hey... voor sommige mensen zou het tof zijn als wij eens een Cat.1 of 2 kregen hier
Nee het is jouw generaliserende mening.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:15 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat is geen bashen, maar de waarheid. Al die mensen daar.
Ik kan met zekerheid zeggen dat de meeste mensen daar een tikkeltje overdreven zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee het is jouw generaliserende mening.
Zo dan maarquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:58 schreef Light het volgende:
Een andere titel had eigenlijk ook wel gemogen
tikkeltje overdreven!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:19 schreef popolon het volgende:
Op sommige plekken bijna een halve meter regen.![]()
In een paar uur tijd.
Ben je er ooit geweest?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tikkeltje overdreven!
lees net dat jullie dat allemaal zijn daar!
Ik ben geen Amerikaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tikkeltje overdreven!
lees net dat jullie dat allemaal zijn daar!
Jep.. twee keer zes weken. En ik vond het verdomd aardige mensen, maar hey, afhankelijk van waar je zit. Tis zo onnoemelijk groot daar. Maar goed, ieder zijn ding.quote:
Weet ikquote:
Het is bizar veel, maar niet uitzonderlijk voor een orkaan. Maar in veel (laaggelegen) gebieden kan dit enorme problemen geven.quote:Ze hadden het op MSNBC over een paar plekken met 17 tot 18 inches. Da's toch ruim 45 cm.
Daarmee zou ze in de top 5 van duurste orkanen ooit komen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:27 schreef aerdt het volgende:
De directe schade wordt geschat op 20 billion dollar. De economische schade zou nog eens 20 billion hoger liggen.
Maar ben blij dat wij het hier wel mee vinden vallen
CNN had het al over flash floods in New Jersey.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Weet ik
[..]
Het is bizar veel, maar niet uitzonderlijk voor een orkaan. Maar in veel (laaggelegen) gebieden kan dit enorme problemen geven.
Waar was jij? Natuurlijk zijn de meeste mensen aardig, maar ik kom mijn hele leven in Amerika (ik heb er zelfs gewoond voor een korte periode en op een privé school gezeten toen ik klein was) en ik vind dat de meeste mensen daar simpelweg erg overdreven zijn qua gedrag, ook vooral de rijkere mensen, in mijn omgeving dus. En overdreven, ja, al helemaal als je ze vergelijkt met Nederlanders.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jep.. twee keer zes weken. En ik vond het verdomd aardige mensen, maar hey, afhankelijk van waar je zit. Tis zo onnoemelijk groot daar. Maar goed, ieder zijn ding.
Ik heb liever dat ze zich zo voorbereiden en onnodige evacuaties doen dan we weer een Katrina hebben.
Volgens mij heb jij totaal geen benul van het verschijnsel "hurricane"
Eerste zes weken in omgeving Portland, Seattle, Yellowstone, Montana.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:34 schreef Mpj het volgende:
[..]
Waar was jij? Natuurlijk zijn de meeste mensen aardig, maar ik kom mijn hele leven in Amerika (ik heb er zelfs gewoond voor een korte periode en op een privé school gezeten toen ik klein was) en ik vind dat de meeste mensen daar simpelweg erg overdreven zijn qua gedrag, ook vooral de rijkere mensen, in mijn omgeving dus. En overdreven, ja, al helemaal als je ze vergelijkt met Nederlanders.
Ik heb ook liever dat ze zich voorbereiden. Nergens staat ook van niet trouwens.
California is nog wat erger als Oostkustquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eerste zes weken in omgeving Portland, Seattle, Yellowstone, Montana.
2e keer Nevada, Californie erbij gepakt.
Tuurlijk zitten er overdreven gasten bij, maar ik vind het vrij simpel om de 'meeste' Amerikanen daaronder te scharen. Maar goed, smaken verschillen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |